Same here. En het wordt weer een kutdag. Er zitten weer wat gemeentes te zeiken over storingen aan de straatverlichting, en het netwerk is hier vandaag supertraag en ik word er telkens uitgegooid. En ik moet nog superveel doen vandaag want morgen moet ik naar school en kan ik dus niets doen.quote:
Nuon?quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:55 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Same here. En het wordt weer een kutdag. Er zitten weer wat gemeentes te zeiken over storingen aan de straatverlichting, en het netwerk is hier vandaag supertraag en ik word er telkens uitgegooid. En ik moet nog superveel doen vandaag want morgen moet ik naar school en kan ik dus niets doen.
Joepie
Ja. Nog wel tenminste.quote:
Ik zou me dan nergens druk om maken, dat je morgen naar school moet doet er niet toe en je baas moet er maar voor zorgen dat het netwerk goed werkt. Zo niet, dan wordt het er minder werk gedaan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:55 schreef Merovingian het volgende:
Same here. En het wordt weer een kutdag. Er zitten weer wat gemeentes te zeiken over storingen aan de straatverlichting, en het netwerk is hier vandaag supertraag en ik word er telkens uitgegooid. En ik moet nog superveel doen vandaag want morgen moet ik naar school en kan ik dus niets doen.
Alleen zitten wel beheerders van de gemeente te zeiken dat het 's nachts donker is en dat het snel opgelost moet worden, en dan kan ik niet zeggen: "ja maar het netwerk is hier traag en ik moet morgen naar school"quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:40 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik zou me dan nergens druk om maken, dat je morgen naar school moet doet er niet toe en je baas moet er maar voor zorgen dat het netwerk goed werkt. Zo niet, dan wordt het er minder werk gedaan.
Dat moet je ook niet tegen je monteurs en klanten zeggen, maar tegen je baas: "Het netwerk doet het niet goed, doe er wat aan als je een fatsoenlijke planning wil".quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:49 schreef Merovingian het volgende:
Alleen zitten wel beheerders van de gemeente te zeiken dat het 's nachts donker is en dat het snel opgelost moet worden, en dan kan ik niet zeggen: "ja maar het netwerk is hier traag en ik moet morgen naar school"
Meh lekker danquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:55 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Joepie
Inderdaad, aankaarten die hap. Als ik mijn werk door externe factoren niet af krijg kaart ik dat bij mijn manager direct aan. En die zorgt ervoor dat het systeembeheer op zijn klote krijgt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:23 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet tegen je monteurs en klanten zeggen, maar tegen je baas: "Het netwerk doet het niet goed, doe er wat aan als je een fatsoenlijke planning wil".
(ben een beetje opstandig vandaag)
Wat zeg je bert?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:57 schreef Cothen het volgende:
Misschien een idee om de tampons uit de oren te halen?
Die manager weet dat allang. Ze zijn er ook mee bezig, maar het neemt niet weg dat het werk gewoon af moet. Zit nu thuis maar gewoon nog even wat te doen via VPN... Kan ik er wel lekker een biertje bij doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, aankaarten die hap. Als ik mijn werk door externe factoren niet af krijg kaart ik dat bij mijn manager direct aan. En die zorgt ervoor dat het systeembeheer op zijn klote krijgt.
Je eigen stress moet je zo laag als mogelijk houden.
Dat zal iets te maken hebben met roaming profiles en windows 2003/2008 server. Kan je als systeembeheerder instellen of 't wel/niet gebeurd.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:59 schreef Merovingian het volgende:
Samenvatting: weet iemand waar ik kan achterhalen waarheen en waarvandaan mijn laptop vd zaak gesynchroniseerd wordt?
Uitgebreid: Tijdens opstarten gaat mijn laptop vd zaak (Win XP) synchroniseren met de server. Nu heeft iedereen een H-schijf waar je Mijn Documenten in staan. Dit is een gewone netwerkschijf, niets bijzonders. Echter, synchronisatie doet ie ook over mijn bureaublad en startmenu en weet ik wat nog meer, maar dat slaat ie niet op op die H-schijf. Wat ie wel doet, is alles terugzetten wat ooit een keer is blijven staan na afsluiten. Ik heb nu bestanden op mijn bureaublad staan, als ik ze verwijder, en ik start opnieuw op, dan worden ze automagisch teruggezet. Hij synchoniseert de verwijdering dus niet. Die zooi staat ergens op een server ofzo, en ik wil weten waar, dan kan ik kijken of ik het daarvandaan kan verwijderen. Ik krijg namelijk steeds meer troep op mijn bureaublad, alles wat ik vergeet weg te halen voordat ik afsluit kom ik nooit meer vanaf. Weet iemand een oplossing?
Nou ja, dat synchroniseren op zich is niet hinderlijk, maar gewoon goed. Mits het goed wordt uitgevoerd en hij bestanden die je zelf verwijdert ook uit de backup verwijdert. Of tenminste niet meer terugzet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zal iets te maken hebben met roaming profiles en windows 2003/2008 server. Kan je als systeembeheerder instellen of 't wel/niet gebeurd.
Voordeel ervan is dat je een backup hebt van je profiel als 't weggeschreven is naar de server toe (inclusief de documenten) maar het kan ook als hinderlijk ervaren worden.
Ik draai Vista x64 en al mijn software is 32 bit aangezien er nog niet echt 64 bit software is... Nooit geen problemen gehad. Alleen 16 bit software draait niet meer, althans op Vista, weet niet of W2k3 er problemen mee heeft. Heb geen ervaring met Exchange en apache, maar Office draait in ieder geval probleemloos (neem aan dat Exchange dat dus ook doet). Alle andere software die ik heb ook.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef mschol het volgende:
even vraagje: in hoeverre is 32 bit software te runnen onder 64 bit windows?
wil waarschijnlijk 64 bit W2k3 installeren en dan gewoon de normale versies van exchange, apache, en andere MS en non MS software.. iemand ervaring mee of dat redelijk loopt?
in dat geval ga ik het gewoon proberen en zie ik wel hoe het los looptquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:19 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik draai Vista x64 en al mijn software is 32 bit aangezien er nog niet echt 64 bit software is... Nooit geen problemen gehad. Alleen 16 bit software draait niet meer, althans op Vista, weet niet of W2k3 er problemen mee heeft. Heb geen ervaring met Exchange en apache, maar Office draait in ieder geval probleemloos (neem aan dat Exchange dat dus ook doet). Alle andere software die ik heb ook.
Tja, als je safe wil spelen doe je een dual-boot, en als je helemaal paranoide bent doe je het eerst testen in een virtual machine. Ik heb anderhalf jaar terug Vista voor het eerst geinstalleerd, ook dual boot voor de zekerheid, maar heb daarna XP echt nooit meer opgestartquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
in dat geval ga ik het gewoon proberen en zie ik wel hoe het los loopt
maj.. testen ga ik zowiezo (server hoeft niet direct 100% operationeel te zijn)quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:33 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tja, als je safe wil spelen doe je een dual-boot, en als je helemaal paranoide bent doe je het eerst testen in een virtual machine. Ik heb anderhalf jaar terug Vista voor het eerst geinstalleerd, ook dual boot voor de zekerheid, maar heb daarna XP echt nooit meer opgestart
En ik verwacht niet dat Vista beter is dan 2k3
Historisch?quote:
We hebben een zwarte president in Amerika, schijnt histories te zijn ofzoquote:
We? Zo Amerikaans voel ik me niet hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 09:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
We hebben een zwarte president in Amerika, schijnt histories te zijn ofzo.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Obama is imho wel een boss nigger hoor.
Vanavond is dan eindelijk de achterkant van het scherm binnen gekomen. Een half uurtje schroeven en voila een Acer laptop die weer normaal open en dicht gaat.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:56 schreef Cothen het volgende:
En een laptop die voorzien gaat worden van een nieuw scherm.
quote:
Klinkt alsof je inside information hebtquote:Op donderdag 6 november 2008 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Nouja, zo historisch is het allemaal niet. Wordt het pas als hij vermoord wordt, volgende week.
Zullen we dan maar alvast goodbye tegen je zeggen gezien je plannen?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Nouja, zo historisch is het allemaal niet. Wordt het pas als hij vermoord wordt, volgende week.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:08 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ] De huisregels van de stamkroeg
[ afbeelding ]
Er zijn enkele regels die gelden in dit topic:Geen 'smilie posts'. Geen ordinaire 'tvp' posts. Geen eindeloze 'hoi/doei' posts.
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Deksel 20,00 euro Shift-toets 3,50 euro ---------------------------------+ SUBTOTAAL 43,50 euro Totale verzendkosten 23,50 euro ---------------------------------+ TOTAAL 67,00 euro |
via viaquote:
mijn keyboard heeft anders maar 9 euro gekostquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:54 schreef Geqxon het volgende:
Goedkoop? Een compleet keyboard kost je zo over de 300 euro!
Je moet ook niet het hele toetsenbord op deze manier gaan vervangen, maar als je maar één toetsje nodig hebt, is het een handige oplossing.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:54 schreef Geqxon het volgende:
Goedkoop? Een compleet keyboard kost je zo over de 300 euro!
Het was een grapje.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:07 schreef Cothen het volgende:
[..]
Je moet ook niet het hele toetsenbord op deze manier gaan vervangen, maar als je maar één toetsje nodig hebt, is het een handige oplossing.
Rukken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:45 schreef Cothen het volgende:
Goedemorgen.
Vriendinlief is een week het land uit. Wat voor mannelijke dingen zal ik eens gaan doen?
Naar de bananenbarquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:45 schreef Cothen het volgende:
Goedemorgen.
Vriendinlief is een week het land uit. Wat voor mannelijke dingen zal ik eens gaan doen?
Het is jammer dat Yab Yum dicht is.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:45 schreef Cothen het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:38 schreef Geqxon het volgende:
En Jort, hou die bitch van je eens onder controle.
Tja. Dat gaat 'm niet worden.quote:
quote:
quote:
Goed, het is weer duidelijk dat ik in de DIG SC ben...quote:
Handigquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:43 schreef Cothen het volgende:
Vanavond een deel van de avond aan de tv gespendeerd in plaats van ervoor: Philips 32PF9731D: aan/uit schakelaar defect
Gratis repareren hoeft eigenlijk niet eens, als ze een nieuwe knoppen-unit leveren schroef ik hem er zelf wel in.quote:Op zondag 9 november 2008 11:00 schreef Sjowhan het volgende:
En nu maar hopen dat Philips 't zonder kosten repareert.
Je wilde toch iets "typisch mannelijks" doen? Voila!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:43 schreef Cothen het volgende:
Vanavond een deel van de avond aan de tv gespendeerd in plaats van ervoor: Philips 32PF9731D: aan/uit schakelaar defect
Dankjequote:Op zondag 9 november 2008 11:35 schreef phluphy het volgende:
Je wilde toch iets "typisch mannelijks" doen? Voila!![]()
Succes met al je technische probleempjes in ieder geval. Wat een gezeik he.
ik heb gister m'n server al 2x opnieuw geinstalleerdquote:Op zondag 9 november 2008 11:43 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dankje
Ik ga dit systeem maar weer eens opnieuw installeren
En dat het natuurlijk makkelijker is.quote:Op zondag 9 november 2008 16:09 schreef phluphy het volgende:
Het enige "voordeel" van HBO is dat het een half jaar korter is?
Een half jaar is niks, joh.
Toch wel een legale versie he?quote:Op zondag 9 november 2008 16:38 schreef mschol het volgende:
server OS is geinstalleerd, nu nog de andere software
Ik zit enkel wel met de afstanden. Elke dag 240 kilometer op de motor lijkt mij dodelijk saai worden. Tenzij ik bij jou op zolder mag wonen (het is toch een twee-gezins woning?quote:Op zondag 9 november 2008 16:33 schreef phluphy het volgende:
Als WO haalbaar is, qua moeilijkheid, zou ik daar voor gaan!
Nee ik wil iemand die voor mij kookt.quote:Op zondag 9 november 2008 18:40 schreef phluphy het volgende:
Het is geen zolder, maar een verdieping. En die wordt nog verbouwd, dus daar heb je niks aan.![]()
Kun / wil je niet op kamers in de plaats waar je gaat studeren dan?
Of zoek je stiekum -onbewust- excuses om toch maar HBO te gaan doen?
Luie!quote:Op zondag 9 november 2008 18:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee ik wil iemand die voor mij kookt.
Mannen kunnen ook best kokenquote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef Geqxon het volgende:
Ja hey, ik ben een man he. Ga verdorie niet koken. Dat zit niet in mijn genen.
Dan gaat de vrouw het klaarmaken. En voor de kinderen zorgen.quote:Op zondag 9 november 2008 22:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
en na het jagen ga je je buit rauw op eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |