Slipje is toch niet smerig? Het is wel echt een kneuterig woord, maar smerig niet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:15 schreef LastRequest het volgende:
Groene brokken klinkt sowieso vies, klinkt namelijk als kots.
Net als dat korst een van de smerigste woorden is die ik ken. En slipje.
dat wil ze vast niet vertellen om private redenenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is je achternaam van je moeder dan, anders is het ook zo debiel om deze info hier te melden
Dat dacht ik gisteren dus ook maar aangezien ik op de bank ging hangen had ik geen zin meer om dat te typenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Slipje is toch niet smerig? Het is wel echt een kneuterig woord, maar smerig niet?
Alsof je het nummer van Yashaa niet op iedere wc-deur van de uni kan vindenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
dat wil ze vast niet vertellen om private redenen
Nou mijn moeders achternaam is De Loey, als in een koe. Echt heel grappig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
dat wil ze vast niet vertellen om private redenen
Ze spreken het daar iig uit als Van Wickenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is je achternaam van je moeder dan, anders is het ook zo debiel om deze info hier te melden
Hmm ik vind het nasty klinkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Slipje is toch niet smerig? Het is wel echt een kneuterig woord, maar smerig niet?
Haha, klinkt als een slipjes-snuffelaar!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Volgens moblo is vies juist lekker
?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:31 schreef swarmahoer het volgende:
nou mn testpakket pepermuntjes is binnen
ja om ff te kijken of t leuk is die dingen te bestellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |