4 meen ik, en straks spion erbijquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:19 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Mooie theorie, jammer alleen dat ze er nu rekening mee kunnen houden, dus hun stemgedrag zal wel veranderen (of hetzelfde blijven, voor complete verwarring).
-SG- gedraagd zich behoorlijk verdacht, en tegen isdatzo waren er wat hints, dus die staan hoog op mijn lijstje. Maar laten we eerst die calex maar afmaken. Hoeveel maffia is er nu eigenlijk nog? 3 of 4?
Degene waar we vanuit kunnen gaan dat het dorp is, vertel jij nog een keer extra dat je daar op stemt. Are you for realquote:
Leuk he, dat verdacht gedragenquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:19 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Mooie theorie, jammer alleen dat ze er nu rekening mee kunnen houden, dus hun stemgedrag zal wel veranderen (of hetzelfde blijven, voor complete verwarring).
-SG- gedraagd zich behoorlijk verdacht, en tegen isdatzo waren er wat hints, dus die staan hoog op mijn lijstje. Maar laten we eerst die calex maar afmaken. Hoeveel maffia is er nu eigenlijk nog? 3 of 4?
Nee maar kijk, Majo wilde dat we stemmen. Nou dan kan ze het krijgen ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Degene waar we vanuit kunnen gaan dat het dorp is, vertel jij nog een keer extra dat je daar op stemt. Are you for real
2 keer gestemtquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:26 schreef timmmmm het volgende:
Trevland (1) : Silentalarm
Isdatzo (3) SG, PP, PP
CaleX (7) Hara, Siesta, Sheep, Trevland, MaJo, DuTank, dorpsoudste
Majo (1) SG
Zo dan?
O en ik ben niet goed genoeg ofzo?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
Rechercheur kan MaJo PMen. Volgens de kills heeft mafia getracht haar te vermoorden dus kunnen we ervan uitgaan dat zij dorp is
uhuquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee maar kijk, Majo wilde dat we stemmen. Nou dan kan ze het krijgen ook.
Volgens mij is hij ook het slimste.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:28 schreef Harajuku. het volgende:
Oh leuk, dorpsoudste is er ook
Rechercheur, lees wat ik zei. Zoek MaJo op
[..]
uhu
Jep.quote:
Ach zolang ik het netjes hou welquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alleen hebben wij er dan bar weinig aan
Doe dat maar is.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:32 schreef Silentalarm het volgende:
Nou ik verdenk eigenlijk sheep. Heb wat hints die overduidelijk naar hem wijzen. Ik zal ze zo posten.
Zegt u het maar.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:32 schreef Silentalarm het volgende:
Nou ik verdenk eigenlijk sheep. Heb wat hints die overduidelijk naar hem wijzen. Ik zal ze zo posten.
Je staat ook alleen op mijn duistere lijstje. Dat houd eigenlijk alleen in dat als er hints toevallig ook op jou slaan terwijl je geen maffia bent ik ze eerder vind.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Leuk he, dat verdacht gedragen. Als je hints over mij vind (en niet van die vage) dan pas mag je op mij stemmen biatch
. Maarja aangezien ik geen Maffia ben zul je ook geen hints over mij vinden
.
ho ho ho, ik wel degelijk stemmen uitgebracht.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat het opvalt dat steeds de ene helft wel stemt en de andere helft niet. Ik denk dus dat de maffia besloten hebben helemaal niet te stemmen.
Hebben Rimas en Wendytje ooit stemmen uitgebracht? Als dat niet zo is dan klopt mijn theorie en zit de rest van de maffia dus in het groepje die ik net opnoemde.
Vandaar dat er zo lang gewacht moet worden op PM van de maffiaquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:38 schreef wendytje het volgende:
[..]
ho ho ho, ik wel degelijk stemmen uitgebracht.... dat iemand anders mij maffia maakt
, zorgt er niet voor dat ik mijn plicht niet doen..
.. Sterker zelfs... In de MAFFIA is een plicht een zeer serieus iets
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |