Niet overbodig, lekker in bed, handig om die klusjes te doen waar je als vrouw zijnde geen zin in hebt, het zware werk te doen enzo...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:20 schreef leppeh het volgende:
Okay, je hebt gewonnen. Vrouwen zijn beter dan mannen en zullen dat altijd blijven. Mannen zijn zelfs overbodig.
Neuken?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet overbodig, lekker in bed, handig om die klusjes te doen waar je als vrouw zijnde geen zin in hebt, het zware werk te doen enzo...
Niet dat je dat als vrouw niet zelf kan, maar mannen doen het zo graag voor zo'n arm lief klein vrouwtje, wie ben je dan als vrouw om ze dat te ontnemen?
Mannen zijn best grappig, makkelijk om vingers te winden en voora als je ze het gevoel geeft dat ze wat voorstellen doen ze zovee voor je, maakt het leven een stuk makkelijker
Je hebt in dat opzicht echter wel baas boven baas, en dat is niet geslachtsgebonden. De waan dat dat wel zo is wil nog wel eens heersen bij bepaalde dames (en ongetwijfeld heren), en mijn persoonlijke ervaring is confrontatie van het tegenovergestelde (wanneer dat het geval is) bij velen niet goed valt en verwijten uitlokt die ontdaan zijn van zelfkritiek.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Mannen zijn best grappig, makkelijk om vingers te winden en voora als je ze het gevoel geeft dat ze wat voorstellen doen ze zovee voor je, maakt het leven een stuk makkelijker
Het is maar een grapje hoor, zoals ik al eerder heb gezegd, soms is een vrouw ergens beter in, soms een man, het is een grote tekortkomnijg van het betreffende mens als hij/zij iets niet kan aannemen van een ander omdat die ander niet het juiste geslacht heeft in de ogen van dat desbetreffende persoon.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:03 schreef Gaurav het volgende:
[..]
Je hebt in dat opzicht echter wel baas boven baas, en dat is niet geslachtsgebonden. De waan dat dat wel zo is wil nog wel eens heersen bij bepaalde dames (en ongetwijfeld heren), en mijn persoonlijke ervaring is confrontatie van het tegenovergestelde (wanneer dat het geval is) bij velen niet goed valt en verwijten uitlokt die ontdaan zijn van zelfkritiek.
Je kunt je daarom afvragen of het voldoen aan de wensen van een ander wel altijd een éénzijdig machtspelletje betreft.
Is goed, maar dan moet jij wel het zware werk doen hoorquote:
Geen punt, want daar zijn wij mannen toch goed in volgens jouquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Is goed, maar dan moet jij wel het zware werk doen hoor
Hai Erodome. Vind jij mannen dan niet geestelijk ongelofelijk zwak? Kan het me voorstellen hoor als ze bij het minste geringste al zo voor een vrouw klaarstaan. 'Handig' lijkt mij dan veels te genuanceerd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet overbodig, lekker in bed, handig om die klusjes te doen waar je als vrouw zijnde geen zin in hebt, het zware werk te doen enzo...
Niet dat je dat als vrouw niet zelf kan, maar mannen doen het zo graag voor zo'n arm lief klein vrouwtje, wie ben je dan als vrouw om ze dat te ontnemen?
Grappig dat je nu juist dit punt aanhaalt... je begrijpt dat dit soort manipulatie wat vrouwen uitoefenen op mannen kan bestaan bij de gratie dat vrouwen het zwakke geslacht zijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Geweldig dat vrouwen dat denken, nog geweldiger is het als ze een keer met hun neus op de feiten worden gedrukt, waarbij dit hele wereldbeeld ineens in duigen valt. Dat zijn van die dingen waar je als man van kunt genietenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af met wat voor mannen en vrouwen jij omgaat, deze ervaringen deel ik toch echt nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:54 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik weet niet waarom heren hier nog zo hoogmoeidg doen tegeonver vrouwen. Irl. zie ik toch echt mannen alles doen voor vrouwen als een volgzame hond. Doet me pijn om dat te zien. Veel mannen zijn dermate gecastrerd van hun mannelijkheid terwijl vrouwen rond en voluit leven en genieten. En mannen achter 1 blijven aanhobbelen en nog kansloos ook! En als ze dan de relatie hebben dan houden ze zich daar met man en macht aan vast!
Joh helemaal niet zo ongewikkeld doen, gewoon lekker jezelf zijn en blijven en niet steeds over je mannelijkheid en feministische gehaltes nadenken, ook voor ouderwetse mannen blijkt nog steeds gek genoeg een markt te zijn onder de vrouwen en andersom ookquote:Mannen moeten weer mannen worden. Jezelf voor de gek houden met met psychologische spelletjes over wie zich het beste kan houden, heeft in de realiteit geen waarde. De waarheid is gewoon triest gesteld met veel jongens en mannen. Niet nuanceren en denken dat vrouwen toch het zwakkere geslacht zijn, maar accepteren en jezelf veranderen!
Er bestaan ongelovelijk zwakke mannen op geestelijk gebied, er bestaan ongelovelijk zwakke vrouwen op geestelijk gebied.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:29 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Hai Erodome. Vind jij mannen dan niet geestelijk ongelofelijk zwak? Kan het me voorstellen hoor als ze bij het minste geringste al zo voor een vrouw klaarstaan. 'Handig' lijkt mij dan veels te genuanceerd.
Je mag best ronduit zeggen wat je van mannen vindt
Hoe laat begint het neuken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Er bestaan ongelovelijk zwakke mannen op geestelijk gebied, er bestaan ongelovelijk zwakke vrouwen op geestelijk gebied.
Als ik serieus ben, geen geintjes maak, het valt wel mee met die mannen, de meeste zijn net mensen
Veel mannen zijn goed te pruimen, hebben een goed stel hersens en laten zich echt niet zomaar voor het karretje spannen, onder die mannen zitten ook mannen die graag wat voor je doen, gewoon omdat je ze kent en ze aardig willen zijn.
Die mannen zijn ok, van gewoon ok tot meer dan ok, gewoon lekker zelfstandige wezens die een vrouw ook gewoon als mens zien, niet voor je kruipen voor seks, niet je helpen omdat je te zwak zou zijn in hun ogen.
Sommige mannen zijn ontzettend irritant, die denken echt dat je een zwak en weerloos deerntje bent die hun hulp nodig heeft, die mannen zijn heel erg makkelijk te manipuleren, maar zijn van niet interresant tot rete irritant.
Een gevoel van lichte minachting kan ik niet onderdrukken dan, hierbij zit ook de groep die kruipt voor seks, vanalles voor je doet om maar een kans te maken, waarbij dan een stemmetje in mijn achterhoofd zegt trap in je ballen kan je krijgen.
Het is te simpel om alles over 1 kam te scheren, daar komt het zo'n beetje op neer, een hoop mannen mag ik best graag, zijn echt ok, sommige zijn echt te gruwelijk voor woorden.
En dan is er ook nog de wat minder bekende groep manipulatieve mannen, ze lijken in eerste instantie op de categorie die jij zo irritant vindt, echter ze kruipen niet maar laten kruipen, niet alleen voor seks maar ook voor andere dingen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Er bestaan ongelovelijk zwakke mannen op geestelijk gebied, er bestaan ongelovelijk zwakke vrouwen op geestelijk gebied.
Als ik serieus ben, geen geintjes maak, het valt wel mee met die mannen, de meeste zijn net mensen
Veel mannen zijn goed te pruimen, hebben een goed stel hersens en laten zich echt niet zomaar voor het karretje spannen, onder die mannen zitten ook mannen die graag wat voor je doen, gewoon omdat je ze kent en ze aardig willen zijn.
Die mannen zijn ok, van gewoon ok tot meer dan ok, gewoon lekker zelfstandige wezens die een vrouw ook gewoon als mens zien, niet voor je kruipen voor seks, niet je helpen omdat je te zwak zou zijn in hun ogen.
Sommige mannen zijn ontzettend irritant, die denken echt dat je een zwak en weerloos deerntje bent die hun hulp nodig heeft, die mannen zijn heel erg makkelijk te manipuleren, maar zijn van niet interresant tot rete irritant.
Een gevoel van lichte minachting kan ik niet onderdrukken dan, hierbij zit ook de groep die kruipt voor seks, vanalles voor je doet om maar een kans te maken, waarbij dan een stemmetje in mijn achterhoofd zegt trap in je ballen kan je krijgen.
Het is te simpel om alles over 1 kam te scheren, daar komt het zo'n beetje op neer, een hoop mannen mag ik best graag, zijn echt ok, sommige zijn echt te gruwelijk voor woorden.
Een combinatie ertussen is ook wel mogelijk, soms lijkt het ook zo te groeien, dat de een steeds afhankelijker wordt van de ander, kan bij zowel mannen als vrouwen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:49 schreef Man-E-Faces het volgende:
Dat laatste vind ik zelf wel een fijne gedachte trouwens. Dat ze je onvoorwardelijk blijven geloven/volgen.
Aandachtgeile meisjes daarentegen blijven je niet volgen, maar volgen je daarentegen alleen als het ze uitkomt.
Als ze bijv. hun sociale status even moeten laten merken/gelden door met jouw samen te lopen op een feest.
Lijkt me heel erg vemoeiend om eerlijk te zijn, een partner die altijd volgt, altijd geloven, pfffffffff, klein beetje tegengas hier en daar is erg prettig, zelfstandigheid is een mooie eigenschap, zowel bij mannen als bij vrouwen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:49 schreef Man-E-Faces het volgende:
Dat laatste vind ik zelf wel een fijne gedachte trouwens. Dat ze je onvoorwardelijk blijven geloven/volgen.
Aandachtgeile meisjes daarentegen blijven je niet volgen, maar volgen je daarentegen alleen als het ze uitkomt.
Als ze bijv. hun sociale status even moeten laten merken/gelden door met jouw samen te lopen op een feest.
Trek dan je broek maar weer op.quote:
Hi,VDquote:Op maandag 3 november 2008 13:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Trek dan je broek maar weer op.
Grtn![]()
Prima. Doei.quote:Op maandag 3 november 2008 15:27 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi,VD
En, hoe smaakte mijn strnt ?
Grtn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |