Zou inderdaad geweldig zijn. Laten we hopen dat het er echt aan zit te komen danquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Oorspronkelijk was er door de EBU voor 2007 een nieuwe reeks van Spel Zonder Grenzen aangekondigd. Begin juni werd echter bekendgemaakt dat het programma in ieder geval niet in dit jaar zal worden opgenomen, voornamelijke vanwege het kostenaspect. Nederland, België, Spanje, Portugal, Slovenië, Italië, Kroatië (voor het eerst) en Griekenland hadden toegezegd te participeren in JSF 2007. De EBU onderzoekt nu of de plannen voor de terugkeer van Spel Zonder Grenzen in 2008 gerealiseerd kunnen worden.
Zou geweldig zijn.
Dit moet toch zwaar gesponsord worden door de EU lijkt me. Perfecte reclame voor 1 Europaquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
voornamelijke vanwege het kostenaspect.
Zo dacht ik ook eigenlijk, maar dat ligt mss meer in de herinneringquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:41 schreef -SG- het volgende:
Maar kan me niet herinneren dat het maar 1 jaar (voor mij dan) werd uitgezonden? Dacht altijd veel langer...
dacht ik ook, maar volgens mij is alles minstens 1 keer herhaaldquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:41 schreef -SG- het volgende:
Dat was echt een geweldig programma! Maar kan me niet herinneren dat het maar 1 jaar (voor mij dan) werd uitgezonden? Dacht altijd veel langer...
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:47 schreef ganzenherder het volgende:
Geweldiiig was dat, was het hele programma alweer vergeten omdat het toch al weer een tijdje geleden is en niet lang is uitgezonden![]()
Ik kon er toendertijd nog niet altijd tegen als Nederland goed bezig was en toen weer alles verneukte, man wat kon ik toen kwaad worden
Als er negen landen mee doen, heb je dus ook negen omroepen, en negen geldschieters. Lijkt me dat die kosten relatief juist erg laag zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit moet toch zwaar gesponsord worden door de EU lijkt me. Perfecte reclame voor 1 Europa
[..]
Zo dacht ik ook eigenlijk, maar dat ligt mss meer in de herinnering
Nee,dat was Tweekamp. Dé kwis voor middelbare scholierenquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:57 schreef Painted_Horse het volgende:
Was dat in het begin niet met Dick Passhier en Judith Bos?
Dit dusquote:Op woensdag 17 december 2008 03:32 schreef Kriegel het volgende:
Dat was echt zo hendig vet!![]()
![]()
Terughalen die zooi, dit is namelijk in tegenstelling tot die 500 Idols-klonen wèl vermakelijk!
Vroeger ging sowieso alles langzamerquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
En Nederland dat meestal in de achterhoede meedeed.Volgens mij is er maar een paar keer gewonnen. Het was wel een langdradig geheel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |