wat is de merknaam van deze zeezout, ik ga het ook eens kopen..quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:52 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Albert Heijn, blauwe verpakking zeezout.
Smaakt beetje naar paradontax eerste keer, maar daarna raak je eraan gewend
Sensodyne, smaakt het alleen zout, of zit daar ook echt zout in..quote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zeezout is gewoon zeezout, wat voor merk eraan vast zit maakt absoluut niet uit.
Ik gebruik sensodyne tandpasta, dat smaakt een klein beetje zout maar na 2 keer vind je het veel lekkerder dan gewone tandpasta! Ik heb laatst weer eens gewone tandpasta geprobeerd, en bah wat smaakt het zoet en nep.
Maar het werkt dus wel.
Het is van dezelfde frabrikant als parodontax.. ik weet niet of dat wat zegtquote:Op woensdag 31 december 2008 17:34 schreef trifko het volgende:
[..]
Sensodyne, smaakt het alleen zout, of zit daar ook echt zout in..
Mwa, ook met goed poetsen en zonder koffie/roken kunnen ze best geel worden. Voordat ik dat deed waren ze ook al geelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:47 schreef Shuryalo het volgende:
Witte tanden zijn echt overrated. Vaak zijn deze tanden minder sterk als gele tanden (Van nature gele tanden niet die je krijgt van roken en koffie)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |