20 minuten van Amsterdam.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk ergens in nederland ?
Je woont in het zelfde dorp als mn vriendin, je hebt dr toch niet gehad he?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
20 minuten van Amsterdam.
Assendelft.Langste lintwormdorp van Nederland/wereld?
Vlakbij Zaandam.
Ook vlakbij Heemskerk.
Trouwens ook dicht bij Alkmaar.
Dus.
En waar ben jij geweest ?quote:
Ga jij toevallig nog naar Soilwork 8 november ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
20 minuten van Amsterdam.
Assendelft.Langste lintwormdorp van Nederland/wereld?
Vlakbij Zaandam.
Ook vlakbij Heemskerk.
Trouwens ook dicht bij Alkmaar.
Dus.
Hoe heet ze?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je woont in het zelfde dorp als mn vriendin, je hebt dr toch niet gehad he?
Gevaarlijkste kermis van NLquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe heet ze?![]()
Assendelft.Waar het bier uit de kraan komt.
Beste dorp van NL.
Gevaarlijkste kermis van NL.
Nope, had Alleen AC/DC en Metallica op de planning maar dat is verziekt..quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ga jij toevallig nog naar Soilwork 8 november ?
of Heidenfest 7 november ?
Haha, dat zijn een paar vrienden van me.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gevaarlijkste kermis van NL![]()
Heb daar nog rondgelopen...in de regenEn er zitten dagelijks van die paupers bij de snackbar te hangen, zit jij daar ook bij?
Ik baal echt als de ziekte dat ik geen Metallica kaarten hebquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nope, had Alleen AC/DC en Metallica op de planning maar dat is verziekt..![]()
Danny, een vriend van me gaat er vast wel heen. Maar die is uit Krommenie.
Echt, fokking trieste zooi.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik baal echt als de ziekte dat ik geen Metallica kaarten heb![]()
Wat een tering systeem hanteren ze daar bij Ticket Service
Ga mee naar Soilwork danquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:04 schreef Catch_me het volgende:
Dan doe ik zulks van die spijkerarmbanden om
Ik heb Metallica in Arnhem nog wel gezien.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt, fokking trieste zooi.
En om nou 1 kaartje voor AC/DC en 1 voor Metallica via naverkoop voor een totaalsom van 600 EU te kopen.![]()
Mijn goden, ik wil ze live meemaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |