god, je snapt het niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:24 schreef erodome het volgende:
[..]
De kerk heeft zijn werk goed gedaan zie ik met hun nare zienswijze op vrouwen...(vrouwen moeten hun mond houden, kunnen en mogen een man niets leren).
Eerlijk gezegd een beetje een triest gezeur, de ene keer zal je een vrouw tegenkomen die ergens veel vanaf weet en waarvan je veel kan leren, de andere keer is het een man.
Een beetje mens is slim genoeg om dat te zien, jij blijkbaar niet, zegt meer over jou dan over vrouwen of wie dan ook.
...Okay!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:52 schreef waal2163 het volgende:
nou dat is dan toch goed, zo hoort het ook!
top!
Uit jouw mond beschouw ik dat als een compliment.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:59 schreef Marsyas het volgende:
Of je loopt te trollen, of je bent het beste voorbeeld van testosteron-debiliteit tot nu toe...
Ik kan eten, drinken, internetten en muziek luisteren tegelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:40 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik kan het wel
Ik heb nooit meisjes meegemaakt die kunnen multi-tasken eigenlijk. Ze doen het wel maar hoe! Stressend, vloekend, boos op anderen die naar hun zeggen niet genoeg meehelpen (niet naar mij toe overigens). Dit noem je geen multi-tasken meer maar moelijk doen!
Ik neem aan dat je gelijkwaardig bedoelt. Je kunt mannen en vrouwen niet als gelijke behandelen, omdat ze allebei verschillende goede en minder goede eigenschappen hebben. Mannen zijn over het algemeen beter in fysiek zwaar werk, terwijl vrouwen in het algemeen weer beter zijn in verzorgen. Natuurlijk heb je ook uitzonderingen, maar dit is wel iets waar rekening mee gehouden moet worden. Je kunt een bijstandsmoeder niet zomaar in de bouw zetten, omdat daar toevallig nog werk over is.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:29 schreef waal2163 het volgende:
hoezo, je hoort elkaar toch te respecteren en elkaar als gelijke te behandelen??
Hi, Leprahquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:50 schreef leppeh het volgende:
Jezus, lees anders even wat ik schrijf.
Ik heb een vriendin en ik behandel haar blijkbaar goed, want ze is na een aardige tijd nogsteeds niet weg.
Okayquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:50 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi, Leprah
Dat zegt niets, misschien is ze traag van begrip of goed afgericht. of ze kan niets beters krijgen. heeft geen zin in een nieuwe AIDS-test, heeft geen smaak, denkt dat je echt een superhero bent etc,etc,etc..Het feit dat je geen betere reden dan dat ze blijkbaar bij je blijft en het dus wel goed zit, weet te noemen zegt genoeg. je hebt geen idee, omdat je het in haar plaats ook niet zou weten waarom ienmand bij jou zou willen blijven. Doe daar eens wat aan, je onderbewustzijn probeert je wat te vertellen...
Grtn
Kul, gelijk is heel iets anders dan geljikwaardig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:29 schreef waal2163 het volgende:
hoezo, je hoort elkaar toch te respecteren en elkaar als gelijke te behandelen??
Daarvoor was het wel anders, iig hier in europa, maar dat is een beetje ondergesneeuwd.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eensch. Maar niet alleen de kerk, ook in de islam heeft de vrouw haar mond te houden.
Gelezen in een Arabisch theehuis: "geef je vrouw iedere dag een lel, als jij niet wilt, wil zij het wel"
[..]
Tja, jij weet veel van dingen af waar ik eigenlijk niets vanaf wil weten, dus of dat nu zo boeiend is...
[..]
Je moet gewoon je werk doen en je muil houden, dan hoeft er ook niet gemultitasked te worden
Hi,Henryquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:21 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Uit jouw mond beschouw ik dat als een compliment.
Oh, en dat je geen vrouw bent had ik niet door (ik kon het pas uit je laatste posts destilleren), want je wauwelt als een oud wijf. Heb je teveel handtasjes tegen je hoofd gehad?
"Grtn".
nouja. ieder z'n talent toch? jij goed in taal zij goed met ..quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:33 schreef servus_universitas het volgende:
Erodome, ga alsjeblieft wat doen aan je schriftelijke taalvaardig. Dit is om te janken.
Neuken?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Daarvoor was het wel anders, iig hier in europa, maar dat is een beetje ondergesneeuwd.
Alleen werd toen wel het verschil tussen man en vrouw gerespecteert.
Deze wereld is die van het patriarchaat, steriotype mannelijke waarden als de norm, een vrouw kan alleen de top bereiken als ze zich als man gedraagt, steriotyp gezien dan.
Vind het niet zo raar dat aardig wat vrouwen daarvoor passen, alhoewel nederland wel een erg slecht vb is als het gaat om vrouwen in hoge functie's, er zijn overwegend islamitische landen met meer vrouwen in hoge functie's dan bij ons en dat ligt hier echt niet alleen aan de vrouw die daar geen zin in zou hebben, maar voor een heel fiks deel aan het klimaat in die top.
En ach of jij van niets wilt weten waar ik dan misschien meer vanaf weet weet ik nog zo net niet, kan je je danig in vergissen, misschien als je een beetje last hebt van tunnelvisie en denkt dat ik maar van 1 ding weet dat je dat denkt, alhoewel zelfs dat onderwerp interresante dingen kan herbergen
En wat multitasken betrefd, in de steriotype waarden zijn vrouwen daar beter in, wat niets zegt over dat ik als vrouw er beter in ben dan jij als man, dat is persoonlijk gezien, bepaalde dingen zijn steriotype mannelijke waarden, anderen steriotype vrouwelijke waarden, multitasken is een steriotype vrouwelijke waarde dus.
Al met al is het allemaal gelul in de ruimte, wie de waarde van de inhoud van een discussie, advies of wat dan ook af laat hangen van het geslacht van degene die het brengt komt wat hersencellen tekort, dat is zijn(of haar) verlies.
Neuken?quote:
Dat is op zich waar, maar daarmee ga ik pas akkoord als ze haar talent aan mij heeft bewezenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:12 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
nouja. ieder z'n talent toch? jij goed in taal zij goed met ..
Groet'n.quote:
Dus een man moet ook respect verdienen bij een vrouw? neem ik aan, anders denk je wel heel erg eenzijdig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:35 schreef leppeh het volgende:
[..]
Want?
Elkaar als gelijke behandelen en elkaar als gelijke zien zijn twee verschillende dingen. Inferieur zijn staat niet gelijk aan geen respect verdienen. Op de paralympics heeft iedereen ontzettend veel respect voor elkaar en wordt iedereen als een gewone sporter behandeld, maar het feit blijft dat de topzwemmers hun best moeten doen om niet te verzuipen (bij wijze van spreken, voordat iemand hier over valt...).
Ja want alle WoW types hebben nog nooit een vrouw gehadquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:16 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
+1 voor je post.
Van die WoW-types die hier vrouwen ophemelen in de hoop pb's te krijgen wat zou kunnen lijden tot hun eerste fysieke contact.
Deuce bigalow??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:46 schreef Marsyas het volgende:
Hi, All
Het 'schijnt' dat jullie mij ook tot dat type rekenen..In dat geval klopt jullie definitie niet.
Denk dat ik met meer Vrouwen in bed heb gelegen dat ieder die de term WoW-type hier heeft gebruikt, bij elkaar. En natuurlijk is dat verschrikkelijk![]()
![]()
![]()
Is jullie van harte gegund..Iedereen tevreden.![]()
Grtn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |