Dat kan niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:02 schreef Fukjoeman het volgende:
normaliter wordt het nu 3-1 binnen 5 min
Muur stond denk ik wel goed, hij moest alleen die hoek hebben, en hij reageerde te laat. Matig gekeeptquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:02 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Inderdaad zet je muur goed neer
Heeft er al bijna evenveel inliggen als Huntelaarquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:03 schreef J.Herrer het volgende:
Stonden die verdedigers te slapen ofzo
Makaay met z'n rollator
Hoog niveautje! Ongekendquote:
quote:
Eerste foto waarom ik moet lachen, topquote:
Dat had nog enigszins met de wedstrijd te maken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Lees de vorige topics eens door zou ik zeggen.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:11 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dat had nog enigszins met de wedstrijd te maken.
Dat er ook nog altijd mensen zijn die zo postenquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:11 schreef thaduck het volgende:
Ik mag lijen dat hoerenveen wint. feyenooit is niet meer dan brandhout wat zo snel mogelijk verwijderd moet worden van de velden
Dat er nog altijd mensen zijn die erop reagerenquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat er ook nog altijd mensen zijn die zo posten
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Grinheim: THOSE FUCKING GUYS MAKING ONLY FUCKING TACKLES![]()
![]()
![]()
Ach, hij kan het gewoon niet hebben dat Kutrecht zo slecht gaat.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat er ook nog altijd mensen zijn die zo posten
Heerenveen is tegenwoordig maar matig?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:13 schreef thaduck het volgende:
Ik vind overigens dat Verbeek wel een goede stap gemaakt heeft, van een matig elftal naar een slecht elftal.
Nee, Utrecht gaat lekker...quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:12 schreef thaduck het volgende:
Sorry, het is te grappig dat feyenooit op degradatie staat
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Grinheim: THOSE FUCKING GUYS MAKING ONLY FUCKING TACKLES![]()
![]()
![]()
Da's zweeds voor liefdequote:
En net zoals je over een koploper spreekt, spreek je ook over teams die op de degredatieposities staan... en dat staat feyenoordquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:18 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoezo 'op degradatie staat?
Het is fucking oktober
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:18 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoezo 'op degradatie staat?
Het is fucking oktober
Toch jammer die band niet allemaal motor reed.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Oktober is de wreedste maand. Oktober..
enige reden voor dit gelijkspel dus ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heerenveen speelt onder zn kunnen, wat doen ze veel fout zeg... enige reden dat dit feyenoord nog kans maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |