Geen idee, ik ben in tegenstelling tot jou geen kenner.quote:Op maandag 3 november 2008 15:27 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi,VD
En, hoe smaakte mijn strnt ?
Grtn
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:41 schreef Marsyas het volgende:
Hi, VD
Als ik een kenner was hoefde ik het niet te vragen..Ik vroeg naar de smaak n.l.
Niet of je hem lekker vond, iets heel anders. Is in de 'discussie' ook wel gebleken.
Maar je klinkt een beetje bitter, zegt mij genoeg...
Samenvatting/vertaling: Praat geen poep want dan scheit ik je bek vol, zodat er niets meer uit komt.
Grtn
Hi,VDquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
![]()
(ze bestaan echt)
Nee wacht nog even voor ik serieus (bluf ! Je weet niet hoe.) reageer:![]()
![]()
![]()
Hm, okee
Alsof smaak iets met lekker vinden te maken heeftMaar goed. Daar had ik het niet over. ...
.......the usual crap...![]()
![]()
fliker, mietje,homo,trafo, blah blah
Grtn
Ongelooflijk. Wat een homo ben jij zeg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:23 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi,VD
Smaak heeft in dit geval idd,zoals ik ook al zei, en waarom je dat bevestigd is mij een raadsel, niets met lekker vinden te maken. Dus waarom je nog steeds met je bek onder mijn virtuele reet ligt, taking my shit like candy, is mij een raadsel. Zit je nou nog niet vol, gulzig cliché-klerkje?
Grtn
trek dan je broek maar weer opquote:Op woensdag 5 november 2008 06:28 schreef Marsyas het volgende:
Srry, ze vragen erom, poging 2: ik ben klaar hier..
Hey, kijk nou. Iemand die de laatste 200 posts niet heeft gelezen.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:58 schreef Droomert het volgende:
Gefrusteerde fok nerdjes die gedumpt zijn door vrouwen.en het op andere mensen afreageren en dan zeuren dat andere mensen fok-nerdjes zijn.
Mensen komen in ene aan je vrouwelijke sexuele revolutie en je feminisme, is dat even schrikken!quote:Op woensdag 5 november 2008 08:58 schreef Droomert het volgende:
Gefrusteerde fok nerdjes die gedumpt zijn door vrouwen.en het op andere mensen afreageren en dan zeuren dat andere mensen fok-nerdjes zijn.
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
trek dan je broek maar weer op
Sterker nog, het IS. Geen Tryquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |