Schiet je wel op dan? Als ze aan het instorten zijn zullen er wel steeds minder overblijvenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:34 schreef wyccie het volgende:
Ik las gisteren over Antarctica dat de afbrekende ijsschotsen enorm veel lawaai maken.
Ooit ga ik langs die immens hoge ijsschotsen varen.
Hehe, ja, vals hè. Eigenlijk mag ik ook niet klagen, hoor. Ik heb namelijk dit gezien:quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:33 schreef LadyBlack het volgende:ja maar nu haal je alleen dat er uit....
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, ja, vals hè. Eignelijk mag ik ook niet klagen, hoor. Ik heb namelijk dit gezien:
[ afbeelding ]
Zien?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:50 schreef wyccie het volgende:
Er is daar een geweldige, ontzettend lelijke foto van me genomen, waar ik bijna trots op ben. Het laat gewoon zien hoe verschrikkelijk kut het was om daar te komen.
Wat let je dan!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:56 schreef wyccie het volgende:
Je weet dat ik dan mijn gezicht zwart zou moeten shoppen, maar dan valt de essentie van de foto weg.
Helaas, ik had het echt graag willen laten zien. Het is de enige foto waar ik ontzettend lelijk opsta en waar ik toch zo blij mee ben.
Start > Uitvoeren > Shutdown.exequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
Waar zijn de nerds die me hier mee kunnen helpen???
Wyccie jij toevallig?
Even wat gegooled en zo en mijn antwoord is: zeer waarschijnlijk wel. De Samsung is een tri-band dus ik denk dat je er mee kan bellen (al is het wel duur) in Amerikaquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:32 schreef MaJo het volgende:
Oh nog even een vraagje. Iemand een idee of ik mijn telefoon in Amerika kan gebruiken? Samsung Touchwiz.
Volgens mij is zo goed als iedereen hier wel eens in de VS geweestquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:45 schreef wyccie het volgende:
Ik voel me zo erg buitengesloten, waar is Etcie?![]()
Vroeger kende ik niemand die in Amerika is geweest, en hier is het een epidemie.
Mijn eerstvolgende vakantiebestemming zou waarschijnlijk Azië worden, maar ik denk dat ik beter naar Amerika kan gaan, anders blijf ik mezelf zo zielig vinden.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 03:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij is zo goed als iedereen hier wel eens in de VS geweest
Maar wat/waar is het?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:50 schreef wyccie het volgende:
Het was daar zo freezing cold! Er is daar een geweldige, ontzettend lelijke foto van me genomen, waar ik bijna trots op ben. Het laat gewoon zien hoe verschrikkelijk kut het was om daar te komen.
Maar het was het wel waard, vind ik.
Als ik het nog een keer kon doen, zou ik ervoor tekenen.
Heb ik ook wel eens gehad. Gewoon je stroomknop ingedrukt houden tot 'ie uitgaatquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
WTF
Ik kan mijn laptop niet uitzetten![]()
![]()
Ik kan 100 keer op "uitschakelen" klikken, maar hij blijft stug aanstaan!
alle dual-bands and tri-bands kun je in de VS gebruiken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Even wat gegooled en zo en mijn antwoord is: zeer waarschijnlijk wel. De Samsung is een tri-band dus ik denk dat je er mee kan bellen (al is het wel duur) in Amerika
Ja maar dat is geen manier om je laptop altijd mee af te sluiten toch.... lijkt me niet goedquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:55 schreef Nembrionic het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad. Gewoon je stroomknop ingedrukt houden tot 'ie uitgaat
Dit ga ik eens proberen straksquote:
quote:Ze heeft een klein probleempje, want ze is bang dat ze nooit meer terug komt in verband met de lichtjaren. "Wat nou als ik 10.000 jaar later terugkom en iedereen die ik ken is dood. Dan moet ik helemaal opnieuw beginnen", aldus Hilton die weer eens bewijst over hoeveel intelligentie ze beschikt. Maar hoe dan ook, haar plekje is gereserveerd en betaald.
Volgens mij maakt dat dus echt helemaal niets uit. Ik ben vaak te ongeduldig om te wachten op uitschakelen dus gooi ik hem in een keer uitquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen manier om je laptop altijd mee af te sluiten toch.... lijkt me niet goed
[..]
Dit ga ik eens proberen straks
Wrong. Het is redelijk slecht. Vooral als je computer nog bezig is met dingen te verwerken. Hoofdzakelijk slecht voor je harde schijf dus.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat dus echt helemaal niets uit. Ik ben vaak te ongeduldig om te wachten op uitschakelen dus gooi ik hem in een keer uit![]()
de computers doen het er niet minder om hoor
Owquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wrong. Het is redelijk slecht. Vooral als je computer nog bezig is met dingen te verwerken. Hoofdzakelijk slecht voor je harde schijf dus.
En nu ben ik echt weg
Hoe laat vlieg je eigenlijk precies?
Aangezien ik ze ook gebruik kan ik die vraag ook beantwoordenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, dat wou ik nog vragen aan Wyccie: wat zijn melatoninetabletten? Slaap je daar beter van of blijf je er juist wakker van?
Ik krijg steeds meer het idee dat jij een wandelende medicijnkast bentquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien ik ze ook gebruik kan ik die vraag ook beantwoordenMelotanine is een stofje waardoor je 's avonds moe wordt. Ik mis dat stofje (wyccie misschien ook) waardoor ik niet die natuurlijke neiging heb om moe te worden en ik eeuwig door wil gaan. Melotanine veinst die moeheid, je begint te gapen en denkt dat je naar bed moet. Sneaky medicijn dus
Daardoor ga je eerder slapen en verschuif je je ritme
Ik heb ze alleen al een paar weken niet ingenomen, ook omdat ik zelf al zo moe ben dat ik toch niet na 12en ga slapen
Ik heb ook wel es bij een groepje gezeten die het over de medicijnen hadden die ze gebruikten, en toen voelde ik me saai omdat ik niks hadquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat jij een wandelende medicijnkast bent
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat jij een wandelende medicijnkast bent
Dat is nou het uitzicht vanaf de top van de Kilimanjaro. Jaja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:54 schreef Nembrionic het volgende:
Maar wat/waar is het?
om de een of andere reden had ik al zo'n vermoedenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is nou het uitzicht vanaf de top van de Kilimanjaro. Jaja.
ja, de bank rekent een ander tarief om euro's naar dollars om te zetten dan andersom. Zo wordt je beide kanten op genaaidquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:50 schreef MaJo het volgende:
Kan iemand me het volgende uitleggen:
In Amerika kan ik maximaal 300 euro uitgeven. Ik rekende uit wat dit in dollars is en ik kwam op 350 dollar uit. Als ik het echter terugreken dan in 350 dollar 250 euro waard. Hoe kan dit? Door zelf een beetje te rekenen kwam ik erachter dat ik max 400 dollar uit kan geven, wat neerkomt op 310 euro. Ik dacht dat ik koersen wel snapte maar het kan toch niet dat er een verschil bestaat tussen welke kant je de koers op berekent of ben ik gek?
Maar hier heb ik toch geen last van als ik daar gewoon pin?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:53 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ja, de bank rekent een ander tarief om euro's naar dollars om te zetten dan andersom. Zo wordt je beide kanten op genaaid
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ______________________________________________________________________________________ Land Munt Iso U verkoopt U koopt Australië Dollar AUD 2,05460 2,04460 Canada Dollar CAD 1,60080 1,59580 Denemarken Kroon DKK 7,45950 7,44450 Groot Brittanië Pond GBP 0,808200 0,806200 Hong Kong Dollar HKD 9,65710 9,61710 India Rupee INR n.v.t. 61,2385 Japan Yen JPY 115,530 115,230 Nederlandse Antillen Gulden ANG n.v.t. 2,20340 Nieuw Zeeland Dollar NZD 2,31390 2,30190 Noorwegen Kroon NOK 8,82800 8,80800 Saudi Arabië Riyal SAR 4,68250 4,64250 Singapore Dollar SGD 1,88360 1,87360 Verenigde Staten Dollar USD 1,24550 1,24150 Zuid Afrika Rand ZAR 13,9585 13,8585 Zweden Kroon SEK 10,1050 10,0850 Zwitserland Frank CHF 1,44400 1,44100 |
Jawel, dan heb je nog steeds een omrekeningsfactorquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar hier heb ik toch geen last van als ik daar gewoon pin?
Kun je dat uitleggen? Stel ik pin daar 100 dollar, dat staat gelijk aan ongeveer 75 euro. Moet ik daar dan extra geld over betalen behalve eventuele transactiekosten? Heb daar toen ik in londen woonde nooit extra voor hoeven betalen. Maar nu opeens wel?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, dan heb je nog steeds een omrekeningsfactor
Ik denk dat je een vergissing hebt gemaakt met je rekensom, want er zin wel verschillen, maar lang niet zo groot als eerst. De dollar is trouwens enorm gestegen de afgelopen dagen, dus als je op verschillende dagen de koers hebt opgezocht kan daar ook een groot verschil in zitten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kun je dat uitleggen? Stel ik pin daar 100 dollar, dat staat gelijk aan ongeveer 75 euro. Moet ik daar dan extra geld over betalen behalve eventuele transactiekosten? Heb daar toen ik in londen woonde nooit extra voor hoeven betalen. Maar nu opeens wel?
In eerste instantie keek ik naar de Gwk koersconverter maar die maakt een rare fout. Een andere converter deed het wel juist.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik denk dat je een vergissing hebt gemaakt met je rekensom, want er zin wel verschillen, maar lang niet zo groot als eerst. De dollar is trouwens enorm gestegen de afgelopen dagen, dus als je op verschillende dagen de koers hebt opgezocht kan daar ook een groot verschil in zitten.
Ter plekke pin je gewoon 100 dollar, dan rekent de bank uit hoeveel dat in euro's is en dat wordt van je rekening afgeschreven. Sommige automaten/banken rekenen nog een dollar transactiekosten of zoietsquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kun je dat uitleggen? Stel ik pin daar 100 dollar, dat staat gelijk aan ongeveer 75 euro. Moet ik daar dan extra geld over betalen behalve eventuele transactiekosten? Heb daar toen ik in londen woonde nooit extra voor hoeven betalen. Maar nu opeens wel?
wat bedoel je dan met omrekeningsfactor? Dat 100 dollar niet gelijk staat aan 100 euro snap ik natuurlijk ook welquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ter plekke pin je gewoon 100 dollar, dan rekent de bank uit hoeveel dat in euro's is en dat wordt van je rekening afgeschreven. Sommige automaten/banken rekenen nog een dollar transactiekosten of zoiets
Ja, laten we het op een miscommunicatie houdenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
wat bedoel je dan met omrekeningsfactor? Dat 100 dollar niet gelijk staat aan 100 euro snap ik natuurlijk ook welik vroeg of ik los van transactiekosten ook nog iets moet betalen en jij zegt van wel, maar nu zeg je wat ik dus al zei
Ga een keer naar de mac, scheelt een hoop in de kosten, en je pakt meteen een stukje cultuur meequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:50 schreef MaJo het volgende:
Kan iemand me het volgende uitleggen:
In Amerika kan ik maximaal 300 euro uitgeven. Ik rekende uit wat dit in dollars is en ik kwam op 350 dollar uit. Als ik het echter terugreken dan in 350 dollar 250 euro waard. Hoe kan dit? Door zelf een beetje te rekenen kwam ik erachter dat ik max 400 dollar uit kan geven, wat neerkomt op 310 euro. Ik dacht dat ik koersen wel snapte maar het kan toch niet dat er een verschil bestaat tussen welke kant je de koers op berekent of ben ik gek?
Ben benieuwd hoeveel ik zal aankomen daar in 9 dagen tijdquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ga een keer naar de mac, scheelt een hoop in de kosten, en je pakt meteen een stukje cultuur mee
Dollar menu ftw. Mcchicken + double cheeseburger + side salad + drankje voor omgerekend 3 euro
Veel andere fastfoods hebben daar ook wel een soortgelijk cheapass menu trouwens.
Interesse in Boom Chicago, Bye Bye Bush show?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:08 schreef iamredleader het volgende:
MaJo, het zou niet eens een ramp zijn als je een paar kilo aankomt
Trouwens, ben je vanavond bereikbaar? Wil je nog even spreken voordat je vliegt
Dat is waarquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:08 schreef iamredleader het volgende:
MaJo, het zou niet eens een ramp zijn als je een paar kilo aankomt
Trouwens, ben je vanavond bereikbaar? Wil je nog even spreken voordat je vliegt
Lijkt me leuk, en denk niet dat Davinia in politiek geïnteresseerd is. Kan je ook even bellen natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:18 schreef iamredleader het volgende:
?
irritant liedje van een irritant bandjequote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:20 schreef MaJo het volgende:
Check:
Amsterdamse studenten controleren verkiezingen VS
Aha, vandaarquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
irritant liedje van een irritant bandje
dat ben jij ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:20 schreef MaJo het volgende:
Check:
Amsterdamse studenten controleren verkiezingen VS
Ik geloof dat er sprake is van ee Babylonische spraakverwarring. Ik had het tegen Etcetera. Maar ik wil Davinia best wel even bellenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:20 schreef PhysicsRules het volgende:
Lijkt me leuk, en denk niet dat Davinia in politiek geïnteresseerd is. Kan je ook even bellen natuurlijk
Gaat lekkerquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik geloof dat er sprake is van ee Babylonische spraakverwarring. Ik had het tegen Etcetera. Maar ik wil Davinia best wel even bellen
Coolquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
woei! Ik bel je wel als ik van werk wegga
Uhuhquote:
ik had het doorquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik geloof dat er sprake is van ee Babylonische spraakverwarring. Ik had het tegen Etcetera. Maar ik wil Davinia best wel even bellen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:24 schreef PhysicsRules het volgende:
Gaat lekkerIk bel je vanavond wel even.
jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je hebt een IQ van meer dan 40. Ben je nu trots?
/zeurzeiksarcasmemodus
* de schoolmeester geeft Etcetera een aai over haar bol en een extra paardensticker in haar schriftjequote:
Bij onze apotheek kun je herhaalrecept gewoon op de site invullen en ophalen. Kan dat bij jou ook niet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:
Ben weer vet wazig bezig trouwenswilde gisteren een AD'tje poppen (yo
) en dacht dat ik nog een hele verpakking had liggen. Bleek het op te zijn
vandaag dus met veel gezeur nog een recept kunnen regelen zodat ik het vandaag nog af kan halen. Zo suf dat dat niet gewoon automatisch gaat
maar goed, het is geregeld
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook wel es bij een groepje gezeten die het over de medicijnen hadden die ze gebruikten, en toen voelde ik me saai omdat ik niks had
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is nou het uitzicht vanaf de top van de Kilimanjaro. Jaja.
Volgens mij is de Euro juist gedaald.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik denk dat je een vergissing hebt gemaakt met je rekensom, want er zin wel verschillen, maar lang niet zo groot als eerst. De dollar is trouwens enorm gestegen de afgelopen dagen, dus als je op verschillende dagen de koers hebt opgezocht kan daar ook een groot verschil in zitten.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij is de Euro juist gedaald.
Amerika moet 700 Miljard dollar lenen. Vraag stijgt, dollar stijgt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is de Euro juist gedaald.
Nou, mij hoor je niet klagen. De dollar weer op 1.24. Dat is nog steeds niet geweldig maar toch een miljard keer beter dan de 1.50-1.60 die we een hele lange tijd gehad hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
het zijn me toch rete-interessante dagen, met deze kredietcrisis en alles wat daaromheen gebeurt
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij onze apotheek kun je herhaalrecept gewoon op de site invullen en ophalen. Kan dat bij jou ook niet?
http://www.nu.nl/news/180(...)_de_1,28_dollar.htmlquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Amerika moet 700 Miljard dollar lenen. Vraag stijgt, dollar stijgt.
quote:Tegenover de Japanse yen zakte de munt tot een stand van 127 yen, het laagste punt in meer dan vier jaar.
quote:De euro is woensdag even onder de 1,28 dollar gedaald. Dat is het laagste niveau in ongeveer twee jaar.
De Europese eenheidsmunt staat onder druk door zorgen over de afzwakkende Europese economie
Voor jou is het prettig, voor mensen die op korte termijn naar de States willen gaan en een paar maanden geleden geen US$ hebben gekocht vanwege de stijgende prijs nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, mij hoor je niet klagen. De dollar weer op 1.24. Dat is nog steeds niet geweldig maar toch een miljard keer beter dan de 1.50-1.60 die we een hele lange tijd gehad hebben
Oh ja volgens mij is het bij ons ook voor de volgende dagquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kan inderdaadMaar niet meer op de dag zelf
![]()
Zoals ik inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Voor jou is het prettig, voor mensen die op korte termijn naar de States willen gaan en een paar maanden geleden geen US$ hebben gekocht vanwege de stijgende prijs niet![]()
Maar dat wisten jullie allang, natuurlijk.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja volgens mij is het bij ons ook voor de volgende dag
En wat krijg ik nou weer voor spam in mijn mailbox joh
Shoppen? Shoppen? Werkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals ik inderdaadKan ik minder gaan shoppen
![]()
Achossiequote:Op maandag 27 oktober 2008 16:48 schreef MaJo het volgende:
Zoals ik inderdaadKan ik minder gaan shoppen
![]()
Vertel?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
En wat krijg ik nou weer voor spam in mijn mailbox joh
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |