Ik moet me al wel zeker aan de Mash-ups gaan wagen, anders krijg ik die enorme lijst met nummers nooit op 1CDquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:19 schreef LeonH het volgende:
[..]
misschien
De vocals in de remix vind ik beter uitgewerkt maar blijf de melodie van de origineel gewoonweg prachtig vinden
Vind em wel ergens op lijken. kan even niet op de naam komen..quote:
Waar het hart van vol is loopt de mond van overquote:
Jah je moet me toch eens vertellen waar ik nu dus al maanden tegenaan kijk ... net als koepert daar kom ik ook geen wijs uitquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nu weet ik zeker dat ik mijn avator nog jaren kan houden!
Er zijn wel meer nummers waarvan ik denk, hee is dat niet dit deuntje, maar dan maar voor de helft of ken ik deze niet hier van.. Tja dat blijf je houden hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:53 schreef 16meter het volgende:
Die melo van Delomelancum doet me ook ergens aan denken... track uit 2007 iig.
HS-nummer?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:53 schreef 16meter het volgende:
Die melo van Delomelancum doet me ook ergens aan denken... track uit 2007 iig.
Zeker zeker.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:47 schreef 16meter het volgende:
Ja, het is ook niet bepaald makkelijk om steeds met unieke melodiën en elementen te komen.
Maar al met al een aardig album.
x2.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
symphonic feedback![]()
ik hou van deze cd, geen blije nu style met veels te vrolijke melodietjes, gewoon hard en rauw, met een vleugje melodie zoals het hoort
Showtekquote:
do i need to say more?!quote:
x3quote:
we wachten weer af, misschien dit keer wel present, want is toch een takke-end rijdenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:52 schreef Sethje het volgende:
Net de laatste naam voor Twisted bevestigdwederom eentje die defqon en in qontrol op zijn naam heeft staan
Zaterdag word de complete line-up bekend gemaakt
Draaide die op DefQon 1 dan? Ultraform was op IQ wel vet hoorquote:miss is het wel ultraform
Hij sloot af op de orange stage. Op de defqon DVD komt ie nog ff terug tijdens 'een interview' met tygo gernand.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Draaide die op DefQon 1 dan? Ultraform was op IQ wel vet hoor.
Dat zou wel ubervet zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |