abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62698735
En dan staat er een Google-Ad tegen Vaginale droogheid
  FOK!fotograaf zondag 26 oktober 2008 @ 20:10:15 #52
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_62698830
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:07 schreef fratsman het volgende:
En dan staat er een Google-Ad tegen Vaginale droogheid
*droogt scherm af*
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:17:24 #53
231196 Marsyas
Bipolarized : Boo ! 2U2
pi_62699027
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:51 schreef Nikmans het volgende:
Wat ben jij een kutuser zeg Marsyas
Thx, ik doe mijn naar kut stinkende best, maar de gelukkige bezitster van een dergelijk lekkernij ben ik helaas niet...I wish... As long as Women are around, we'll always be second best, my phallic friends and foes...
Hoe eerder we dat weer inzien, want ooit deden wij dat n.l. wél, hoe beter..A fool should not rule..

Grtn
Kapitalisme. De financiële übermensch ?
2 question, or not 2 question ? That is the answer.
Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
Ecology first, economy later, when we can afford it.
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:25:16 #54
231196 Marsyas
pi_62699255
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:59 schreef moonmovies het volgende:

[..]

oja wacht, een vrouw heeft de radioactiviteit uitgevonden ontdekt..Jij weet echt helemaal niets van natuurkunde, dus blijf vooral lezen in die Wikipedia....Airhead..Typisch testo..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ir%C3%A8ne_Joliot-Curie
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:30:32 #55
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_62699424
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:17 schreef Marsyas het volgende:

[..]

Thx, ik doe mijn naar kut stinkende best, maar de gelukkige bezitster van een dergelijk lekkernij ben ik helaas niet...I wish... As long as Women are around, we'll always be second best, my phallic friends and foes...
Hoe eerder we dat weer inzien, want ooit deden wij dat n.l. wél, hoe beter..A fool should not rule..

Grtn
Als jij al een man bent heb je een behoorlijk gebrek aan testosteron.
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:59:04 #56
231196 Marsyas
pi_62705103
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:30 schreef Nobu het volgende:

[..]

Als jij al een man bent heb je een behoorlijk gebrek aan testosteron.
Hi, Nobu/All
Misschien is dat wel een goede herdefinitie, thx. Een Man is een Vrouw met teveel testosteron.
Embryologisch feit is dat alle foetussen aanvangkelijke vrouwelijk zijn en door en tekort aan oestrogeen/overschot aan testosteron 'mannetjes' worden..Er zit nog een lasnaadje op je zakje...

Grtn
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:18:20 #57
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_62705787
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:59 schreef Marsyas het volgende:

[..]

Hi, Nobu/All
Misschien is dat wel een goede herdefinitie, thx. Een Man is een Vrouw met teveel testosteron.
Embryologisch feit is dat alle foetussen aanvangkelijke vrouwelijk zijn en door en tekort aan oestrogeen/overschot aan testosteron 'mannetjes' worden..Er zit nog een lasnaadje op je zakje...

Grtn
Maar je moet toegeven dat de combinatie "tekort aan oestrogeen/overschot aan testosteron" toch een beter resultaat heeft opgeleverd: Alle posities van betekenis worden zo ongeveer vervuld door mannen, en jij loopt op Fok! je frustraties af te reageren.

Ik bedoel maar.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_62705862
Genetisch zijn vrouwen superieur.
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:33:47 #59
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_62706234
Kijk eigenlijk zijn vrouwen wat veel dingen betreft verstandiger. En dan kan je zeggen dat ze superieur zijn. Maar denk er eens over na, er is toch geen reet aan om verstandig te zijn? Het is niet verstandig om je klem te zuipen of om een auto te kopen die eigenlijk veel te duur is, het is niet vrstandig om je niet druk te maken over je toekomst.

Maar dat zijn wel mooie dingen!
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:34:34 #60
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_62706257
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:33 schreef JanusAnus het volgende:
...

Maar dat zijn wel mooie dingen!
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:59:20 #61
231196 Marsyas
pi_62706906
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:18 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Maar je moet toegeven dat de combinatie "tekort aan oestrogeen/overschot aan testosteron" toch een beter resultaat heeft opgeleverd: Alle posities van betekenis worden zo ongeveer vervuld door mannen, en jij loopt op Fok! je frustraties af te reageren. Of je loopt te trollen, of je bent het beste voorbeeld van testosteron-debiliteit tot nu toe...

Ik bedoel maar. Grtn /
pi_62707786
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:01 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

Ongefundeerd ? Hoeveel van alle chirurgen, piloten, premiers, nobelprijs winnaars .... [vul willekeurig hoogverantwoordelijke baan in] zijn er vrouwelijk?, 1 op de 20 ?? Nou? Of je bent blind, of je accepteert de harde feiten niet. En ik wil je best wel wat wetenschappelijk bewijs leveren om mijn argumenten te versterken waarom er zo weinig vrouwen in de top zitten (zie OP m.b.t. beslissingen maken, onzekerheid en vastberadenheid) , maar het treurt mij zeer dat je gewoon niet tegen de harde waarheid kan.
Je hoeft voor mij echt niet met wetenschappelijk bewijs komen, aangezien elke idioot weet dat in de top veel meer mannen dan vrouwen zitten. Ik heb daarom ook als vrouw zijnde geaccepteerd dat de meeste vrouwen helemaal geen behoefte aan carrière hebben. Echter is dat voor mij nog geen reden om spontaan te stoppen met studeren en 10 kinderen te gaan baren.
ROBODEMONS..................|:(
pi_62708061
Als puntje bij paaltje komt kruipen mannen toch wel voor vrouwen. Liegen ze tegen hun beste vrienden en geven bakken met geld uit aan hun dinnetje. Uiteindelijk heeft de vrouw ook wel macht op de man.
Feminisme was er niet om te laten zien dat vrouwen ook spierballen hebben. Maar meer om aandach te vragen voor gelijke rechten. En dat een vrouw vrouw mag zijn wanneer en met wie ze dat maar wilt.
Uiteindeljik kan een man niet zonder vrouwen, want als ie zn pik ergens in wilt stoppen... gaat dat niet in een stofzuiger. Voorde rest ben ik het met je eens dat de man-vrouw rollen heel diepgeworteld zitten maar je begrijpt feminisme verkeerd.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62712630
Theo Maassen - vriendin.mp3

Ja ik hou heel veel van mijn vriendin... ech waar... als iemand anders der zou slaan zou ik pislink worden.
Jaaa, je ken mekaar al een hele tijd, je heb aan een woord genoeg... BIER!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_62712657
Er is nog altijd een verschil tussen "gelijk zijn" en "gelijkwaardig zijn"
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_62712799
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 00:58 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Je hoeft voor mij echt niet met wetenschappelijk bewijs komen, aangezien elke idioot weet dat in de top veel meer mannen dan vrouwen zitten. Ik heb daarom ook als vrouw zijnde geaccepteerd dat de meeste vrouwen helemaal geen behoefte aan carrière hebben. Echter is dat voor mij nog geen reden om spontaan te stoppen met studeren en 10 kinderen te gaan baren.
10! maar liefst. de meeste vrouwen stoppen na '1'

ps. mag er 1 van mij zijn?
pi_62713112
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:09 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

10! maar liefst. de meeste vrouwen stoppen na '1'

ps. mag er 1 van mij zijn?
Klopt, hendig neuken die Morrigan. Maar nu ontopic: als het aan de vrouwen had gelegen, woonden we nu nog steeds in plaggenhutten. Zet meer dan drie vrouwen bij elkaar en er wordt niet gewerkt.
pi_62713199
Wacht. ik had nog niet in dr fotoboek gekeken..
Sorry. Niet mijn typ.
  maandag 27 oktober 2008 @ 12:03:09 #69
231196 Marsyas
pi_62714317
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Theo Maassen - vriendin.mp3

Ja ik hou heel veel van mijn vriendin... ech waar... als iemand anders der zou slaan zou ik pislink worden.
Jaaa, je ken mekaar al een hele tijd, je heb aan een woord genoeg... BIER!
Hi, All

Da's ook weer zo typisch..Als Mannen geen idee hebben wat ze zeggen moeten, en dus eigenlijk hoogstens gezien, maar niet gehoord zou moeten worden, gaan ze, desnoods plagieërend, 'leuk' lopen doen, en doen alsof ze iets over Vrouwen te vertellen zouden hebben..Bewaar dit geouwehoer toch voor de kroeg, daar horen ze je graag Bierr!!! roepen en nemen ze je serieus zolang je rondjes geeft..Beetje een Vrouw vertellen dat ze de emancipatie niet begrijpt, haar daarna willen bezwangeren om haar vervolgens niet door de 'vleeskeuring' te laten. En als ze jou niet moet is het "natuurlijk een pot .." Gelijke rechten zijn dermate vanzelfsprekend (theoretisch althans..) dat dat hoogstens de aanleiding was (stemrecht e.d.) Vrouwen willen op hun waarde geschat worden, die onschatbaar is..Dit is nog maar het begin...Er is op dit moment zelfs een chemische 'emancipatie' bezig aangezien er, naast de pil, nog veel meer als oestrogenen werkende chemicaliën in het milieu zitten. ( door mannen geloosd en gedumpt omdat ze geen idee van de waarde van 'leven' hebben) Deze zog. feminisatie (kroks hebben nauwelijks meer een penis, b.v.) is onstuitbaar..Time is on our side, want tot het mannenkamp reken ik mij, uit plaatsvervangende schaamte en bovenstaande indachtig, allang niet meer.
Nooit zoveel op gehad met lallende, rukkende zuipers btw..

Grtn
pi_62714983
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:03 schreef Marsyas het volgende:

[..]

Hi, All

Da's ook weer zo typisch..Als Mannen geen idee hebben wat ze zeggen moeten, en dus eigenlijk hoogstens gezien, maar niet gehoord zou moeten worden, gaan ze, desnoods plagieërend, 'leuk' lopen doen, en doen alsof ze iets over Vrouwen te vertellen zouden hebben..Bewaar dit geouwehoer toch voor de kroeg, daar horen ze je graag Bierr!!! roepen en nemen ze je serieus zolang je rondjes geeft..Beetje een Vrouw vertellen dat ze de emancipatie niet begrijpt, haar daarna willen bezwangeren om haar vervolgens niet door de 'vleeskeuring' te laten. En als ze jou niet moet is het "natuurlijk een pot .." Gelijke rechten zijn dermate vanzelfsprekend (theoretisch althans..) dat dat hoogstens de aanleiding was (stemrecht e.d.) Vrouwen willen op hun waarde geschat worden, die onschatbaar is..Dit is nog maar het begin...Er is op dit moment zelfs een chemische 'emancipatie' bezig aangezien er, naast de pil, nog veel meer als oestrogenen werkende chemicaliën in het milieu zitten. ( door mannen geloosd en gedumpt omdat ze geen idee van de waarde van 'leven' hebben) Deze zog. feminisatie (kroks hebben nauwelijks meer een penis, b.v.) is onstuitbaar..Time is on our side, want tot het mannenkamp reken ik mij, uit plaatsvervangende schaamte en bovenstaande indachtig, allang niet meer.

Grtn
OMG

De bitch gaat er nog zo serieus op in ook zeg. Net als vrouwen heb jij kennelijk ook geen humor
pi_62715408
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:54 schreef Strani het volgende:
Feministen die precies zoals een man willen zijn verlogenen hun vrouw-zijn. Mannen zijn niet meer waard dan vrouwen en andersom ook niet, maar er zijn wel verschillen tussen de twee. Natuur, heet dat.

En mensen die denken dat vrouwen in de politiek een betere wereld zouden maken, kijk dan rustig nog eens naar mensen als Palin, Verdonk en Thatcher. Vrouwen met dergelijke ambities zijn vaak nog harder dan mannen.
Palin hard? Ze is zo leeg dat je bijna door haar hoofd heen kunt kijken.
pi_62715557
quote:

[..]

Hi, All

Grtn
Snij aub je pik eraf, jij hoort geen man te zijn!
pi_62717368
Goed topic. Zolang je nog altijd niet sneller, sterker, slimmer en succesvoller bent als geslacht kan je toch niet spreken van gelijkheid tussen de sekses.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_62717474
quote:

[..]

Hi, All

Da's ook weer zo typisch..

blablablabla

Grtn
Lallende, rukkende zuipers... Ben je geslagen door je in een gaybar opgepikte dronken vriendje?
  maandag 27 oktober 2008 @ 14:03:47 #75
231196 Marsyas
pi_62717840
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:47 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Snij aub je pik eraf, jij hoort geen man te zijn!
Hi, All (crypto-gays)
ik ben voorzitter van de Lorena Bobbit fanclub, maar mijn vriendinnen heben teveel plezier van de mijne,
dus ik hou hem nog FF, hij is nuttig, itt de jouwe, daarom heb je ook slechte ervaringen met Vrouwen.. Hoewel, eigenlijk andersom met boemerang-effect...Penisnijd, Muse & Co ?

p.s. Je haat de feiten, niet mij, want als je me kende zou je dat niet kunnen, schat..

Grtn
  maandag 27 oktober 2008 @ 14:33:04 #76
231196 Marsyas
pi_62718733
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

OMG

De bitch gaat er nog zo serieus op in ook zeg. Net als vrouwen heb jij kennelijk ook geen humor
Hi, VD/All

Laat eens zien wat er uit je komt als je nuchter/serieus bent, dat vinden Vrouwen n.l. zeer ws wel leuk.
Nooit opgevallen dat ze altijd staan te lachen, zo'n vrouwenclubje. 3x raden om wie..
Juist, al die dombo mannen . Het eerste gesprek over de (z.o.g.) intelligentie van mannen moet ik nog afluisteren..Want wat is dat eigenlijk..Logica is opzich niet intelligent, voordat je daar weer over begint..

Grtn
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:05:17 #77
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_62721455
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:33 schreef Marsyas het volgende:

[..]

Hi, VD/All

Laat eens zien wat er uit je komt als je nuchter/serieus bent, dat vinden Vrouwen n.l. zeer ws wel leuk.
Nooit opgevallen dat ze altijd staan te lachen, zo'n vrouwenclubje. 3x raden om wie..
Juist, al die dombo mannen . Het eerste gesprek over de (z.o.g.) intelligentie van mannen moet ik nog afluisteren..Want wat is dat eigenlijk..Logica is opzich niet intelligent, voordat je daar weer over begint..

Grtn
Type je altijd zo irritant?

Grtn
pi_62721985
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:33 schreef Marsyas het volgende:

[..]

Hi, VD/All

Grtn
Goed topic! Zet voortaan je pc even uit als je weer gaat typen.

Grtn
pi_62722100
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:51 schreef Relneger18 het volgende:
Zien die godsirritante feministen niet in dat het totaal GEEN zin heeft om de man te evenaren? Ook al is een vrouw hoogopgeleid, kan ze als de beste een discussie/debat afleggen en met de beste argumenten komen die er bestaan, dan zal ze nog de mond gesnoerd worden, puur en gewoon omdat ze een vrouw is.

Decennia lang domineert de man, zolang zelfs dat het zelfs genetisch en maatschappelijk helemaal diep ingeworteld zit dat het onomkeerbaar is geworden.Live with it, vrouw is minder assertief, sterk, vastberaden en creatief dan de man, zo is het nu , zo was het altijd al geweest. En als een vrouw in een groep met de beste argumenten aankomt om zo haar gelijk te krijgen, sorry maar dan zal er vast wel een man komen die haar monddood maakt, en ja ook al is het ongegrond, zo is het leven nou eenmaal, oneerlijk.

Dus plz, feministen, doe die oogkap af en ga iets nuttigs doen met je leven, want in the end... de man krijgt toch zijn zin .
ps. ben geen sexist, ben een realist.

klacht: feministen

De kerk heeft zijn werk goed gedaan zie ik met hun nare zienswijze op vrouwen...(vrouwen moeten hun mond houden, kunnen en mogen een man niets leren).

Eerlijk gezegd een beetje een triest gezeur, de ene keer zal je een vrouw tegenkomen die ergens veel vanaf weet en waarvan je veel kan leren, de andere keer is het een man.
Een beetje mens is slim genoeg om dat te zien, jij blijkbaar niet, zegt meer over jou dan over vrouwen of wie dan ook.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_62722115
pi_62722164
Kwestie van multitasken...
Oh ja, dat kunnen mannen niet zo goed...
Make my day!
pi_62722627
Ik kan het wel

Ik heb nooit meisjes meegemaakt die kunnen multi-tasken eigenlijk. Ze doen het wel maar hoe! Stressend, vloekend, boos op anderen die naar hun zeggen niet genoeg meehelpen (niet naar mij toe overigens). Dit noem je geen multi-tasken meer maar moelijk doen!
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:40:50 #83
78498 classpc
I don't like change
pi_62722632
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:13 schreef Marsyas het volgende:

[..]

Hi, Moony

Halve waarheid aangevuld..

Grtn
Aangevuld met halve waarheid

Zonder vrouwen zouden we ook geen verkrachters hebben. End of discussion
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_62723416
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:40 schreef classpc het volgende:

[..]

Aangevuld met halve waarheid

Zonder vrouwen zouden we ook geen verkrachters hebben. End of discussion
dus dat is nu de schuld van de vrouwen??

jij bent zielig dat je zo nadenkt, ik zou bijna denken dat jij er één bent.
pi_62723516
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:26 schreef agter het volgende:
Wat is precies een kwestie van multi-tasken? Als je gewoon bedoelt te zeggen dat vrouwen zouden kunnen multi-tasken en mannen niet, mag je dat ook gewoon zeggen in plaats van met zo'n verkapte halfmislukte grap. Nog zoiets dat vrouwen niet kunnen, communiceren.

Reltopic
pi_62723609
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:05 schreef leppeh het volgende:

[..]

Wat is precies een kwestie van multi-tasken? Als je gewoon bedoelt te zeggen dat vrouwen zouden kunnen multi-tasken en mannen niet, mag je dat ook gewoon zeggen in plaats van met zo'n verkapte halfmislukte grap. Nog zoiets dat vrouwen niet kunnen, communiceren.

Reltopic
Beetje gefrustreerd, Leppeh?
Gooi het er maar uit, jong.
Make my day!
pi_62723680
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:09 schreef agter het volgende:

[..]

Beetje gefrustreerd, Leppeh?
Gooi het er maar uit, jong.
Ik ben niet gefrustreerd hoor Ik zie trouwens het verband tussen mijn reactie en gefrustreerd zijn niet echt.
pi_62723699
quote:
, jong
Meisjes van rond de 25 die met oud-nederlands praten
pi_62723719
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:24 schreef erodome het volgende:
De kerk heeft zijn werk goed gedaan zie ik met hun nare zienswijze op vrouwen...(vrouwen moeten hun mond houden, kunnen en mogen een man niets leren).
Eensch. Maar niet alleen de kerk, ook in de islam heeft de vrouw haar mond te houden.

Gelezen in een Arabisch theehuis: "geef je vrouw iedere dag een lel, als jij niet wilt, wil zij het wel"
quote:
Eerlijk gezegd een beetje een triest gezeur, de ene keer zal je een vrouw tegenkomen die ergens veel vanaf weet en waarvan je veel kan leren, de andere keer is het een man.
Een beetje mens is slim genoeg om dat te zien, jij blijkbaar niet, zegt meer over jou dan over vrouwen of wie dan ook.
Tja, jij weet veel van dingen af waar ik eigenlijk niets vanaf wil weten, dus of dat nu zo boeiend is...
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:26 schreef agter het volgende:

Je moet gewoon je werk doen en je muil houden, dan hoeft er ook niet gemultitasked te worden
pi_62723775
Lollig topic!!

pi_62723830
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

Je moet gewoon je werk doen en je muil houden, dan hoeft er ook niet gemultitasked te worden
ajajaj.. en de donkere wolken kwamen tevoorschijn. effe me popcorn halen.. brb.
pi_62723915
Mannen en vrouwen die elkaar respecteren en elkaar als gelijke behandelen dat zijn normale mensen, dus wat zegt dat over de mannen die denken dat ze beter zijn dan een vrouw, juist!, achterstandje!!
  maandag 27 oktober 2008 @ 17:57:25 #93
78498 classpc
I don't like change
pi_62724938
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:01 schreef waal2163 het volgende:

[..]

dus dat is nu de schuld van de vrouwen??

jij bent zielig dat je zo nadenkt, ik zou bijna denken dat jij er één bent.
Alleen een vrouw kan zo'n kinderachtige reactie posten.

[edit]
Ik heb nog gelijk ook
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_62725334
pi_62725823
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:20 schreef waal2163 het volgende:
Mannen en vrouwen die elkaar respecteren en elkaar als gelijke behandelen dat zijn normale mensen, dus wat zegt dat over de mannen die denken dat ze beter zijn dan een vrouw, juist!, achterstandje!!
Compleet uit je aars getrokken conclusie. Alweer zo'n prachtig voorbeeld van een vrouw die een redelijk argument probeert aan te dragen. Juist!, achterstandje!!
pi_62725997
hoezo, je hoort elkaar toch te respecteren en elkaar als gelijke te behandelen??
pi_62726266
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:29 schreef waal2163 het volgende:
hoezo, je hoort elkaar toch te respecteren en elkaar als gelijke te behandelen??
Want?

Elkaar als gelijke behandelen en elkaar als gelijke zien zijn twee verschillende dingen. Inferieur zijn staat niet gelijk aan geen respect verdienen. Op de paralympics heeft iedereen ontzettend veel respect voor elkaar en wordt iedereen als een gewone sporter behandeld, maar het feit blijft dat de topzwemmers hun best moeten doen om niet te verzuipen (bij wijze van spreken, voordat iemand hier over valt... ).
pi_62726346
oke, heb je een vrouw/vriending/vriend?
hoe behandel je haar/hem??
pi_62726886
Jezus, lees anders even wat ik schrijf.

Ik heb een vriendin en ik behandel haar blijkbaar goed, want ze is na een aardige tijd nogsteeds niet weg.
pi_62726944
nou dat is dan toch goed, zo hoort het ook!

top!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')