Say whut?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:38 schreef Silentalarm het volgende:
Snack->hamburger->ondertitel sheep
In het Duister op hun best ->comfortabel met grijs->sig sheep
Broodmes->brood->klassieke biotechnologie = bijv. Kaas&brood(en andere voedingsmiddelen) te verbeteren en langer houdbaar te maken--> biotechnologie-->homepage sheep
dus:
##Unvote Trevland
##Vote Sheepcidus
Ik heb de lijstjes erbij gehaald, ze staan hier. Wijs maar aan waar jij steeds stemtquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:38 schreef wendytje het volgende:
[..]
ho ho ho, ik wel degelijk stemmen uitgebracht.... dat iemand anders mij maffia maakt
, zorgt er niet voor dat ik mijn plicht niet doen..
.. Sterker zelfs... In de MAFFIA is een plicht een zeer serieus iets
![]()
Die laatste is wel heel ver gezocht. Die eerste 2 zou inderdaad op mij kunnen slaan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:38 schreef Silentalarm het volgende:
Snack->hamburger->ondertitel sheep
In het Duister op hun best ->comfortabel met grijs->sig sheep
Broodmes->brood->klassieke biotechnologie = bijv. Kaas&brood(en andere voedingsmiddelen) te verbeteren en langer houdbaar te maken--> biotechnologie-->homepage sheep
dus:
##Unvote Trevland
##Vote Sheepcidus
Neuj niet echtquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:40 schreef Silentalarm het volgende:
overtuigend ?
Zal gelijk lijstje verbeteren.
Sheepcidus(1) SilentAlarm
Isdatzo (2) PP, PP
CaleX (7) Hara, Siesta, Sheep, Trevland, MaJo, DuTank, dorpsoudste
Majo (1) SG
Inderdaadquote:
Dat zou knap zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:09 schreef Wouser het volgende:
kut ik kan zeker niet unvote he? mss is het wel een bom
WAt boeit jou dat, jij stemde toch niet op CaleXquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:12 schreef -SG- het volgende:
Timmmmm en ladidadida zijn zeker vermoord.
Ik zeg ook dat jij spion of mafia bentquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:16 schreef Silentalarm het volgende:
Mweeeeeeh ik denk wel dat CaleX maf is. Als Hara het zegt is het waar namelijk/
Misschien ben ik wel dorpsoudste, dan heb ik lekker wel op Calex gestemdquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAt boeit jou dat, jij stemde toch niet op CaleX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |