we willen allemaal iiefde!quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik wil niet iemand die ik alleen het bed heb kunnen inpratenik wil liefde...
Ik zal hem op Zakjes lijst zetten met een harentrekken/ogenuitkrabben treatment.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neeej dat vind ik zielug... Peter kan er toch niks aan doen dat ie hetero is? We maken toch allemaal wel eens fouten?![]()
En en en ik heb dan niks meer om naar te kijken ook...
deze is ook weer van je werk ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neeej dat vind ik zielug... Peter kan er toch niks aan doen dat ie hetero is? We maken toch allemaal wel eens fouten?![]()
En en en ik heb dan niks meer om naar te kijken ook...
bitch! ik vraag niet naar de bekende weg..haahhquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja heus...
Ik snap wel dat je de background niet kent van iedereen... maar sommige vragen worden zelfs in het zelfde topic nog beantwoordEn vragen stellen is inderdaad niet verkeerd hoor! Maar 3x is wat anders
Nee eerst maar eens van mezelf leren houden, daar ben ik op de langere tijd gewoon verder mee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
we willen allemaal iiefde!![]()
das juist het moeilijke van het spel...
quote:
Nah ga er gewoon niet op rekenen en me op anderen richten...quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bekend gevoel en soms heel erg pijnlijk. Maar wat nu niet is, kan nog komen, dan heeft het zo moeten zijn.
Neej niet zijn ogenquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zal hem op Zakjes lijst zetten met een harentrekken/ogenuitkrabben treatment.
Maar soms moet je radicale dingen doen en misschien kiest hij dan alsnog voor de enige juiste weg te bewandelen, recht in jouw arme
Dit is niet echt stroektesk gedrag hoor...quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En die biatch die gaat echt niet London halen, die is wellicht al de laan uit gestuurd voordat ik met vakantie ga, en zo niet dan ga ik uitgebreid afscheid namen en zeggen dat ik hoop dat ze ergens anders wel gelukkig wordt want ja dat moet dan wel, want als ik terugkom is ze er niet meer.
en mocht die vlieger niet op gaan, dan ga ik vanuit sydney gewoon mailen dat ik pas terugkom als biatch op de keien ligt
Jij zou pas om 4 uur klaar wezen...quote:
quote:
Ok kom maar opquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:49 schreef mike_hunt het volgende:
HIW,
Heb je een lijstje van mensen die gestenigd moeten worden?
i know a few people!
Ja waar blijven die blauwe borden van de ANWB met de kortste route naar de bekende wegquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch! ik vraag niet naar de bekende weg..haahh
Goed onthouden!quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij zou pas om 4 uur klaar wezen...
We maken eerst een foto.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej niet zijn ogen
Das juist zo leuk
Ooow ja!quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goed onthouden!was mikeee maar zooo
![]()
De oktoberfest was niet zo'n succes, waardoor er ook minder afwas voor ons was![]()
en zometeen kan ik lekker slapen, zodat ik morgen fris en fruitig met de gays naar de wailibi kan.
nu ik het zo zie staan klinkt het haast verwijtend en zo is het absoluut niet bedoeltquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet helpen hoor... echt nie...
maar zoals jij het brengt klinkt het wel heel erg inderdaad...
Ik heb een foto (naja hyves heeft een foto...) maar das nie afdoende he...quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
We maken eerst een foto.
Maart hoe oud issie?
als het moet dan kan ik ook prima de valse nicht in mij naar boven halenquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dit is niet echt stroektesk gedrag hoor...
thnx, maarja ik moet dan de heleee dag met een paraplu lopen, want HALLO. mn haarquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow ja!
Veel plezier!
het feit dat er slecht weer voorspeld is, scheelt echt heel erg! Hadden wij dinsdag ook.
En de El Condor is echt heel leuk! En de houten achtbaan ook!
Haha neej dat snap ik wel hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu ik het zo zie staan klinkt het haast verwijtend en zo is het absoluut niet bedoelt
ik kan mij alleen nog een nachtelijke sessie van een paar maanden geleden heugen
Wij hadden uiteindelijk alleen in de ochtend wat regen en dat met een regenkans van 80%!quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
thnx, maarja ik moet dan de heleee dag met een paraplu lopen, want HALLO. mn haar![]()
En wat is de El Condor voor achtbaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |