*droogt scherm af*quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:07 schreef fratsman het volgende:
En dan staat er een Google-Ad tegen Vaginale droogheid![]()
![]()
Thx, ik doe mijn naar kut stinkende best, maar de gelukkige bezitster van een dergelijk lekkernij ben ik helaas niet...I wish... As long as Women are around, we'll always be second best, my phallic friends and foes...quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:59 schreef moonmovies het volgende:
[..]
oja wacht, een vrouw heeft de radioactiviteit uitgevonden ontdekt..Jij weet echt helemaal niets van natuurkunde, dus blijf vooral lezen in die Wikipedia....Airhead..Typisch testo..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ir%C3%A8ne_Joliot-Curie
Als jij al een man bent heb je een behoorlijk gebrek aan testosteron.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:17 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Thx, ik doe mijn naar kut stinkende best, maar de gelukkige bezitster van een dergelijk lekkernij ben ik helaas niet...I wish... As long as Women are around, we'll always be second best, my phallic friends and foes...
Hoe eerder we dat weer inzien, want ooit deden wij dat n.l. wél, hoe beter..A fool should not rule..
Grtn
Hi, Nobu/Allquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:30 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als jij al een man bent heb je een behoorlijk gebrek aan testosteron.
Maar je moet toegeven dat de combinatie "tekort aan oestrogeen/overschot aan testosteron" toch een beter resultaat heeft opgeleverd: Alle posities van betekenis worden zo ongeveer vervuld door mannen, en jij loopt op Fok! je frustraties af te reageren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:59 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi, Nobu/All
Misschien is dat wel een goede herdefinitie, thx. Een Man is een Vrouw met teveel testosteron.
Embryologisch feit is dat alle foetussen aanvangkelijke vrouwelijk zijn en door en tekort aan oestrogeen/overschot aan testosteron 'mannetjes' worden..Er zit nog een lasnaadje op je zakje...
Grtn
quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:18 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven dat de combinatie "tekort aan oestrogeen/overschot aan testosteron" toch een beter resultaat heeft opgeleverd: Alle posities van betekenis worden zo ongeveer vervuld door mannen, en jij loopt op Fok! je frustraties af te reageren. Of je loopt te trollen, of je bent het beste voorbeeld van testosteron-debiliteit tot nu toe...
Ik bedoel maar. Grtn/
![]()
Je hoeft voor mij echt niet met wetenschappelijk bewijs komen, aangezien elke idioot weet dat in de top veel meer mannen dan vrouwen zitten. Ik heb daarom ook als vrouw zijnde geaccepteerd dat de meeste vrouwen helemaal geen behoefte aan carrière hebben. Echter is dat voor mij nog geen reden om spontaan te stoppen met studeren en 10 kinderen te gaan baren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:01 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Ongefundeerd? Hoeveel van alle chirurgen, piloten, premiers, nobelprijs winnaars .... [vul willekeurig hoogverantwoordelijke baan in] zijn er vrouwelijk?, 1 op de 20 ?? Nou? Of je bent blind, of je accepteert de harde feiten niet. En ik wil je best wel wat wetenschappelijk bewijs leveren om mijn argumenten te versterken waarom er zo weinig vrouwen in de top zitten (zie OP m.b.t. beslissingen maken, onzekerheid en vastberadenheid) , maar het treurt mij zeer dat je gewoon niet tegen de harde waarheid kan.
10! maar liefst. de meeste vrouwen stoppen na '1'quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:58 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij echt niet met wetenschappelijk bewijs komen, aangezien elke idioot weet dat in de top veel meer mannen dan vrouwen zitten. Ik heb daarom ook als vrouw zijnde geaccepteerd dat de meeste vrouwen helemaal geen behoefte aan carrière hebben. Echter is dat voor mij nog geen reden om spontaan te stoppen met studeren en 10 kinderen te gaan baren.
Klopt, hendig neuken die Morrigan. Maar nu ontopic: als het aan de vrouwen had gelegen, woonden we nu nog steeds in plaggenhutten. Zet meer dan drie vrouwen bij elkaar en er wordt niet gewerkt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:09 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
10! maar liefst. de meeste vrouwen stoppen na '1'
ps. mag er 1 van mij zijn?
Hi, Allquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Theo Maassen - vriendin.mp3
Ja ik hou heel veel van mijn vriendin... ech waar... als iemand anders der zou slaan zou ik pislink worden.
Jaaa, je ken mekaar al een hele tijd, je heb aan een woord genoeg... BIER!
OMGquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:03 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi, All
Da's ook weer zo typisch..Als Mannen geen idee hebben wat ze zeggen moeten, en dus eigenlijk hoogstens gezien, maar niet gehoord zou moeten worden, gaan ze, desnoods plagieërend, 'leuk' lopen doen, en doen alsof ze iets over Vrouwen te vertellen zouden hebben..Bewaar dit geouwehoer toch voor de kroeg, daar horen ze je graag Bierr!!! roepen en nemen ze je serieus zolang je rondjes geeft..Beetje een Vrouw vertellen dat ze de emancipatie niet begrijpt, haar daarna willen bezwangeren om haar vervolgens niet door de 'vleeskeuring' te laten. En als ze jou niet moet is het "natuurlijk een pot .." Gelijke rechten zijn dermate vanzelfsprekend (theoretisch althans..) dat dat hoogstens de aanleiding was (stemrecht e.d.) Vrouwen willen op hun waarde geschat worden, die onschatbaar is..Dit is nog maar het begin...Er is op dit moment zelfs een chemische 'emancipatie' bezig aangezien er, naast de pil, nog veel meer als oestrogenen werkende chemicaliën in het milieu zitten. ( door mannen geloosd en gedumpt omdat ze geen idee van de waarde van 'leven' hebben) Deze zog. feminisatie (kroks hebben nauwelijks meer een penis, b.v.) is onstuitbaar..Time is on our side, want tot het mannenkamp reken ik mij, uit plaatsvervangende schaamte en bovenstaande indachtig, allang niet meer.
Nooit zoveel op gehad met lallende, rukkende zuipers btw..
Grtn
Palin hard? Ze is zo leeg dat je bijna door haar hoofd heen kunt kijken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:54 schreef Strani het volgende:
Feministen die precies zoals een man willen zijn verlogenen hun vrouw-zijn. Mannen zijn niet meer waard dan vrouwen en andersom ook niet, maar er zijn wel verschillen tussen de twee. Natuur, heet dat.
En mensen die denken dat vrouwen in de politiek een betere wereld zouden maken, kijk dan rustig nog eens naar mensen als Palin, Verdonk en Thatcher. Vrouwen met dergelijke ambities zijn vaak nog harder dan mannen.
Snij aub je pik eraf, jij hoort geen man te zijn!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:03 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi, All
Da's ook weer zo typisch..Als Mannen geen idee hebben wat ze zeggen moeten, en dus eigenlijk hoogstens gezien, maar niet gehoord zou moeten worden, gaan ze, desnoods plagieërend, 'leuk' lopen doen, en doen alsof ze iets over Vrouwen te vertellen zouden hebben..Bewaar dit geouwehoer toch voor de kroeg, daar horen ze je graag Bierr!!! roepen en nemen ze je serieus zolang je rondjes geeft..Beetje een Vrouw vertellen dat ze de emancipatie niet begrijpt, haar daarna willen bezwangeren om haar vervolgens niet door de 'vleeskeuring' te laten. En als ze jou niet moet is het "natuurlijk een pot .." Gelijke rechten zijn dermate vanzelfsprekend (theoretisch althans..) dat dat hoogstens de aanleiding was (stemrecht e.d.) Vrouwen willen op hun waarde geschat worden, die onschatbaar is..Dit is nog maar het begin...Er is op dit moment zelfs een chemische 'emancipatie' bezig aangezien er, naast de pil, nog veel meer als oestrogenen werkende chemicaliën in het milieu zitten. ( door mannen geloosd en gedumpt omdat ze geen idee van de waarde van 'leven' hebben) Deze zog. feminisatie (kroks hebben nauwelijks meer een penis, b.v.) is onstuitbaar..Time is on our side, want tot het mannenkamp reken ik mij, uit plaatsvervangende schaamte en bovenstaande indachtig, allang niet meer.
Grtn
Lallende, rukkende zuipers...quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:03 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi, All
Da's ook weer zo typisch..
blablablabla
Grtn
Hi, All (crypto-gays)quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:47 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Snij aub je pik eraf, jij hoort geen man te zijn!
Hi, VD/Allquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
OMG![]()
De bitch gaat er nog zo serieus op in ook zeg. Net als vrouwen heb jij kennelijk ook geen humor
Type je altijd zo irritant?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:33 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi, VD/All
Laat eens zien wat er uit je komt als je nuchter/serieus bent, dat vinden Vrouwen n.l. zeer ws wel leuk.
Nooit opgevallen dat ze altijd staan te lachen, zo'n vrouwenclubje. 3x raden om wie..
Juist, al die dombo mannen![]()
. Het eerste gesprek over de (z.o.g.) intelligentie van mannen moet ik nog afluisteren..Want wat is dat eigenlijk..Logica is opzich niet intelligent, voordat je daar weer over begint..
Grtn
Goed topic! Zet voortaan je pc even uit als je weer gaat typen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:33 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi, VD/All
Laat eens zien wat er uit je komt als je nuchter/serieus bent, dat vinden Vrouwen n.l. zeer ws wel leuk.
Nooit opgevallen dat ze altijd staan te lachen, zo'n vrouwenclubje. 3x raden om wie..
Juist, al die dombo mannen![]()
. Het eerste gesprek over de (z.o.g.) intelligentie van mannen moet ik nog afluisteren..Want wat is dat eigenlijk..Logica is opzich niet intelligent, voordat je daar weer over begint..
Grtn
De kerk heeft zijn werk goed gedaan zie ik met hun nare zienswijze op vrouwen...(vrouwen moeten hun mond houden, kunnen en mogen een man niets leren).quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:51 schreef Relneger18 het volgende:
Zien die godsirritante feministen niet in dat het totaal GEEN zin heeft om de man te evenaren? Ook al is een vrouw hoogopgeleid, kan ze als de beste een discussie/debat afleggen en met de beste argumenten komen die er bestaan, dan zal ze nog de mond gesnoerd worden, puur en gewoon omdat ze een vrouw is.
Decennia lang domineert de man, zolang zelfs dat het zelfs genetisch en maatschappelijk helemaal diep ingeworteld zit dat het onomkeerbaar is geworden.Live with it, vrouw is minder assertief, sterk, vastberaden en creatief dan de man, zo is het nu , zo was het altijd al geweest. En als een vrouw in een groep met de beste argumenten aankomt om zo haar gelijk te krijgen, sorry maar dan zal er vast wel een man komen die haar monddood maakt, en ja ook al is het ongegrond, zo is het leven nou eenmaal, oneerlijk.
Dus plz, feministen, doe die oogkap af en ga iets nuttigs doen met je leven, want in the end... de man krijgt toch zijn zin.
ps. ben geen sexist, ben een realist.
klacht: feministen
Aangevuld met halve waarheidquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:13 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi, Moony
Halve waarheid aangevuld..
Grtn
dus dat is nu de schuld van de vrouwen??quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:40 schreef classpc het volgende:
[..]
Aangevuld met halve waarheid
Zonder vrouwen zouden we ook geen verkrachters hebben. End of discussion
Wat is precies een kwestie van multi-tasken? Als je gewoon bedoelt te zeggen dat vrouwen zouden kunnen multi-tasken en mannen niet, mag je dat ook gewoon zeggen in plaats van met zo'n verkapte halfmislukte grap. Nog zoiets dat vrouwen niet kunnen, communiceren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:26 schreef agter het volgende:
Kwestie van multitasken...
Oh ja, dat kunnen mannen niet zo goed...
Beetje gefrustreerd, Leppeh?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:05 schreef leppeh het volgende:
[..]
Wat is precies een kwestie van multi-tasken? Als je gewoon bedoelt te zeggen dat vrouwen zouden kunnen multi-tasken en mannen niet, mag je dat ook gewoon zeggen in plaats van met zo'n verkapte halfmislukte grap. Nog zoiets dat vrouwen niet kunnen, communiceren.
Reltopic![]()
Ik ben niet gefrustreerd hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:09 schreef agter het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd, Leppeh?
Gooi het er maar uit, jong.
Meisjes van rond de 25 die met oud-nederlands pratenquote:, jong
Eensch. Maar niet alleen de kerk, ook in de islam heeft de vrouw haar mond te houden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:24 schreef erodome het volgende:
De kerk heeft zijn werk goed gedaan zie ik met hun nare zienswijze op vrouwen...(vrouwen moeten hun mond houden, kunnen en mogen een man niets leren).
Tja, jij weet veel van dingen af waar ik eigenlijk niets vanaf wil weten, dus of dat nu zo boeiend is...quote:Eerlijk gezegd een beetje een triest gezeur, de ene keer zal je een vrouw tegenkomen die ergens veel vanaf weet en waarvan je veel kan leren, de andere keer is het een man.
Een beetje mens is slim genoeg om dat te zien, jij blijkbaar niet, zegt meer over jou dan over vrouwen of wie dan ook.
Je moet gewoon je werk doen en je muil houden, dan hoeft er ook niet gemultitasked te wordenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:26 schreef agter het volgende:
Kwestie van multitasken...
Oh ja, dat kunnen mannen niet zo goed...
ajajaj.. en de donkere wolken kwamen tevoorschijn. effe me popcorn halen.. brb.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je moet gewoon je werk doen en je muil houden, dan hoeft er ook niet gemultitasked te worden
Alleen een vrouw kan zo'n kinderachtige reactie posten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:01 schreef waal2163 het volgende:
[..]
dus dat is nu de schuld van de vrouwen??![]()
![]()
![]()
jij bent zielig dat je zo nadenkt, ik zou bijna denken dat jij er één bent.
Compleet uit je aars getrokken conclusie. Alweer zo'n prachtig voorbeeld van een vrouw die een redelijk argument probeert aan te dragen. Juist!, achterstandje!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:20 schreef waal2163 het volgende:
Mannen en vrouwen die elkaar respecteren en elkaar als gelijke behandelen dat zijn normale mensen, dus wat zegt dat over de mannen die denken dat ze beter zijn dan een vrouw, juist!, achterstandje!!
Want?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:29 schreef waal2163 het volgende:
hoezo, je hoort elkaar toch te respecteren en elkaar als gelijke te behandelen??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |