Mag ik toch een poging doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:19 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
GAST!
M'N GEVOELENS!
ALWEER!
WAT DOE JE NOU?!!!![]()
Diot valt niet meer goed te kussen!
nee..quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mag ik toch een poging doen
Nee een Nymfomane Admiraal is prettigquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:20 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Anal Phantasy griepje..
sounds disgusting..
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:21 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
nee..
no headfucking..
en dacht dat we dit tussen ons zouden houden..
ja die's toch vééééél kleiner..quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]mag ik wel me andere kop gebruiken voor het fucken dan
Ligt eraan hoe je het bekijkt..quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:22 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Nee een Nymfomane Admiraal is prettig
Je moet het niet vragenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]mag ik wel me andere kop gebruiken voor het fucken dan
"Hij is een beetje dom"quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:23 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Je moet het niet vragen![]()
Gewoon doen...je snapt er ook niets van
Kreeg al negatieve feedback toen ik zomaar iets deed tijdens de meetquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:23 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Je moet het niet vragen![]()
Gewoon doen...je snapt er ook niets van
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:24 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
"Hij is een beetje dom"
maar fact remains..
klein is klein.. hé AdmiraalTJE..
Geen directe afwijzing toch? gewoon part of the game dudequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kreeg al negatieve feedback toen ik zomaar iets deed tijdens de meet
negatief was het niet.. eerder het waarom zat me dwars.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kreeg al negatieve feedback toen ik zomaar iets deed tijdens de meet
[..]oooh
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:28 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
negatief was het niet.. eerder het waarom zat me dwars.
Aangezien ik niet graag voor een stuk vleesch word aangezien..
Ah.. fuck it!
In lust we trust!![]()
en wat Oooh?
Je gevoelens, wat doe ik?
Een Sex-and-the-City-marathon met een fles rose in de ene en een clitoris in de andere hand?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:27 schreef PoepSnoet het volgende:Die wijffies willen maar 1 ding![]()
Kijk jij snapt het bijna..quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Sex-and-the-City-marathon met een fles rose bessen in de ene en een clitoris in de andere hand?
Wow dude, als jij vrouwen kent die een clitoris in hun hand kunnen houden....quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Sex-and-the-City-marathon met een fles rose in de ene en een clitoris in de andere hand?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:30 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Kusje op je booboo?..
Nee voel niksquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:33 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
doet booboo kussen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over?..
Ik ben van Brazilliaanse "dames" niet anders gewend...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:31 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Wow dude, als jij vrouwen kent die een clitoris in hun hand kunnen houden....
one advice: GET THE FUCK OUT OF THE BED
Imagine..quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee voel nikswil hem in echt
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben van Brazilliaanse "dames" niet anders gewend...
Door dat "dames" schrok ik toch wel evenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben van Brazilliaanse "dames" niet anders gewend...
Bluffertquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:35 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Imagine..
ben je heel goed in namelijk![]()
Misschien, krijg je hem ooit echt..
als je van m;n gevoelens af blijft int vervolg en niemand meer verteld van m'n flubberkut!
You're the one to speakquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Door dat "dames" schrok ik toch wel even
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik moest vandaag ontbijtkoek halenmaar het werden pepernoten!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:38 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
You're the one to speak![]()
Jij was degene die aan de steroiden wilde gaan om een penis te krijgen
Ik heb het ook gehoord!quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]!!!!!!!!
Waar zei ik dat? Ik geloof je niet.
Piemels zijn lelijk(uitzonderingen *kuchoutsidrkuch* zijn er natuurlijk
)
Liegebeestquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:41 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehoord!
Op de meet..
Busted, chica!
Mits trio..quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Liegebeestik had wel in een topique gepost dat je van anabolen een lul kon krijgen
En anders: Bier
Wanneer kan je?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Mits trio..
Anders geen bier
Mits kwartetquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:42 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Mits trio..
Anders geen bier
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mits kwartetdan betaal ik alle bier
Wie is die 4e dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mits kwartetdan betaal ik alle bier
Een van de posts uit onze discussiequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja en dan krijg ik spieren en ben ik hard en niet knuffelbaar en hard zijn is ook niet meisjesvrouwachtig!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:45 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Wie is die 4e dan?
Outsidr zeker![]()
Maar goed.. pay the beer mister.. en neem 3 flessen bessen mee voor mij..
Goddammit!
k ga masturberen slapen nu..
Truste..
En snoet en AA..
Lief zijn samen!![]()
![]()
ik ben zwangert gewordenquote:
Feli, wie is de vaderquote:
Ikquote:
Idd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|