Dat kan niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:02 schreef Fukjoeman het volgende:
normaliter wordt het nu 3-1 binnen 5 min
Muur stond denk ik wel goed, hij moest alleen die hoek hebben, en hij reageerde te laat. Matig gekeeptquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:02 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Inderdaad zet je muur goed neer
Heeft er al bijna evenveel inliggen als Huntelaarquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:03 schreef J.Herrer het volgende:
Stonden die verdedigers te slapen ofzo
Makaay met z'n rollator
Hoog niveautje! Ongekendquote:
quote:
Eerste foto waarom ik moet lachen, topquote:
Dat had nog enigszins met de wedstrijd te maken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Lees de vorige topics eens door zou ik zeggen.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:11 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dat had nog enigszins met de wedstrijd te maken.
Dat er ook nog altijd mensen zijn die zo postenquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:11 schreef thaduck het volgende:
Ik mag lijen dat hoerenveen wint. feyenooit is niet meer dan brandhout wat zo snel mogelijk verwijderd moet worden van de velden
Dat er nog altijd mensen zijn die erop reagerenquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat er ook nog altijd mensen zijn die zo posten
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Grinheim: THOSE FUCKING GUYS MAKING ONLY FUCKING TACKLES![]()
![]()
![]()
Ach, hij kan het gewoon niet hebben dat Kutrecht zo slecht gaat.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat er ook nog altijd mensen zijn die zo posten
Heerenveen is tegenwoordig maar matig?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:13 schreef thaduck het volgende:
Ik vind overigens dat Verbeek wel een goede stap gemaakt heeft, van een matig elftal naar een slecht elftal.
Nee, Utrecht gaat lekker...quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:12 schreef thaduck het volgende:
Sorry, het is te grappig dat feyenooit op degradatie staat
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Grinheim: THOSE FUCKING GUYS MAKING ONLY FUCKING TACKLES![]()
![]()
![]()
Da's zweeds voor liefdequote:
En net zoals je over een koploper spreekt, spreek je ook over teams die op de degredatieposities staan... en dat staat feyenoordquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:18 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoezo 'op degradatie staat?
Het is fucking oktober
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:18 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoezo 'op degradatie staat?
Het is fucking oktober
Toch jammer die band niet allemaal motor reed.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Oktober is de wreedste maand. Oktober..
enige reden voor dit gelijkspel dus ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heerenveen speelt onder zn kunnen, wat doen ze veel fout zeg... enige reden dat dit feyenoord nog kans maakt.
Snap niet dat die knakker daar nog onder de lat staat, maar goed.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:23 schreef Kopbal het volgende:
Die keeper van Heerenveen, wat een faalhaas
Ze hadden uberhaupt niet op 2-0 achter moeten komen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan sta je met 2-0 achter en weet je je terug te vechten is het weer niet goed.
Crane verwacht niets minder dan een sprankelende 3-0 overwinning, realiteitszin is iets wat ik nog nooit bij hem heb kunnen bespeuren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan sta je met 2-0 achter en weet je je terug te vechten is het weer niet goed.
Debieltjequote:Op zondag 26 oktober 2008 18:24 schreef Crane het volgende:
[..]
Ze hadden uberhaupt niet op 2-0 achter moeten komen.
Wat te denken van Den Haag.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:25 schreef Kerol het volgende:
Ongelooflijk dat een stad als Rotterdam zulke slechte clubs heeft
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:24 schreef Mr.Mills het volgende:
Da's t leuke aan deze wedstrijd, elke uitslag vind ik prima![]()
.
Het enige wat ik verwacht is dat je wint. Al is het met 1-0 door een onterechte penalty in de 95e minuut. De spelers lijken vergeten dat ze de voorgaande wedstrijden kansloos 'gepresteerd' hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Crane verwacht niets minder dan een sprankelende 3-0 overwinning, realiteitszin is iets wat ik nog nooit bij hem heb kunnen bespeuren.
Nee natuurlijk niet, maar nu blijven wij 5de staanquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Alle ajacieden zijn tegenwoordig ook al anti-Heerenveen?
Op de ranglijst is Heerenveen de concurrent.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Het enige wat ik verwacht is dat je wint. Al is het met 1-0 door een onterechte penalty in de 95e minuut. De spelers lijken vergeten dat ze de voorgaande wedstrijden kansloos 'gepresteerd' hebben.
Jij lijkt vergeten te zijn dat Feyenoord 4 wedstrijden op rij verloren hadquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Het enige wat ik verwacht is dat je wint. Al is het met 1-0 door een onterechte penalty in de 95e minuut. De spelers lijken vergeten dat ze de voorgaande wedstrijden kansloos 'gepresteerd' hebben.
Ik moest lachen.quote:
Ben ik heel mijn leven alquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zo dacht Roda vast ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij lijkt vergeten te zijn dat Feyenoord 4 wedstrijden op rij verloren had. Hoe kun je nou in godsnaam een overwinning verwachten tegen Heerenveen als je godverdomme 16e staat en Heerenenveen 4e ofzo. Echt
.
Jij bent dan ook niet alleen ajacied, maar ook voor Den Bosch en hebt ergens nog sympathie voor NECquote:
En daarom nu 3 punten nodig heeft. Als je dan die tering-Greene bewust weg ziet rennen bij de 1-0...quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij lijkt vergeten te zijn dat Feyenoord 4 wedstrijden op rij verloren had.
We hadden godverdomme geen 16e moeten staan, snap dat dan. Die spelers hebben dat zelf met hun laksheid veroorzaakt, dus zij moeten dit zelf ook weer rechtzetten.quote:Hoe kun je nou in godsnaam een overwinning verwachten tegen Heerenveen als je godverdomme 16e staat en Heerenenveen 4e ofzo. Echt.
Bewust.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:30 schreef Crane het volgende:
[..]
En daarom nu 3 punten nodig heeft. Als je dan die tering-Greene bewust weg ziet rennen bij de 1-0...
vooral klein blijven schrijven hequote:Op zondag 26 oktober 2008 18:30 schreef Kopbal het volgende:
Die goal van Mols is echt identiek aan de goal van Tomasson tegen ajax.
Dat is een hele andere discussie. Het feit dat ze geen 16e hadden moeten staan geeft jouw reden om serieus te denken dat Feyenoord wel wint van Heerenveen? Je bent nog arroganter dan menig Ajacied als je dat denkt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:30 schreef Crane het volgende:
[..]
En daarom nu 3 punten nodig heeft. Als je dan die tering-Greene bewust weg ziet rennen bij de 1-0...
[..]
We hadden godverdomme geen 16e moeten staan, snap dat dan. Die spelers hebben dat zelf met hun laksheid veroorzaakt, dus zij moeten dit zelf ook weer rechtzetten.
Iemand neemt het volgens mij een tikje te serieus... Door jou weet ik in ieder geval meteen waarom er geen supperters meemogen naar Nancyquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:30 schreef Crane het volgende:
[..]
[..]
We hadden godverdomme geen 16e moeten staan, snap dat dan. Die spelers hebben dat zelf met hun laksheid veroorzaakt, dus zij moeten dit zelf ook weer rechtzetten.
Ach gossie.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:31 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
vooral klein blijven schrijven he
quote:
Ik wil deze post nomineren voor domste post van de dag.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef timmmmm het volgende:
Door jou weet ik in ieder geval meteen waarom er geen supperters meemogen naar Nancy
quote:
Bekijk de goal maar eens. Hij is gewoon bang en rent met z'n volle verstand keihard weg.quote:
Oja?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef dronkeykong het volgende:
Elke reactie die je post gaat over joden dit joden dat
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]!
Feyenoord zou daar anders met dubbele cijfers van verliezen
Wat mij betreft nooit meer opstellen, zet Tiendalli maar neer. Al is het maar om z'n betere kapsel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Bekijk de goal maar eens. Hij is gewoon bang en rent met z'n volle verstand keihard weg.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
zet Tiendalli maar neer. Al is het maar om z'n betere kapsel.
Oh ja jullie speelden vandaag in Heerenveen.quote:
Wat mij betreft zet je er een pion neer. Greene is geen Feyenoord-speler, meer een extra man voor de tegenpartij.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat mij betreft nooit meer opstellen, zet Tiendalli maar neer. Al is het maar om z'n betere kapsel.
Klopt, maar dat was dan ook uitquote:
Oja, Heerenveen neemt altijd een ander team mee als ze uitspelen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Oh ja jullie speelden vandaag in Heerenveen.
Stom van me
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oja, Heerenveen neemt altijd een ander team mee als ze uitspelen.
Stom van me.![]()
Gordon doe toch eens normaal met je panische ge-edit. Ik had m'n post toch allang aangepast???quote:
Dan nog steeds moet je eerst nadenken voordat je ze plaatst.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:43 schreef Crane het volgende:
[..]
Gordon doe toch eens normaal met je panische ge-edit. Ik had m'n post toch allang aangepast???
Jij wijzigde je post inderdaad vlak voordat ik dat deed, heb die post van na jouw wijziging dus ook weer teruggezet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:43 schreef Crane het volgende:
[..]
Gordon doe toch eens normaal met je panische ge-edit. Ik had m'n post toch allang aangepast???
Bedankt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:41 schreef timmmmm het volgende:
Kopbal, ik moet wel even kwijt at ik jouw ava briljant vind! heb hem al en paar keer gezien, en ik moet er nu echt even wat van zeggen
Ja, tijd dus voor Steppe om op doel te staan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:01 schreef Kopbal het volgende:
Keeper van Heerenveen wil niet reageren voor de camera's. Is dat niet dezelfde keeper die mentale problemen had?
[..]
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:08 schreef _Mike_ het volgende:
Al met al was het een lekker weekend eredivisie.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:08 schreef _Mike_ het volgende:
Komende twee speelronden beloven ook in alle opzichten veel goeds. Zitten mooie wedstrijden aan te komen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:08 schreef _Mike_ het volgende:
Dilemma inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:09 schreef _Mike_ het volgende:
PSV of AZ Hmmm...
Ik denk dat PSV vrij eenvoudig van ADO gaat winnen.quote:
je gele kaart smiley al weer klaar?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:37 schreef borisz het volgende:
Brechet geblesseerd, jammer voor Ado.
whyquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
alleen de winst van Ajax is een smetje
Maar leuk voor Addoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:37 schreef borisz het volgende:
Brechet geblesseerd, jammer voor Ado.
Tegen Ado nog welquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:16 schreef venomsnake het volgende:
Leuk dat Addo weer eens in de basis staat.
Als die mag invallen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Zonneveld krijgt alle hoeken van het veld te zien.
Lionel Meric
Dan moet Meric wel beter spelen dan afgelopen weekend, wat een drama zeg..quote:
Maar natuurlijk gaat ie invallen. Wetzel zou heel Den Haag te kort doen als hij deze balvirtuoos op de bank laat zitten.quote:
Maar die wedstrijd was ook gelopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan moet Meric wel beter spelen dan afgelopen weekend, wat een drama zeg..
Eredivisie Livequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:03 schreef Dleg het volgende:
waar is de beste stream?
www.myp2p.euquote:
Yes, jij bent er ook weer, RELLENNNNNquote:
Hier niet, heb je een stream?quote:
myp2p.euquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kan mij de link van die stream geven?
Dat baggeren mag iedereen laten zitten. Bespreek de wedstrijden, post opkrikken doen we maar ergens anders.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Yes, jij bent er ook weer, RELLENNNNN
http://www.europesoccer.nl/live/1/quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kan mij de link van die stream geven?
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Yes, jij bent er ook weer, RELLENNNNN
Had je mijn pm btw gehad?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat baggeren mag iedereen laten zitten. Bespreek de wedstrijden, post opkrikken doen we maar ergens anders.
Ja. Komt goed.quote:
Gelukkig dat ajax daar niet speel zegquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:08 schreef venomsnake het volgende:
Lekker vechtvoetbal in Den haag, de stromende regen.
Blij ook dat hij bij roda speelt is die mooiboy hier eindelijk weg met z'n patser zwembad achter z'n rijtjeshuisquote:
Als een warme kam door een klodder gel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
Pelle, naast, weer
Wel mannetje uitgekapselt.
Die gaan geen kampioen worden als er geen zak vol aankopen bij komt in de winter.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:19 schreef _Mike_ het volgende:
Jezus wat is dit PSV zwak zeg.
Inderdaad te triest, 10 PSV supporters winnen het van een vol stadion ADO supportersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |