quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je maakt het er niet beter op, LB.![]()
Canada lijkt me ook zo mooi. Als ik ooit een kluizenaarsleven ga leiden kies ik voor Canada. In een blokhut, moet ik wel leren vissen.
Schiet je wel op dan? Als ze aan het instorten zijn zullen er wel steeds minder overblijvenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:34 schreef wyccie het volgende:
Ik las gisteren over Antarctica dat de afbrekende ijsschotsen enorm veel lawaai maken.
Ooit ga ik langs die immens hoge ijsschotsen varen.
Hehe, ja, vals hè. Eigenlijk mag ik ook niet klagen, hoor. Ik heb namelijk dit gezien:quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:33 schreef LadyBlack het volgende:ja maar nu haal je alleen dat er uit....
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, ja, vals hè. Eignelijk mag ik ook niet klagen, hoor. Ik heb namelijk dit gezien:
[ afbeelding ]
Zien?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:50 schreef wyccie het volgende:
Er is daar een geweldige, ontzettend lelijke foto van me genomen, waar ik bijna trots op ben. Het laat gewoon zien hoe verschrikkelijk kut het was om daar te komen.
Wat let je dan!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:56 schreef wyccie het volgende:
Je weet dat ik dan mijn gezicht zwart zou moeten shoppen, maar dan valt de essentie van de foto weg.
Helaas, ik had het echt graag willen laten zien. Het is de enige foto waar ik ontzettend lelijk opsta en waar ik toch zo blij mee ben.
Start > Uitvoeren > Shutdown.exequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
Waar zijn de nerds die me hier mee kunnen helpen???
Wyccie jij toevallig?
Even wat gegooled en zo en mijn antwoord is: zeer waarschijnlijk wel. De Samsung is een tri-band dus ik denk dat je er mee kan bellen (al is het wel duur) in Amerikaquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:32 schreef MaJo het volgende:
Oh nog even een vraagje. Iemand een idee of ik mijn telefoon in Amerika kan gebruiken? Samsung Touchwiz.
Volgens mij is zo goed als iedereen hier wel eens in de VS geweestquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:45 schreef wyccie het volgende:
Ik voel me zo erg buitengesloten, waar is Etcie?![]()
Vroeger kende ik niemand die in Amerika is geweest, en hier is het een epidemie.
Mijn eerstvolgende vakantiebestemming zou waarschijnlijk Azië worden, maar ik denk dat ik beter naar Amerika kan gaan, anders blijf ik mezelf zo zielig vinden.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 03:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij is zo goed als iedereen hier wel eens in de VS geweest
Maar wat/waar is het?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:50 schreef wyccie het volgende:
Het was daar zo freezing cold! Er is daar een geweldige, ontzettend lelijke foto van me genomen, waar ik bijna trots op ben. Het laat gewoon zien hoe verschrikkelijk kut het was om daar te komen.
Maar het was het wel waard, vind ik.
Als ik het nog een keer kon doen, zou ik ervoor tekenen.
Heb ik ook wel eens gehad. Gewoon je stroomknop ingedrukt houden tot 'ie uitgaatquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
WTF
Ik kan mijn laptop niet uitzetten![]()
![]()
Ik kan 100 keer op "uitschakelen" klikken, maar hij blijft stug aanstaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |