Hihi, palen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pics van BT om te bepalen of ze lekker is.
Dat blijkt jaquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, gewoon een joke voor intellectuelen.
Of je mij nu kankermongool noemt of iemand anders, ik stel het sowieso niet op prijs.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik wilde kankermongool zeggen, maar toen zag ik dat het remlof was.
Deed ik dat dan?quote:[..]
U negeert mij niet meer?
2006.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb Metallica in Arnhem nog wel gezien.
Vorig jaar was dat geloof ik ?
Maar inderdaad die smerige doorverkoop prijzen zijn ziekelijk.
Heb wel goede hoop voor ze op Wacken volgend jaar.
20 jarig bestaan van wackendus dat word een groot feest met een zooi grote namen
ik heb de grap gemistquote:
2006 alweerquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2006.
1e keer dat ik naar een concert ging.Meteen complete puppets album. Was en speciale avond.
Mocht ik iemand vinden voor wacken, heb ik geen eens een tent!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb Metallica in Arnhem nog wel gezien.
Vorig jaar was dat geloof ik ?
Maar inderdaad die smerige doorverkoop prijzen zijn ziekelijk.
Heb wel goede hoop voor ze op Wacken volgend jaar.
20 jarig bestaan van wackendus dat word een groot feest met een zooi grote namen
ECH WEL IK KRIJG HUSSELTIPS PER SMS VAN JOSKEquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat dacht je van.. BT wordt niet gehosseld?
Idd..quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, gewoon een joke voor intellectuelen.
Inderdaad jaquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Idd..
En daar komt bij BT is jullie toch allemaal de baas.
Daar denk je wel anders over met GHB in je mik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar denk je wel anders over met GHB in je mik.
Sterker nog, dan denk je niet.komt BT ook op de meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Lol je mag mijn oude wel overkopen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mocht ik iemand vinden voor wacken, heb ik geen eens een tent!
maor wat is wacken danquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol je mag mijn oude wel overkopen.
Of je koopt dezelfde als ik nu heb.
Zon 3 persoons gooi tent.
Ideaal![]()
BOKBIEEEEEERquote:
3 persoons? Damn, dat moet giga zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol je mag mijn oude wel overkopen.
Of je koopt dezelfde als ik nu heb.
Zon 3 persoons gooi tent.
Ideaal![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar denk je wel anders over met GHB in je mik.
Sterker nog, dan denk je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Super groot metal festivalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |