Dat geeft nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ooit een nummer van ze gehoord (eerste keer dat ik iets van ze hoorde) en dat vond ik geweldig mooi. Maar verder niks van ze geluisterd. Vanwege jouw enthousiaste gespambesluit ik af en toe op een link te klikken maar ik kan me dan steeds niet voorstellen dat het de zelfde band/zanger is als waarvan ik jaren terug zo'n mooi liedje had gehoord. Want ik probeer het echt te luisteren maar inderdaad, ik vind het oeverloos gejengel. sorry
Enig idee wat dat ene nummer zou kunnen zijn wat ik destijds hoorde? Denk 'toegankelijk'.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat geeft niet.
Paar nummers van Sigur R髎 zijn zeer toegankelijk voor breed publiek (zouden goed op 3FM passen). Aantal anderen moet je idd voor in de stemming zijn en/of er echt van houden
Een van deze wellicht?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Enig idee wat dat ene nummer zou kunnen zijn wat ik destijds hoorde? Denk 'toegankelijk'.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:33 schreef Cee het volgende:
Roel_Jewel, die laatste komt me het bekendst voor (en vind ik ook het mooist).Dus misschien dat dat 'm was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |