Tuurlijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja jullie hebben als personeel natuurlijk ook nog voorrang, aangezien jullie de bestellingen eerder zien binnenkomen dan wij als gewone klanten
En die biatch die gaat echt niet London halen, die is wellicht al de laan uit gestuurd voordat ik met vakantie ga, en zo niet dan ga ik uitgebreid afscheid namen en zeggen dat ik hoop dat ze ergens anders wel gelukkig wordt want ja dat moet dan wel, want als ik terugkom is ze er niet meer.quote:
no problem honquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG stel ik echt zoveel dezelfde vragen?
ik weet niet de background van iedereen dus als iedereen steeds een beetje info post, nog al logish dat ik questions vraag
(ik moet echt ophouden met engels en nederlands doorelkaar te halen, sorry)![]()
hahahah jammer dat dit uitverkocht isquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:49 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook al uitverkocht...
Zolang die maar kan zuigen hebben we nergens last van...quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mag open dat ze kont en tietenschuddende meisjes snel wegjagen bij pallaz want die hebben daar niets te zoeken. Nee gaat hier om de dramaqueen van vestiging Eindhoven
en ja die gaat wel mee in de bus dus dat wordt verplicht en onvrijwillig kennis maken
ik heb altijd geroepen dat zakelijk en prive niet te veel door elkaar moet lopen, dus dat is dan een no go area want mij betreft, en als jij hem woest aantrekkelijk vind mij best, maar dan kijk ik je nooit meer aanquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zolang die maar kan zuigen hebben we nergens last van...
Ja heus...quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG stel ik echt zoveel dezelfde vragen?
ik weet niet de background van iedereen dus als iedereen steeds een beetje info post, nog al logish dat ik questions vraag
(ik moet echt ophouden met engels en nederlands doorelkaar te halen, sorry)![]()
en anders af en toe dat gele envelopje bovenin gebruiken om een vraag via pm te stellenquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja heus...
Ik snap wel dat je de background niet kent van iedereen... maar sommige vragen worden zelfs in het zelfde topic nog beantwoordEn vragen stellen is inderdaad niet verkeerd hoor! Maar 3x is wat anders
Nee, het is mijn debuut. En het gaat niet alleen om de site.. gewoon in het algemeen lijkt het alsof je dingen gewoon niet onthoudt. En of dat nou is omdat je alleen stoned of dronken dit topic bezoekt of niet... het is voor sommige mensen misschien frustrerend.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben wel naar vrolijk gegaan, maar ben er eigenlijk doorheen gerend... had niet veel tijd...
heb je meerdere boeken geschreven? Ken alleen je site.. Kweet niet of je het weet, maar je was de eerste die tegen mij aansprak ... i know who u are.
@ Mike:quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en anders af en toe dat gele envelopje bovenin gebruiken om een vraag via pm te stellen
krijg jij gewoon je antwoord, maar ziet de rest het niet, en is je reputatie gewaarborgd
dat valt ook wel weer mee, hoor! ik merk niet dat het frusterend voor mensen is....ik ben echt niet high maintenace, hoor..haha ik ben nieuw hier.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, het is mijn debuut. En het gaat niet alleen om de site.. gewoon in het algemeen lijkt het alsof je dingen gewoon niet onthoudt. En of dat nou is omdat je alleen stoned of dronken dit topic bezoekt of niet... het is voor sommige mensen misschien frustrerend.
Dat is ondertussen echt geen excuus meerquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat valt ook wel weer mee, hoor! ik merk niet dat het frusterend voor mensen is....ik ben echt niet high maintenace, hoor..haha ik ben nieuw hier.
dat valt best mee, en na 10 pm berichten gooi ik gewoon mijn msn account, dat ook in mijn profiel staat nog eens onder de aandacht, want anders moet ik dagelijks pm box opschonenquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
@ Mike:
Das inderdaad de stroek optie
Bedenk alleen wel dat bij een "normaal" persoon het envelopje wit is... alleen Stroek heeft continu PM's zodat z'n envelopje geel is
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat valt best mee, en na 10 pm berichten gooi ik gewoon mijn msn account, dat ook in mijn profiel staat nog eens onder de aandacht, want anders moet ik dagelijks pm box opschonen
verliefd op een hetero? geeft je niks dan ellende... i should know...quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:25 schreef Bartjebart het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik altijd val op jongens die:
- of hardstikke hetero zijn
- of hardstikke onbereikbaar (ivm relatie of zo)...
gruwelijk...
Al snap ik echt niet waarom ik continu aan hem moet denken?
Om z'n lach?
om z'n kanten die je niet verwacht?
om z'n Audi A4? (nee vast niet...)
Omdat ik em ergens toch best schattig vind? terwijl ik em eigenlijk een beetje te jong vind?
Jah volgens mij issie hardstikke hetero... en het is zooooooo'n bekend gevoel?quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
verliefd op een hetero? geeft je niks dan ellende... i should know...
hahaha bitch...... ik kom net kijken...quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is ondertussen echt geen excuus meer
jaja hetero's.....sommigen zijn makkelijk het bed in te praten .......maar anderen ....bitch please je moet echt zoveel moeite voor doen...quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jah volgens mij issie hardstikke hetero... en het is zooooooo'n bekend gevoel?
Ik zal hem op mijn lijtste zetten met mensen die gestenigd moeten worden. Kan hij Maarten ontmoetenquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:25 schreef Bartjebart het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik altijd val op jongens die:
- of hardstikke hetero zijn
- of hardstikke onbereikbaar (ivm relatie of zo)...
gruwelijk...
Al snap ik echt niet waarom ik continu aan hem moet denken?
Om z'n lach?
om z'n kanten die je niet verwacht?
om z'n Audi A4? (nee vast niet...)
Omdat ik em ergens toch best schattig vind? terwijl ik em eigenlijk een beetje te jong vind?
na 21.00 uur mag ik alleen maar vloeibaar voedsel tot mij nemenquote:
Ik wil niet iemand die ik alleen het bed heb kunnen inpratenquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaja hetero's.....sommigen zijn makkelijk het bed in te praten .......maar anderen ....bitch please je moet echt zoveel moeite voor doen...
Neeej dat vind ik zielug... Peter kan er toch niks aan doen dat ie hetero is? We maken toch allemaal wel eens fouten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zal hem op mijn lijtste zetten met mensen die gestenigd moeten worden. Kan hij Maarten ontmoeten
Haha dat verklaart een boelquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
na 21.00 uur mag ik alleen maar vloeibaar voedsel tot mij nemen
en vandaag dus niet, want ik moet straks om 12.00 uur met heel de familiy al gaan brunchen
Bekend gevoel en soms heel erg pijnlijk. Maar wat nu niet is, kan nog komen, dan heeft het zo moeten zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik wil niet iemand die ik alleen het bed heb kunnen inpratenik wil liefde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |