Ze willen nespresso voor de fijnproever die van exclusiviteit houdt, de dolce gusto is iets meer voor de gewone man die verschillende soorten koffie wil en het gewoon in de super wil halen. dolce gusto als exclusieve senseo en nespresso als aparte klasse. zoiets.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:37 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is het idee hiervan ? waarom heeft Nespresso nu Nespresso en Dolce Gusto ?
Nee! Hij is lief en ik wil em. Ja lief!quote:
Die van de Dolce Gusto zijn een stuk groter (per ongeluk een keer de verkeerde gekocht...) en passen in ieder geval niet in die van de nespresso!quote:Op woensdag 5 november 2008 02:34 schreef Puntenjager het volgende:
Maar de hamvraag is nog niet beantwoord: zijn de cups voor Nespresso en dit ding nou uitwisselbaar of niet!?
Niemand weet of hij bij de Bijenkorf te koop is?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:12 schreef tslh het volgende:
Weet iemand of je hem ook bij de Bijenkorf kan kopen? Of hebben die afspraken en is dat 'Nespresso only'?
Senseo gebruikt pads en is meer gevoelig voor lekkages door het feit dat een groot oppervlag afgesloten moet worden. De Dolce Gusto pompt de druk door een naald in de capsule. Dus minder kans op lekkages.quote:Op zondag 9 november 2008 12:52 schreef tslh het volgende:
[..]
Iemand hier al iets over gehoord voor Europa? Net zoals bij de Senseo was de eerste generatie verre van optimaal door lekkages, etc. etc.
Ik was degene die sprak over een andere versie in buitenland. Dit was mijn mail naar hun:quote:Op maandag 17 november 2008 09:57 schreef josvr het volgende:
Even een waarschuwing. In Duitsland en de VS wordt een andere versie verkocht (zoals iemand in deze thread al aangeeft) dan in de rest van EU. Het meest opvallende verschil is chrome hendels voor de US/DE versie t.o.v. zwarte hendels voor de rest van de EU.
Het lijkt erop dat dit een doorontwikkelde versie is van die nu o.a. in Nederland wordt verkocht. Naast een andere kleur hendels heeft de US/DE versie ook auto-off, schakelaar op een andere plek en er schijnen wat andere verbeteringen te zijn doorgevoerd in het mechaniek.
Waarom zijn er meerdere versies in omloop en vooral tussen DE en de rest van de EU? Is er voorraadvorming in de rest van de EU die eerst verkocht moet worden en was de voorraad oudere modellen in DE al uitverkocht?
Ook is het zo dat in o.a. Duitsland meer smaken worden aangeboden via de site dan b.v. in Nederland.
Ik heb in ieder geval een mailtje gestuurd naar zowel Krups als naar Nestle met de vraag wanneer de nieuwe versie in NL beschikbaar is.
quote:Op maandag 17 november 2008 22:36 schreef tslh het volgende:
Geachte dames/heren, ik heb interesse in de aanschaf
van een Dolce Gusto, maar vraag me af of er al een nieuwe revisie in
de planning is:
quote:Hartelijk dank voor uw e-mail.
Graag willen wij u informeren dat wij voornemens zijn in april 2009 de nieuwe versie NESCAFÉ Dolce-Gusto koffiemachine te introduceren maar dat is nog niet zeker.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groeten,
NESTLÉ NEDERLAND B.V.
Maureen Root
Consumentenservice
hoezo te duur?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:04 schreef maupie het volgende:
Ik heb gisteren bij de BCC een Latte Macchiato mogen proeven. Ik vond de melk een beetje weeïg ruiken. Maar dat kon komen omdat een Latte van nature iets zoeter is.
Ik vind het een mooie tussen oplossing. Een nespresso vind ik te duur voor de hoeveelheid koffie die ik drink. En daar komt bij dat wanneer ik een Cappuccino wil met de nespresso ik de melk apart moet 'opschiuimen' met alle wisselende resultaten van dien (ervaring bij de buren).
Ik denk dat deze het gaat worden.
Bij kieskeurig staat sites waar deze machine goedkoper is....
Volgens mij is de prijs van DG net zo hoog hoor, zal een paar cent schelen! dat van het opschuimen, tja als je het goed doet en kan heb je lekkerder en verser schuim dan uit een cupje natuurlijk!quote:Special Club 2008 - Jinogalpa ¤ 0.35
Ristretto ¤ 0.31
Arpeggio ¤ 0.31
Roma ¤ 0.31
Decaffeinato Intenso ¤ 0.31
Livanto ¤ 0.31
Capriccio ¤ 0.31
Volluto ¤ 0.31
Cosi ¤ 0.31
Decaffeinato ¤ 0.31
De Lungo Variëteiten
Vivalto ¤ 0.33
Decaffeinato Lungo ¤ 0.33
Finezzo ¤ 0.33
Per cupje is het verschil niet zo groot inderdaad, maar voor een Latte of Cappucino heb je wel twee cupjes nodig. Dus twee keer zo duurquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hoezo te duur?
dit zijn de prijzen van de Nespresso site:
[..]
Volgens mij is de prijs van DG net zo hoog hoor, zal een paar cent schelen! dat van het opschuimen, tja als je het goed doet en kan heb je lekkerder en verser schuim dan uit een cupje natuurlijk!
Gelukkig heeft Nespresso dan ook de Aerocino, perfect melkschuim met een druk op de knopquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
Volgens mij is de prijs van DG net zo hoog hoor, zal een paar cent schelen! dat van het opschuimen, tja als je het goed doet en kan heb je lekkerder en verser schuim dan uit een cupje natuurlijk!
quote:Op maandag 24 november 2008 14:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben niet echt iemand van de standaard saaie nederlandse koffie.. sterker nog die lust ik gewoon niet, veel te bitter en je moet er zoveel extra spul bij gooien wil het een beetje smaken.
Ik ben meer van de latte's en de choco-combi's e.t.c. zou dit apparaat dan de moeite waard zijn?
Heb je hem online gekocht of in een winkel wezen halen? En indien online: heb je een link?quote:Op zondag 7 december 2008 15:17 schreef Halinalle het volgende:
Ik heb inmiddels ook een Dolce Gusto aangeschaft (gekocht in Duitsland, waar een nieuwer model te koop is). Het valt me niet tegen, smaak is erg goed (onvergelijkbaar met Senseo). Heb er gelijk wat smaken bijbesteld die hier nog niet te krijgen zijn (Latte Macchiato zonder suiker).
Volgens mij wel.quote:Op zondag 7 december 2008 19:22 schreef detulp050 het volgende:
Is de Chococino-variant ook in de Duitse winkels te koop? In Nederland alleen via de site namelijk
Ik heb een nieuwe besteld via Ebay.quote:Op zondag 7 december 2008 17:12 schreef Halinalle het volgende:
www.amazon.de. Krups KP2100 (zwart), KP 2102 (roomwit) of KP 2106 (rood).
Maar ¤ 6 verzendkosten, binnen een paar dagen in huis.
Amazon.de heeft daar volgens mij nooit mogelijk over gedaan. Voordeel van amazon.de is dat de prijzen meestal scherp en de verzendkosten "belachelijk" laag zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 14:47 schreef josvr het volgende:
[..]
Ik dacht dat Amazon geen apparaten verstuurd naar het buitenland. Dit is in US en UK vaak wel het geval (kun je weer omzeilen met zo'n doorstuur service). Ik zie deze beperking ook niet (meer?) staan op de Amazon.de product pagina.
Hele mooie prijs.quote:Op maandag 8 december 2008 22:18 schreef Oksel het volgende:
Hm, 70 euro voor Dolce Gusto ding en > 100 cups. Geen slechte prijs, toch?
De fijnproever die van exclusiviteit houdt, zet zelf aan bak goeie koffie uit een goeie espressomachine of koker.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:52 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ze willen nespresso voor de fijnproever die van exclusiviteit houdt
Ja. Net zoals bij Nespresso.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:57 schreef Aventura het volgende:
Wat zit er eigk precies in die cups? Gemalen koffie?
Grappig is dat veel espresso-puristen, die claimen dat Nespresso-spul inferieur is, bij een blinde smaaktest vaak een te grote broek hebben blijken hebben aangetrokken.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:43 schreef Aventura het volgende:
Dat zegt mijn vriend dus. Hij heeft zelf een volautomatische Saeco die de koffiebonen maalt. Toen ik zei dat ik een Dolce Gusto wilde, begon hij over 'koffiepasta', 'niet vers' 'massaal gepruduceerd', en 'dus' niet lekker. Niet dat hij dat weet, want hij heeft nog nooit een kopje Dolce Gusto geprobeerd (of bv. Nespresso).
Ooit wel eens naar deze gekeken?quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:52 schreef WillempieB het volgende:
Heb hem net gekocht en getest en ben er heel erg blij mee. Goeie koop gedaan, mijn vriendin vindt de koffie ook mega!!.
De koop werd bemoeilijkt omdat er zo'n dikke lelijke Tellsell vent van in de 50 het product stond te verkopen (In contrast met de sexy TV reclame). Hier gaat mijn rughaar van overeind staan en trekt mijn anus dicht uit zelfverdedigingsreflex. De test-bakkie verkocht voor mij het product en vooraf had ik al voldoende informatie opgezocht.
De Nespresso kamp in de MediaMarkt ziet er veel pimperderer uit en die van Dolce Gusto minder wat jammer is voor het geweldige product. Hopelijk hebben andere winkels betere verkopers.
Waarom heb ik hem gekocht? Omdat ik een geweldige bak koffie wil als ik om 6uur weg moet en ik meer dan een uur moet rijden. Als ik dan laat thuis ben heb ik weer een bakkie. Een pot zetten om 05:45 heb ik geen zin in om en koffie smaakt ook niet goed als je voor 1 a 2 man koffie zet.
De vergelijking tussen Nespresso, Senseo en Dolce Gusto mag je eigenlijk niet maken maar de voordelen van de Dolce Gusto zijn
- Cups in winkel te verkrijgen ipv via het internet (bij nespresso)
- Cups gesloten zoals nespresso en behouden smaak. Senseo pads gaan er aan als je de zak open heb gemaakt.
- Melk in de cups en hoef je niet los melk in de koelkast te bewaren (melk beter dan pads senseo)
- Fatsoenlijke bak koffie dus niet een klein rotbekertje (beter dan alle 2)
- 14 bar net als nespresso ipv 2 bij de senseo
- Veelzijdig. Nespresso maakt alleen N"espresso".
- Kan ook koude dranken serveren (heb niet getest of hij water dan koelt)
- Meer smaken op komst. Ijscoffie en chocolademelk. Voor ieder wat wil.
- Groot water reservoir 1,3L
- Thermoblok ipv boiler dus continu gebruik
- 2 jaar garantie met vervanging binnen 1 week.
Minpunten
- Verkoper-gedrogt
- Prijs cups maar hopelijk wordt het goedkoper als er meer mensen het product kopen.
- Lelijk design (boeit mij niet ... kan altijd een theemuts breien en eroverheen zetten)
- Water hoeveelheden doseren per koffiesoort. Is niet kritisch maar heeft wat oefening en volgen van instructies nodig.
Dolce gusto ziet qua koffie kwaliteit tussen senseo en nespresso in en is een goede aanvulling op de mogelijkheden voor koffiedrinkers.
P.S. Iedereen zo'n ding kopen AUB dan kunnen de cup-prijzen omlaag :-D.
.... ik ga nog ff een bakkie doen
[edit]
Paar bakkies later en verschillende smaken verder en nogsteeds blij. Ze smaken als professionele restaurant bakkies.
Ja, bijvoorbeeld met de DeLonghi Lattissima: (cappuccino of latte macchiato) ¤237quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:17 schreef Oksel het volgende:
Is dat zo? Dus met 1 druk op de knop heb je een mooie capuchino?
Het ziet er naar uit dat het slangetje bij een 1L pak melk niet tot de bodem zal komen. Je zou het apparaat natuurlijk op een verhoging kunnen zetten en dan een langer slangetje monteren. Dan kan het. Je kunt ook 0,5L pakjes kopen of de melk in een kannetje gieten wat je dan gewoon in de koelkast zet. Het geeft geen zooi en kost je amper moeite.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:13 schreef Oksel het volgende:
Ik vind dat ding wat jij hebt wel mooi. dat slangetje, kun je die ook gewoon in het pak melk hangen?
Tsja, dan houd het op natuurlijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:15 schreef Oksel het volgende:
Probleem is wel dat m'n vriendin de chocolademelk van de Gusto erg lekker vind..
Deze!quote:Welke zouden jullie kiezen op basis van eigen ervaringen m.b.t. smaak (design irrelevant) ..........
Nespresso
Die bovenste ga ik komende zaterdag even proberen. Ik heb nu een paar keer een latte macchiato gehad uit de dolce gusto, nu eens kijken wat het verschil is tussen zoiets en een nespresso systeem met verse melk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:10 schreef Sleutelvader het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld met de DeLonghi Lattissima: (cappuccino of latte macchiato) ¤237
[ afbeelding ]
Als de ¤ 139,95quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:39 schreef cygnusx het volgende:
Volgensmij is de dolce gusto nu zelfs in de aanbieding bij de Scheer & Foppen!
Je kunt zelf ook een beetje zoeken natuurlijk...quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:46 schreef Moozze het volgende:
Nou wil ik dat ding al helemaal...Hoe duur is dat ding in gebruik? (Ik vind die review te lang ja)
Espresso, Lungo etc waar je maar een cupje voor nodig hebt, kosten de helft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt zelf ook een beetje zoeken natuurlijk...
https://www.dolce-gusto.n(...)egory=DGICC_Capsules
58 cent per kopje (Senseo kost 8-10 cent per kopje, excl suiker/melk natuurlijk, Nespresso ongeveer 30 cent)
Apparaat kost online ¤ 124.95 incl verwijderingsbijdrage etc.
Goed, ik heb deze vandaag geprobeerd:quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:10 schreef Sleutelvader het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld met de DeLonghi Lattissima: (cappuccino of latte macchiato) ¤237
Ziet er leuk uit, zou het qua smaak verschillen met de voorgaande versie? lijkt me niet toch?quote:Op zondag 21 december 2008 16:19 schreef junkiexp het volgende:
Zo we hebben het nieuwe model in het rood binnengekregen van Amazon :
[ afbeelding ]
Gisteren in de V & D het oude model gezien maar die is lang niet zo fraai als deze.
Espresso en Cafe Lungo is erg lekker, de cappuccino en de Latte Macchiato ook volgens mijn vriendin.
Ik vind het apparaat erg makkelijk in omgang, het fijne is dat je de hoeveelheid zelf kan regelen.
Het apparaat werkt ook erg schoon, alleen je moet wel wachten met de cup eruithalen tot het lampje groen is, anders wordt het een zooitje (btdt).
Bij de AH en Jumbo zijn de cups volop te krijgen op Chocino, Ice Cappuccino en Cafe Lungo Mild na.
Toppertje wat mij betreft.
De druk is iets hoger, ik weet niet in welke mate dat effect heeft, maar het wordt als pluspunt aangegeven. Bovendien is de capsulehouder verbeterd.quote:Op zondag 21 december 2008 20:30 schreef junkiexp het volgende:
Lijkt me niet, alleen het design is een stuk mooier.
'nog zo veel in zit'? De inhoud van de cupjes nadat ze gebruikt zijn is koffieprut (en misschien wat restwater). Dat blijft achter in 't cupje ipv in je kopjequote:Op zaterdag 27 december 2008 23:22 schreef Cee het volgende:
Ik heb echter een (waarschijnlijk) schandalig domme vraag: als ik namelijk klaar ben met het zetten van een kop koffie (maakt niet uit welke) en ik het cupje eruit kieper, valt me steeds op dat er nog zo veel in zit. Lijkt dat maar zo of kan je hem misschien voor een tweede (iets minder vol) kopje gebruiken?
Ligt eraan, ik had gister een kopje gezet en toen viel me op dat toen ik de koffiecapsule eruit haalde het plastic helemaal naar binnen stond (alsof hij bjina vacuum gezogen naar binnen was), dus dan mag ik wel verwachten dat ie aardig leeg is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:22 schreef Cee het volgende:
Heb 'm vandaag aangeschaft, tot zover goedgekeurd, ook door de visite.
Ik heb echter een (waarschijnlijk) schandalig domme vraag: als ik namelijk klaar ben met het zetten van een kop koffie (maakt niet uit welke) en ik het cupje eruit kieper, valt me steeds op dat er nog zo veel in zit. Lijkt dat maar zo of kan je hem misschien voor een tweede (iets minder vol) kopje gebruiken?Ja ik wil niet de zuinigerd uithangen maar ik vroeg het me af.
Hij is 119,95 in de winkel bij S&F, niet 139,95... althans niet meer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:41 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Als de ¤ 139,95uit de folder de aanbiedingsprijs is, dan wil ik niet weten wat de normale prijs is.
Goede kick van dit topicquote:Op maandag 30 november 2009 14:27 schreef Devz het volgende:
Gisteren een Dolce Gusto gekocht, echt heerlijke cappuccino
Weet iemand waar je grotere verpakkingen cups kunt halen, misschien in verhouding iets goedkoper?
Volgens mij gelijk aan de normale winkelprijs. Ik ga binnenkort even langs de groothandel kijken of ze daar grotere verpakkingen hebben. Die 8 cupjes gaan er wel erg snel doorheen.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:32 schreef junkiexp het volgende:
Ik krijg altijd aanbiedingen van Amazon.de gespammed, ik weet echt niet wat de prijs doet want ik kijk er eigenlijk nooit naar in de supermarkt :
Hier hebben ze ook 3 pakken :
http://www.amazon.de/s/ref=nb_ss_3_6?__mk_de_DE=%C5M%C5Z%D5%D1&url=search-alias%3Daps&field-keywords=dolce+gusto+kapseln&x=0&y=0&sprefix=dolce+
Gristezielen wat een prijzen, daar heb ik een kilo uitstekende arabica en dan heb ik het niet over supermarktmerkenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:32 schreef junkiexp het volgende:
Ik krijg altijd aanbiedingen van Amazon.de gespammed, ik weet echt niet wat de prijs doet want ik kijk er eigenlijk nooit naar in de supermarkt :
Hier hebben ze ook 3 pakken :
http://www.amazon.de/s/ref=nb_ss_3_6?__mk_de_DE=%C5M%C5Z%D5%D1&url=search-alias%3Daps&field-keywords=dolce+gusto+kapseln&x=0&y=0&sprefix=dolce+
Ik drink dan ook geen frisdrank. 1 beker is nog wel te doen, maar 5 kopjes per dag is toch wel een bigmac.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:40 schreef Devz het volgende:
90 kcal is toch niks, in een blikje frisdrank zit het dubbele.
Koffie van Dolce Gusto is dan ook niet om 5 koppen per dag van te drinken, daar is het bovendien te duur voor (en die bekers zijn enorm, geen kopjes in ieder geval). Dan kan je beter gewoon een Senseo neerzetten.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:42 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik drink dan ook geen frisdrank. 1 beker is nog wel te doen, maar 5 kopjes per dag is toch wel een bigmac.
Daar heb je niks aan voor deze machine.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gristezielen wat een prijzen, daar heb ik een kilo uitstekende arabica en dan heb ik het niet over supermarktmerken
Als ik thuis ben drink ik wel 5 bakken hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 11:51 schreef Devz het volgende:
[..]
Koffie van Dolce Gusto is dan ook niet om 5 koppen per dag van te drinken, daar is het bovendien te duur voor (en die bekers zijn enorm, geen kopjes in ieder geval). Dan kan je beter gewoon een Senseo neerzetten.
Ik drink een bakkie of 5 espresso per dag, de machine heb ik er dus snel uit.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Daar heb je niks aan voor deze machine.
Maar komop, het gemak is zoveel groter dan de prijs.
Binnen enkele seconden een bak koffie die vergelijkbaar is met horeca kwaliteit, en geen gedoe met vieze pads e.d..
Gewoon een cupje wat je weggooit, dan boeit de prijs mij niet.
Als ik in de stad een bak koffie drink, kost dan ook ¤ 1,75 oid.
Klopt, maar is wel meer werkquote:Op woensdag 30 december 2009 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik drink een bakkie of 5 espresso per dag, de machine heb ik er dus snel uit.
Cappuccino zelfs 60 cent (2 cups voor nodig), maar inderdaad wel horeca kwaliteit en grote koppen. 5 per dag vind ik persoonlijk erg veel, maar goed waarom nietquote:Op woensdag 30 december 2009 12:26 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als ik thuis ben drink ik wel 5 bakken hoor.
Een bakje kost iets van 0.30 cent ofzo ?
Stel je bent met zn tweeen en je drinkt ieder gemiddeld 2 bakken per dag, zijn er 28 in de week, das een slordige 450 euro per jaar. En dan heb ik het over gewone koffie, geen cappucino.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:03 schreef Devz het volgende:
[..]
Cappuccino zelfs 60 cent (2 cups voor nodig), maar inderdaad wel horeca kwaliteit en grote koppen. 5 per dag vind ik persoonlijk erg veel, maar goed waarom nietAl vind ik het juist lekker om het niet te vaak te drinken, dan blijft het een beetje speciaal.
Het gemak en de smaak van het product vind ik de prijs zeker wel rechtvaardigen, ook omdat het apparaat zelf bijna niks kost.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Stel je bent met zn tweeen en je drinkt ieder gemiddeld 2 bakken per dag, zijn er 28 in de week, das een slordige 450 euro per jaar. En dan heb ik het over gewone koffie, geen cappucino.
Daar kan je een mooi espresso apparaat van kopen en dan echt goede bonen gebruiken, en je bent echt goedkoper uit. En met echte melk smaakt de cappucino echt beter
Precies: ik gebruik hem 1 of 2 keer per week. Daarnaast heb ik een bonenmaler en een gewoon koffiezet apparaat waar ik mijn dagelijkse koffie mee maak. De DG is lekker voor ernaast, niet als vervanging van je normale apparaat.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:40 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar verse melk bederft. En zo'n apparaat zal dus veel onderhoud (lees:schoonmaak) nodig hebben.
Zo'n DC wordt nauwelijks vies, de cups zijn luchtdicht, maar het is niet bedoeld voor constant drinken. Ligt dus heel erg aan hoe mensen drinken.
In veel apparaten kun je gewoon halfvolle melk in doen, en deze kun je evt ook nog een paar dagen in de koelkast bewaren (als je bijv een reservoir hebt waar de melk in kan, deze is makkelijk uit het apparaat te halen en in je koelkast te zetten)quote:Op woensdag 30 december 2009 21:40 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar verse melk bederft. En zo'n apparaat zal dus veel onderhoud (lees:schoonmaak) nodig hebben.
Zo'n DC wordt nauwelijks vies, de cups zijn luchtdicht, maar het is niet bedoeld voor constant drinken. Ligt dus heel erg aan hoe mensen drinken.
Die is veel mooier inderdaadquote:Op zondag 11 april 2010 13:01 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren deze aangeschaft.
Ik heb vaak met het oude model in mijn handen gestaan maar ben nu toch wel blij dat ik even gewacht heb met kopen aangezien ik deze super vind qua model, en hij neemt minder ruimte in.
deze wil ik ook kopen, in het roodquote:Op zondag 11 april 2010 13:01 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren deze aangeschaft.
Ik heb vaak met het oude model in mijn handen gestaan maar ben nu toch wel blij dat ik even gewacht heb met kopen aangezien ik deze super vind qua model, en hij neemt minder ruimte in.
Ik vind het nieuwe model er echt heel mooi uitzien (maar ik drink nauwelijks koffie en zeker niet met melk.), dus ga ik hem niet kopenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:00 schreef Markster het volgende:
[..]
deze wil ik ook kopen, in het rood
Zit nog beetje te twijvelen tussen een nespresso en deze, maar denk toch dat ik voor deze ga, ook omdat mijn vriendin dan chocolademelk kan nemen.
Ik heb geen nadelen aan mijn apparaat. Geen lekkages.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:42 schreef joers1 het volgende:
Ik overweeg er ook een aan te schaffen.
Kan iemand me overtuigen? Zijn er nadelen?
Ik lees wat dingen over lekkages...?
Ik ben heel enthousiast en helemaal toen de ronde variant op de markt kwam, zo'n mooi design.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:57 schreef joers1 het volgende:
Zo zie ik het ook...verwennerij en een iets andere koffie dan de standaard-senseo of de standaard-bak uit een filter;)
Het is meer een kadootje voor de vrouw. maar jij bent dus laaiend enthousiast?
Inderdaad, die ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef joers1 het volgende:
...die Circolo
Kunnen al die verschillende apparaten (van klein tot groter) exact dezelfde variaties maken eigenlijk?
Het enige verschil is warm en koud, warm voor koffie en chocomel en koud voor ice tea en ice koffie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef joers1 het volgende:
OOow w8...de cup = de variatie? haha...zijn dus geen speciale knopjes die de variatie bepalen? Dat d8 ik...sorry.
Dan op naar Mediamarkt ivm laagste prijs
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:30 schreef joers1 het volgende:
Ik heb 'm gisteren meteen gekocht.....nog 25 euro eraf gekletst omdat het het laatste exemplaar was en ik dus een showmodel meekreeg (wat aantoonaar pas 3 dagen in de winkel stond). Betaalde maar 95 euro voor de Circolo en krijg daar nog 20 euro voor terug van Nestle ook
De Chcococinno is overheerlijk....zegt vrouwlief...ik ben niet zo'n choco-liefhebberDe Latte vind ik erg lekker. En ja...design van het ding is onovertroffen in mijn ogen.
Ook de ongezoete versie?, dus niet de light.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:11 schreef joers1 het volgende:
Hier heeft de Jumbo vrijwel alle smaken....als enige van de 5 supermarkten hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |