TS begint.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:47 schreef FrXx het volgende:
Wat wil je later worden? en wat voor opleiding/schoolniveau doe je nu?
edit: wat DENK je dat je later wilt worden, waar neig je naar?

pub is toch voor tieners, het scheelt dat ik dan ook mensen die ouder zijn dat twintig en dus in principe volwassen zijn in de klas heb zitten..quote:

gezien de vraagstelling had ik het eerder naar PUB geschopt, of het nu met opleiding te maken heeft of nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
pub is toch voor tieners, het scheelt dat ik dan ook mensen die ouder zijn dat twintig en dus in principe volwassen zijn in de klas heb zitten..
overigens doe ik zelf HBO Biologie en medisch. laboratorium onderzoek..!

quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
HBO, ondernemer.
Dit topic maakt SES overbodig
Fantastisch ingespeeld..quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:05 schreef Klonk het volgende:
Schopje naar SES

Tevens doe ik nu de International Baccalaureate en dat is een opleiding voor bazen [d.w.z. te moeilijk voor de gemiddelde niet-baas].quote:

Dat is dus echt iets voor mij, ik hoor het al.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tevens doe ik nu de International Baccalaureate en dat is een opleiding voor bazen [d.w.z. te moeilijk voor de gemiddelde niet-baas].

Waarom wordt je geen piloot? Kun je elke dag naar een ander land verhuizen !quote:Op woensdag 5 november 2008 14:56 schreef kwiwi het volgende:
Een baan waarbij ik om de +/- 3 jaar naar een ander land kan verhuizen(studeer nu bedrijfskunde)

Voor de kids zorgen is niet zo easy als het lijkt he.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:33 schreef PimpofPersia het volgende:
Ik doe nu een WO-talenopleiding, later wil ik een knappe dame met carrière neuken en trouwen en vervolgens huisman worden en voor de kids zorgen.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |