Dat ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:10 schreef phluphy het volgende:
Getver wat een enge ogen heeft die vent.
Die vent is anders wel gouverneur van Californië, dus hij heeft het toch niet slecht gedaanquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:10 schreef phluphy het volgende:
Getver wat een enge ogen heeft die vent.
voor jou niet...quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:01 schreef Geqxon het volgende:
Zomaar een vraagje he.
Als je ergens werkt. Dan is het toch normaal dat je betaald wordt?
Ligt eraan. Vrijwilligerswerk wordt doorgaans niet betaald.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:01 schreef Geqxon het volgende:
Zomaar een vraagje he.
Als je ergens werkt. Dan is het toch normaal dat je betaald wordt?
Thanks, dan pas ik maandag gelijk mijn functiebeschrijving even aan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:58 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ligt eraan. Vrijwilligerswerk wordt doorgaans niet betaald.
Wat staat er nu in dan? "Slaaf" ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Thanks, dan pas ik maandag gelijk mijn functiebeschrijving even aan.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat staat er nu in dan? "Slaaf" ?
gister gehaald, en pc al in elkaar geknutseld.. nu nog eff hoekje, waar hij moet komen te staan, eff helemaal opschonen en dan kan ik gaan...quote:Op zondag 2 november 2008 09:32 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge
Nieuwe hardware is dus binnengekomen?
Ik denk dat er enkel Gigabit LAN op zit.quote:Op zondag 2 november 2008 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
Hier iemand die me kan uitleggen wat er precies met GLAN word bedoeld, wil een NAS casing kopen, maar bij wireless staat GLAN, en nergens te vinden welke van de 802.11 protocollen het ondersteunt, dus begin toch te vrezen dat het iets anders is?
Gaat trouwens om dit product:
http://synology.com/enu/products/DS107/spec.php
mijn 2 pc's b.v.quote:Op zondag 2 november 2008 16:18 schreef Geqxon het volgende:
En dat zul je vast niet geloven maar er bestaan tegenwoordig nog apparaten die niet wireless zijn.
Nais. WDS gebruik je hier toch voor?quote:Op zondag 2 november 2008 16:55 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zojuist mijn wireless weer eens verbeterd.
Mijn twee accespoints in eerste instantie verder van elkaar vandaan gehangen, daarnaast naar de overlap tussen de diverse kanalen in de buurt gekeken en opnieuw in de accespoints ingesteld, en in plaats van twee namen allebei de machines dezelfde naam en security methode gegeven, zodat ik er roaming op kan.
Het is nu dus sneller, simpeler, stabieler en het bereik is groter. Switchen tussen de twee accespoints gaat nu seamless, in plaats van dat je verbinding er voor een tel uit ligt.
Ik heb al best aardig wat wireless, en geen zin weer te gaan boren en kabeltjes trekken enzoquote:Op zondag 2 november 2008 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarom precies? 't Is lang zo snel (en stabiel) niet als wired netwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |