Baren gaat prima, het verwekken wat minderquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:15 schreef Relneger18 het volgende:
............ en vrouwen kunnen niet zonder mannen (hoe wil je kinderen baren zonder man :S?).
Pardon?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:52 schreef leppeh het volgende:
Leer godverdomme eens typen, mens! Een discussie voeren wordt vrij moeilijk als de ene kant telkens de berichten van de andere kant moet ontcijferen.
Niet jijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Pardon?
[Edit] Laat maar, ik zie het al![]()
Grtnquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:15 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
uhh nee? vrouwen zijn niet intelligenter(definieer intelligentie) dan mannen , wetenschappelijk(a.k.a. mannelijk, IQ testen trekken Mannen voor..) is aangetoond dat ze ongeveer even intelligent zijn(mét eerdergenoemd nadeel) (na een bepaalde tijd scoren mannen zelfs iets beter) en vrouwen kunnen niet zonder mannen (hoe wil je kinderen baren verwekken zonder man :S?). Wel eens van een spermabank gehoord? Ga er BTW nooit iets storten, disgrace of the human race.
En het ras-issue is simpel; we zijn allemaal Mensen, dat is ras, binnen de hominiden. Een blanke is een bleke neger, we zijn pas 60.000.jr. 'out of Afrika'...Een evolutionaire oogwenk. We hebben het hier over de Homo Sapiens Sapiens, voor de duidelijkheid..
Hij is in ieder geval grappiger en slimmer dan de meeste FOK!kers.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niemand vind je grappig of buitengewoon slim kereltje
Dat is logisch..ik zou het ook niet leuk vinden als iemand zijn kop boven mijn maaiveld uitstak, stomme Hollanderquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niemand vind je grappig of buitengewoon slim kereltje
Veel FOK!kers kunnen daar erg slecht tegen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:33 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Dat is logisch..ik zou het ook niet leuk vinden als iemand zijn kop boven mijn maaiveld uitstak, stomme Hollander
Geen dank, Marsyas. Het interesseert mij geen ene sodemieter of de rest mij er dankbaar voor zal zijn. De meeste FOK!kers zijn als de dood om als wereldvreemde mafketels (nerds, homo's, sociaal armen, kleine pikkies enzovoort) te worden aangezien. Zo sneu allemaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:40 schreef Marsyas het volgende:![]()
Dank voor je objectiviteit...Servus_Universitas
![]()
![]()
Maar of de rest je dankbaar zal zijn...![]()
I.Q<E.Q<O.Q(objectiviteits-quotiënt)
Veritas vincit omnia.
Grtn
High (O.Q) S-Uquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:45 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Geen dank, Marsyas. Het interesseert mij geen ene sodemieter of de rest mij er dankbaar voor zal zijn. De meeste FOK!kers zijn als de dood om als wereldvreemde mafketels (nerds, homo's, sociaal armen, kleine pikkies enzovoort) te worden aangezien. Zo sneu allemaal.
Zou je voortaan even normaal kunnen reageren?quote:
Offtopic: Ik hoop niet dat je gedachten net zo chaotisch zijn als je posts, want van het merendeel is geen touw aan vast te knopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:58 schreef Marsyas het volgende:
[..]
High (O.Q) S-U
En ergo zijn ze het, volkomen para-logisch. Je bent hoe je denkt..
Vr.Grtn
Vinden slechts jij en hijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:30 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval grappiger en slimmer dan de meeste FOK!kers.
Ik vind dat geweldig, maar ik vind reacties als 'grtn' nou niet echt getuigen van boven het maaiveld uitsteken qua slimheid en daarop sloeg mijn reactie.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:36 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Veel FOK!kers kunnen daar erg slecht tegen.
Hi,Classpc/Allquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:02 schreef classpc het volgende:
[..]
Zou je voortaan even normaal kunnen reageren?
Ik kan onmogelijk op jou reageren als jij posts van mij gaat citeren en daar mijn woorden verandert / verdraait / dingen toevoegt.
Even gewoon normaal reageren zoals ieder ander, anders heb je bij voorbaat al de discussie verloren omdat je het de ander onmogelijk(hoezo onmogelijk?) maakt om op je te reageren.
Shit man, jij bent je tijd gewoon ver vooruit, over een tijdje discussiëren we allemaal zo hoogstaandquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:23 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi,Classpc/All
Weet je wel tegen wie je het hebt ? Ik voeg btw alleen mijn eigen 'puntjes' toe. Ik verlies alleen discussies als ik begin met ongelijk hebben..Maar in dit geval was dat Relneger&Co die daarmee begonnen, dus die hebben bij voorbaat al verloren. Daarom ben ik ook zo 'hardnekkig'..En zij kansloos..
Happy now, of wil nog een handtekening ook ?
Grtn
Je maakt het vrij onmogelijk je te quoten zonder aan de slag te gaan met knippen en plakken, maar ik reageer over je gebral over Homo Sapiens en het pas uit Afrika zijn vertrokken, waarover je blijkbaar niet al te veel weet behalve dat wat je in je populairwetenschappelijke blaadje hebt gelezen.quote:
Die commentsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:43 schreef Devrim_ het volgende:
http://www.menarebetterthanwomen.com/erect-the-man-billboard/![]()
quote:Comment by Chris
2008-10-20 09:08:48 - IP Man-Hash: 2f36934ac1d84
Women are not the superior sex.
And never assume they are because you can give birth.
Babies don’t come from WOMEN.
They come from HORNY MEN who want to FUCK.
Women don’t run around begging men for their sperm,
so you can stop pretending that women had anything to do with it.
THE ONLY SKILL required for a woman to get pregnant an give birth,
is for you to spread your cunt hole and let a man inject his sperm into your vagina.
Thats it.
A man actually has to work MUCH harder than you to make that happen. Some women expect a man to have a super high paying job, money, and offer her all kinds of shit like LOVE before that happens.
A woman can be in a coma for the 9 months , sitting on her fat lazy ass, eating cake and icecream off her tits, and that baby is coming anyway.
Stop comparing yourself to goddesses that don’t exist.
You’re not HOLY…. you’re a HOLE.
Menarebetterthanwomen.
mag ik jou nomineren voor Fok!'s irritante user?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:33 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Dat is logisch..ik zou het ook niet leuk vinden als iemand zijn kop boven mijn maaiveld uitstak, stomme Hollander
Beste Marsyas (Mars jasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:23 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi,Classpc/All
Weet je wel tegen wie je het hebt ? Ik voeg btw alleen mijn eigen 'puntjes' toe. Ik verlies alleen discussies als ik begin met ongelijk hebben..Maar in dit geval was dat Relneger&Co die daarmee begonnen, dus die hebben bij voorbaat al verloren. Daarom ben ik ook zo 'hardnekkig'..En zij kansloos..
Happy now, of wil nog een handtekening ook ?
Grtn
.quote:Statistieken
Laatste bezoek: 2 uur, 55 minuten geleden.
Aantal posts: 126 (gemiddeld 7 per dag)
Mietjequote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:09 schreef Marsyas het volgende:
Hi, All
Zie nog steeds dat probleem met dat quoten niet, je verklootte quote is mijn antwoord aan jouw, dus als je dat quote, quote je mij in antwoord aan jouw, ergo een quote. What's the problem, mag ik niet aan je met veel pijn en moeite eruit geperste literaire meesterwerkje komen ? Blasfemie? Ik word ook een beetje typlui onderhand, zit op nog meer fora en heb dus BTW geen tijd om ook nog eens mijzelf te 'klonen'. Count your blessings...
Maar ik zal een voorbeeld geven wat ik bedoel; Stel, we krijgen over iets een discussie, waarbij we ervan uitgaan dat 1 van ons gelijk heeft, voor zover verifieerbaar. Dan houdt dat dus in dat 1 begint met gelijk hebben, en het een kwestie van tijd is voor die ander dat toe moet geven..
In het geval van 2x2=4 is dat eenvoudig af te dwingen, zelfs als die ander alleen maar kan tellen, maar niet rekenen, de reden waarom de discussie begon. En alle feiten waar ik mee gooi, zoals er zijn geen rassen, blah blah, blah out of Africa,,etc, zijn verifieerbaar. En heeft iemand nieuwere, betere, dan hoor ik dat graag. Maar met alleen maar "boo! (jij weet niks, maar vraag niet hoe wij dat weten/wat wij wel weten)", roepen, schelden en het nivo zover mogelijk richting asociaal brengen wint niemand en zijn we allemaal bij voorbaat kansloos...
Terwijl we er alleen maar op vooruit zouden kunnen gaan, want als we willen kunnen we het altijd terugdraaien, met deze discussie dan voor eens en altijd uit de wereld. En die retard-website ook.
Het feit dat hij bestaanreden heeft zegt genoeg, de man zoekt steun bij soortgenoten met dezelfde zwakke ideologie. Samen staan we sterk, maar tegen wie ? Know your enemy. Dat is dus niet de vrouwelijke Mens, maar het systeem dat je verteld dat je beter bent dan zij. Het enigste wat ik heb gedaan is het omdraaien en voilá, onder elke steen komen ze vandaan gekropen, het ideologisch ongedierte. Ziek tot in het merg. Kadaverpsychologie de enigste mogelijke remedie, afbreken en weer opbouwen. Blowing up airheads,
till they burst..You're welcome.
Grtn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |