abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64533496
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:52 schreef Raamkonijn het volgende:

[..]

Albert Heijn, blauwe verpakking zeezout.
Smaakt beetje naar paradontax eerste keer, maar daarna raak je eraan gewend
wat is de merknaam van deze zeezout, ik ga het ook eens kopen..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_64534797
Zeezout is gewoon zeezout, wat voor merk eraan vast zit maakt absoluut niet uit.

Ik gebruik sensodyne tandpasta, dat smaakt een klein beetje zout maar na 2 keer vind je het veel lekkerder dan gewone tandpasta! Ik heb laatst weer eens gewone tandpasta geprobeerd, en bah wat smaakt het zoet en nep.
Maar het werkt dus wel.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_64539289
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zeezout is gewoon zeezout, wat voor merk eraan vast zit maakt absoluut niet uit.

Ik gebruik sensodyne tandpasta, dat smaakt een klein beetje zout maar na 2 keer vind je het veel lekkerder dan gewone tandpasta! Ik heb laatst weer eens gewone tandpasta geprobeerd, en bah wat smaakt het zoet en nep.
Maar het werkt dus wel.
Sensodyne, smaakt het alleen zout, of zit daar ook echt zout in..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_64539835
weet je wat ook helpt ?

Flesje waterstofperoxide bij het Kruidvat kopen,
beetje met water mengen en daarmee spoelen,
Tip van de tandarts
pi_64539893
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:34 schreef trifko het volgende:

[..]

Sensodyne, smaakt het alleen zout, of zit daar ook echt zout in..
Het is van dezelfde frabrikant als parodontax.. ik weet niet of dat wat zegt
Maar het helpt wel tegen gevoelige tanden en maakt je tanden echt een beetje witter.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_64571227
Witte tanden zijn echt overrated. Vaak zijn deze tanden minder sterk als gele tanden (Van nature gele tanden niet die je krijgt van roken en koffie)
pi_64662110
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:47 schreef Shuryalo het volgende:
Witte tanden zijn echt overrated. Vaak zijn deze tanden minder sterk als gele tanden (Van nature gele tanden niet die je krijgt van roken en koffie)
Mwa, ook met goed poetsen en zonder koffie/roken kunnen ze best geel worden. Voordat ik dat deed waren ze ook al geel
pi_64663520
ja zal je glazuur leuk vinden. (A)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')