Dank, vast heeel boeiend geweest of niet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Bedden, warmhouden, faal, stalken, etc.
en daarom altijd n tvp plaatsenquote:Op maandag 27 oktober 2008 04:31 schreef Swine het volgende:
Wow, 237 ook al vol. Schrok me kapot man. Had net bij bookmarks toegevoegd toen ik pas besefte dat het nutteloos was
Ik zit nog in dubio, heb namelijk weer last van mijn teen, kan nog net in mijn schoen en dan moet ik niet bewegen want dan heb ik auquote:
Uiteindelijk gaat het dusdanig erg ontsteken dat je teen geamputeerd moet, dus ja ooit houdt het opquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zit nog in dubio, heb namelijk weer last van mijn teen, kan nog net in mijn schoen en dan moet ik niet bewegen want dan heb ik auvorige keer met spinnen schoof die vent ook al mijn voet zo lekker strak aan, in de beugels.. Dus ben beetje bang wat er gaat gebeuren als ik dat weer ga doen
En ja ik moet ermee naar de pedicure/dokter maar ik hoop zo dat het uit zichzelf over gaat![]()
inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
Ik hebvolgens mij ook ergens vandaag een uurtje les...
Eens kijken...
En CP, je had deze week al zoveel uren
Slipje is toch niet smerig? Het is wel echt een kneuterig woord, maar smerig niet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:15 schreef LastRequest het volgende:
Groene brokken klinkt sowieso vies, klinkt namelijk als kots.
Net als dat korst een van de smerigste woorden is die ik ken. En slipje.
dat wil ze vast niet vertellen om private redenenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is je achternaam van je moeder dan, anders is het ook zo debiel om deze info hier te melden
Dat dacht ik gisteren dus ook maar aangezien ik op de bank ging hangen had ik geen zin meer om dat te typenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Slipje is toch niet smerig? Het is wel echt een kneuterig woord, maar smerig niet?
Alsof je het nummer van Yashaa niet op iedere wc-deur van de uni kan vindenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
dat wil ze vast niet vertellen om private redenen
Nou mijn moeders achternaam is De Loey, als in een koe. Echt heel grappig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
dat wil ze vast niet vertellen om private redenen
Ze spreken het daar iig uit als Van Wickenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is je achternaam van je moeder dan, anders is het ook zo debiel om deze info hier te melden
Hmm ik vind het nasty klinkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Slipje is toch niet smerig? Het is wel echt een kneuterig woord, maar smerig niet?
Haha, klinkt als een slipjes-snuffelaar!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Volgens moblo is vies juist lekker
?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:31 schreef swarmahoer het volgende:
nou mn testpakket pepermuntjes is binnen
ja om ff te kijken of t leuk is die dingen te bestellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |