Als jij het zegt, wie ben ik dan om te zeggen dat het niet zo isquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat jij spion of mafia bent
Je kent je plek, dat is mooi.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als jij het zegt, wie ben ik dan om te zeggen dat het niet zo is?
No comment.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
Zullen we de nachtwaker even helpen? Wie vinden jullie dat dood moet? Behalve jij silentalarm, alleen dorp mag reageren.
Ja! Majoquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb eigenlijk ook niet veel betere hints en de nachtwaker moet toch iemand afmaken. Ik zeg dus ook maar sheep, sorry sheepje.
Tenzij iemand nog gauw met iets beters komt?
Zei Calex ook niet zoietsquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef Sheepcidus het volgende:
Waarom mij? Calex is toch gepakt op die hints die op mij moesten slaan?
We hebben nog maar 2 dagen gehad, morgen dus.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:36 schreef Silentalarm het volgende:
wanneer krijgt de maffia nou eigenlijk dat ene ventje. de spion?
Anders hebben we vannacht alsnog 2 kills toch?
Met BM verkiezingen 3 toch?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
We hebben nog maar 2 dagen gehad, morgen dus.
Vandaag was de derde dag, dus vannacht wordt spion mob.quote:
kut alsnog 2 kills..quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Vandaag was de derde dag, dus vannacht wordt spion mob.
Iedereen kan toch gewoon helpen, en dan kiest hij of zij inderdaad zelf.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:55 schreef -SG- het volgende:
Laat de nachtwaker zelf uitzoeken wie hij killt. Anders krijg je naderhand weer dat moddergegooi
.
Oke, zal ik niet doen!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ok nachtwaker hold yer horses, ik overleg even met de rechercheur
En nu niets hier zeggen wat je kan verraden, rechercheur
Omdat ik mafia vermoord denk ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:05 schreef -SG- het volgende:
Trouwens, waarom nemen mensen Hara altijd in vertrouwen?
Maar Hara is oppermachtig, dat weet je toch.quote:
Jaha. Maar ik bedoel ik breng de hints, deze ronde iig, dat kun je makkelijker vertrouwen dan iemand die mee stemt. Niet waar?quote:
Tief opquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar Hara is oppermachtig, dat weet je toch.
Niet mee spotten en buig.
All Hail Hara!!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar Hara is oppermachtig, dat weet je toch.
Niet mee spotten en buig.
Ja, flikker op zeg. Hij vraagt waarom, lijkt me duidelijk. Als SG degene was die met de hints KWAM, ging men naar hem toe. Dat ik daar verder niets mee bedoel gaat er bij de rest niet in hèquote:
Ik ben tevreden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, flikker op zeg. Hij vraagt waarom, lijkt me duidelijk. Als SG degene was die met de hints KWAM, ging men naar hem toe. Dat ik daar verder niets mee bedoel gaat er bij de rest niet in hèNeeeee, natuurlijk niet.
IK BEN DE BESTE! EN DAT ZEG IK NU LEKKER ZONDER ENIGE AANLEIDING WANT ZO BEN IK!! HAHAHAHAHA IK BEN DE BESTE, JIJ ZIJN ALLEMAAL TE SLECHT. ZELFS STOEPTEGELS ZIJN BETER DAN JULLIE! HAHAHAHA!!
Tevreden nu? Hè, fijn.
Zo kom je doorgaans wel over ja ...... en jij moet eens ophouden met denken dat jij de enige bent die hints oplost, dat is wel heel vervelendquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, flikker op zeg. Hij vraagt waarom, lijkt me duidelijk. Als SG degene was die met de hints KWAM, ging men naar hem toe. Dat ik daar verder niets mee bedoel gaat er bij de rest niet in hèNeeeee, natuurlijk niet.
IK BEN DE BESTE! EN DAT ZEG IK NU LEKKER ZONDER ENIGE AANLEIDING WANT ZO BEN IK!! HAHAHAHAHA IK BEN DE BESTE, JIJ ZIJN ALLEMAAL TE SLECHT. ZELFS STOEPTEGELS ZIJN BETER DAN JULLIE! HAHAHAHA!!
Tevreden nu? Hè, fijn.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:25 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
At your service.
Vanaf nu wens ik aangesproken te worden met Führer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |