Dus daar is de volgende meetquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:15 schreef liiszle het volgende:
bij ons is er een nieuwe club geopend
club ONZ.
http://club-onz.hyves.nl/
'
Nee.quote:
Nu?quote:
IJzer, smeden, heet.quote:
Ga nou maar weer slapen, anders komt die meet er nooit voor jouquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:02 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Mijn griep!
Wat doe je!![]()
Nee niet nu..
schijt aan heet smeetijzer!
Verslaafd..quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:08 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Ga nou maar weer slapen, anders komt die meet er nooit voor jou
Als jij er daardoor hetzelfde uit gaat zien!quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben ook ziekverkouden en hoofdpijn
ik heb een nymfo SOA
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:12 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ja sorry,
moest je maar niet met je knie in me doos lopen roeren..![]()
Eigen schuld..
En die Soa van jouw is erger!![]()
Huilie!
Wist ik veel dat je doos zo groot was dat me knie naar binnen gezogen werdquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:12 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ja sorry,
moest je maar niet met je knie in me doos lopen roeren..![]()
Eigen schul;d..
En die Soa van jouw is erger!![]()
Huilie!
M'n gevoelens, wat doe je!!1!!!1!!!1quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wist ik veel dat je doos zo groot was dat me knie naar binnen gezogen werd
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:14 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
M'n gevoelens, wat doe je!!1!!!1!!!1
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:16 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Op m'n gevoelens?
Moet je wel diep kussen..![]()
Okay dat klinkt goor
Dit is geen normaal griepje meer...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]als je doos echt zo groot is zou ik misschien wel een kans maken om met me hoofd naar binnen te kunnen om je gevoel te kussen
GAST!quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]als je doos echt zo groot is zou ik misschien wel een kans maken om met me hoofd naar binnen te kunnen om je gevoel te kussen
Die 2 hebben een of ander zwaar muterende Soa-Griep gemaakt samenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is geen normaal griepje meer...
Anal Phantasy griepje..quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:19 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Die 2 hebben een of ander zwaar muterende Soa-Griep gemaakt samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |