quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:58 schreef damsco het volgende:
Klopt, je tanden worden er witter van. Erg lekker is het niet, doe het ook wel eens.. maar vergeet het helft v/d tijd dus dan moet je het wel constant doen.
Dat dus.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:00 schreef JoPiDo het volgende:
volgens mij schraap je gewoon een stuk van je glazuur, dus dan werkt het wel maar is het niet goed voor je tanden
Dat deden die Pearldrops/Stardrops van vroeger ook. En je gewone tandpasta eigenlijk ook een klein beetje. Maar niet zo zwaar dus.quote:een beetje of je een pan met een schuurspons schoon maakt, wordt heel mooi schoon maar een week later heb je krassen in je pan
Ja, je ziet direct al na een keer dat het er wat witter uitziet. Maar inderdaad of het gezond is voor je glazuur e.d. weet ik niet, maar weet wel dat het uit het oma-weet-raad-boek komt, en over het algemeen staan daar wel goede tips in. Maar probeer het zelf anders, eerst gewoon met tandpasta poetsen en daarna met zout. Wel elke dag doen dan voor een week lang of zo.quote:
Oma weet raad? Dat zijn meestal boeken uit de tijd dat je nog moest flossen met negerhaar en vrouwen waren nergens goed voor behalve naaiwerk en kinderen baren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:03 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja, je ziet direct al na een keer dat het er wat witter uitziet. Maar inderdaad of het gezond is voor je glazuur e.d. weet ik niet, maar weet wel dat het uit het oma-weet-raad-boek komt, en over het algemeen staan daar wel goede tips in. Maar probeer het zelf anders, eerst gewoon met tandpasta poetsen en daarna met zout. Wel elke dag doen dan voor een week lang of zo.
Ik gebruik www.omaweetraad.com wel vaker hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oma weet raad? Dat zijn meestal boeken uit de tijd dat je nog moest flossen met negerhaar en vrouwen waren nergens goed voor behalve naaiwerk en kinderen baren.
Toen hadden ze wel meer slechte tips
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:09 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
dit is ook echt geen photoshop
En zijn dat niet die schildjes die ze gebruiken om tandcorrecties uit te voeren, inclusief wat vijlwerkquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:09 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
dit is ook echt geen photoshop
Paradontax smaakt ranzig, hahaquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:29 schreef michiel_merk het volgende:
Gewoon je tanden met parodontax poetsen daar zit een beetje mineraalzout in
op welke manier precies?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:35 schreef Zuivere_Koffie het volgende:
Tandarts van mij heeft een vrouwtje in zijn praktijk die dat doet.
quote:
volgens mij is het verstandiger om eerst met zout te poetsen en daarna met tandpasta.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:07 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Simpel:
Doe gewoon tandpasta op je tandenborstel, poetsen!
En dan daarna je tandenborstel schoonspoelen, en op een natte tandenborstel zeezout strooien, dat het blijft zitten, en dan weer poetsen, Je tandvlees gaat heel freaky aanvoelen de eerste keer, maar dat is normaal
ga jij maar lekker je tanden bleken voor 250 euroquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:01 schreef JOHAN410 het volgende:
Waarom zou je dat doen, zijn toch beter opties voor?
Laat ze dan gewoon bleken dan weet men nog een beetje wat ze doen en zeezout lijkt me slechter en ranziger.
Dat kan ook wel voor 150, maar goed kun je idd beter kaviaar van kopenquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:36 schreef Prps het volgende:
ga jij maar lekker je tanden bleken voor 250 euro, en dan zijn je tanden na een paar weken weer terug naar hun oude kleur..
![]()
jij vindt zeezout ranzig.. ga je tanden maar scrubben met kaviaar ofzo..
Bij mij werkt het perfect!quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:00 schreef Chloe- het volgende:
Wow als dit zou werken zou wel een ontdekking zijn voor veel mensen
Welke zeezout (merk?) waar te koop?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:22 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Bij mij werkt het perfect!
Ik heb zo'n kleurentint-streepje dat bij HollywoodSmile zat, en mijn tanden zijn 3 tinten witter geworden door het elke dag te poetsen met HollywoodSmile en zeezout.
's Ochtends: Normaal poetsen met HollywoodSmile
's Avonds: Poetsen met Beverly Hills Hollywood Smile + Zeezout
Paar weken? Echt niet.. paar maanden / paar jaar, persoons afhankelijk. Ik heb m'n tanden een jaar geleden gebleekt met een kit die ik via mijn tandarts gekregen heb, en ik zit er nu weer aan te denken om ze weer een tintje lichter te bleken. Plus ik heb nog zoveel bleekspul over, dat ik er nog wel een paar jaar mee vooruit kanquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:36 schreef Prps het volgende:
[..]
ga jij maar lekker je tanden bleken voor 250 euro, en dan zijn je tanden na een paar weken weer terug naar hun oude kleur..
![]()
jij vindt zeezout ranzig.. ga je tanden maar scrubben met kaviaar ofzo..
Ik ben eens benieuwd, da's wel een stuk goedkoper dan 'normaal' bleken. Waar haal je dat spul? Ik wil dat ook weleens gaan proberenquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:22 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Bij mij werkt het perfect!
Ik heb zo'n kleurentint-streepje dat bij HollywoodSmile zat, en mijn tanden zijn 3 tinten witter geworden door het elke dag te poetsen met HollywoodSmile en zeezout.
's Ochtends: Normaal poetsen met HollywoodSmile
's Avonds: Poetsen met Beverly Hills Hollywood Smile + Zeezout
quote:Op maandag 8 december 2008 16:19 schreef BloodSugar het volgende:
Raamkonijn, heb je geen problemen met je glazuur? Dat het zeg maar eraf is? Dus dat het pijnlijk is als je iets kouds/warms probeert.?
je hoeft het niet door te slikken hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:23 schreef lady-wrb het volgende:
krijg je daar geen enorme dorst van? al dat zout in je mond
quote:Op maandag 8 december 2008 23:47 schreef leodiablo het volgende:
welk merk zeezout gebruik je Raamkonijn, en waar te halen?
wat is de merknaam van deze zeezout, ik ga het ook eens kopen..quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:52 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Albert Heijn, blauwe verpakking zeezout.
Smaakt beetje naar paradontax eerste keer, maar daarna raak je eraan gewend
Sensodyne, smaakt het alleen zout, of zit daar ook echt zout in..quote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zeezout is gewoon zeezout, wat voor merk eraan vast zit maakt absoluut niet uit.
Ik gebruik sensodyne tandpasta, dat smaakt een klein beetje zout maar na 2 keer vind je het veel lekkerder dan gewone tandpasta! Ik heb laatst weer eens gewone tandpasta geprobeerd, en bah wat smaakt het zoet en nep.
Maar het werkt dus wel.
Het is van dezelfde frabrikant als parodontax.. ik weet niet of dat wat zegtquote:Op woensdag 31 december 2008 17:34 schreef trifko het volgende:
[..]
Sensodyne, smaakt het alleen zout, of zit daar ook echt zout in..
Mwa, ook met goed poetsen en zonder koffie/roken kunnen ze best geel worden. Voordat ik dat deed waren ze ook al geelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:47 schreef Shuryalo het volgende:
Witte tanden zijn echt overrated. Vaak zijn deze tanden minder sterk als gele tanden (Van nature gele tanden niet die je krijgt van roken en koffie)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |