Hee, mij maakt het niet uit. Ik doe het voor jou, jij wordt hier gelukkig van. Jij wilt dat we stemmen. Nou alsjeblieft, moet je verder niet meer gaan zeuren op wie ik stemquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil dat mensen dit spel serieus nemen. Als er alleen maar gekut wordt vind ik het een stuk minder interessant. Maar ga je gang hoor als dit je gelukkig maakt
Omdat het opvalt dat steeds de ene helft wel stemt en de andere helft niet. Ik denk dus dat de maffia besloten hebben helemaal niet te stemmen.quote:
Nope, they have not. Wat sowieso gek was want zei Wendy niet dat ze nu tijd teveel had of zo? En vervolgens heeft ze geen één keer gepost.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat het opvalt dat steeds de ene helft wel stemt en de andere helft niet. Ik denk dus dat de maffia besloten hebben helemaal niet te stemmen.
Hebben Rimas en Wendytje ooit stemmen uitgebracht? Als dat niet zo is dan klopt mijn theorie en zit de rest van de maffia dus in het groepje die ik net opnoemde.
PM dat eens naar mij rechercheurquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
Niet heel bijzonder. Rechercheeeeeeeeeeeeur, jij hebt vast al gevraagd hoeveel mafia er op Wendy of PP stemde of zo hè? Tell me
Ha dan hebben we beetquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nope, they have not. Wat sowieso gek was want zei Wendy niet dat ze nu tijd teveel had of zo? En vervolgens heeft ze geen één keer gepost.
Of haal ik nu dingen door elkaar?
Mooie theorie, jammer alleen dat ze er nu rekening mee kunnen houden, dus hun stemgedrag zal wel veranderen (of hetzelfde blijven, voor complete verwarringquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha dan hebben we beet![]()
De overige maffia bevinden zich dus in de volgende groep: Lekiamh, CaLeX, -SG-, bloodysunday, DuTank, Isdatzo en Wouser.
De meesten hints leiden nu naar CaLeX, daarna kunnen we kijken waar de hints heen gaan. Gottcha maffia![]()
Trevland (1) : Silentalarmquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:17 schreef Ladidadida het volgende:
Ik snap er niks meer van met al die lijstjes, wat is nu de officiele lynchstemminglijst?
If you snap what I get
Zijn lijstje klopt niet, aangezien SG isdatzo geunvote heeftquote:
SG had toch unvote gedaan? Of was dat niet serieusquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:18 schreef DuTank het volgende:
Trevland (1) : Silentalarm
Isdatzo (3) SG, PP, PP
CaleX (6) Hara, Siesta, Sheep, Trevland, MaJo, DuTank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |