Ben zo blij dat TMM nooit die film uit pann heeft gepost...quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je ze alvast waarschuwen voor onze komst op 14 december![]()
maar Heaven was toch daar waar jij onzacht met de bodem in aanraking was gekomen ?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das niet waar! alhoewel jij mij je site doorgaf....dus dat weet ik well....maar normaliter vraag ik algemene dingen...
Moet je wel redelijk stil liggen, anders wordt het zo genant voor mij aangezien er heel wat collega's in die bus zittenquote:
haha nee dat hoeft ook weer niet.. hahahquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als Mike zich door mij tekort gedaan voelt op welke manier dan ook, dan ontvang ik graag een PM waarin hij mij helemaal verrot scheld, dan zal ik daarna hier openbaar boete komen doen
De mannelijke versie is al uitverkochtquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:44 schreef hierissieweer het volgende:
en deze tafel ga ik morgen halen:
[ afbeelding ]
Jap, die had ik ook liever gehad. Maarja, gelukkig kunnen nu we altijd ons drankje nu kwijt in stroekjes huis...quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De mannelijke versie is al uitverkochtBalen...
Zeg JIJ moet ook opletten, want dan weet je dat er geen echte film gekomen isquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ben zo blij dat TMM nooit die film uit pann heeft gepost...
Huh? Die snap ik nie...quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, die had ik ook liever gehad. Maarja, gelukkig kunnen nu we altijd ons drankje nu kwijt in stroekjes huis...
Hou van jequote:Op zondag 26 oktober 2008 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als ik al zei
Maar tis echt zo hoor... Je stelt vaak vragen 2 of 3 keer... En op zich is dat niet erg hoor. Maar op een gegeven moment is het minder leuk...
En dit zeg ik op een vriendelijke manier zodat HIW ook weer tevreden is
Ik heb het meet over mij en bianca volgens mij is dat gefilmd...quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg JIJ moet ook opletten, want dan weet je dat er geen echte film gekomen is
ons drama moment aan tafel tijdens het eten is namelijk per abuis gewist
Wat op zich wel jammer is omdat het achteraf gezien ontzettend komisch was
Maar er is geen 2de forum zoals wijquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha nee dat hoeft ook weer niet.. hahah
maar ik ga geen moeite doen.......d''r zijn genoeg andere sites...haah
Cadans is het eerste boek van Micha Meindertsquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben wel naar vrolijk gegaan, maar ben er eigenlijk doorheen gerend... had niet veel tijd...
heb je meerdere boeken geschreven? Ken alleen je site.. Kweet niet of je het weet, maar je was de eerste die tegen mij aansprak ... i know who u are.
Die had ik gelukkig al voor de uitzet aangeschaft. Ik heb er 3, je mag er wel1tje overnemen als je wilt? Ze zijn nogal groot namelijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:49 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook al uitverkocht...
hahaha moest keihard lachen hahaquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:44 schreef hierissieweer het volgende:
en deze tafel ga ik morgen halen:
[ afbeelding ]
Jou collega of waarschuwing?quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:49 schreef Stroekie het volgende:
en over collega's gesproken. Ik hoop dat Ang3l mijn waarschuwing van gisteravond/nacht nog meegekregen heeft en die van mij vanavond/nacht weet te ontlopen
ja jullie hebben als personeel natuurlijk ook nog voorrang, aangezien jullie de bestellingen eerder zien binnenkomen dan wij als gewone klantenquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:49 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook al uitverkocht...
waarschuwing kwam aangezien hij ze vorige week wel tegen het lijf was gelopenquote:
OMG stel ik echt zoveel dezelfde vragen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als ik al zei
Maar tis echt zo hoor... Je stelt vaak vragen 2 of 3 keer... En op zich is dat niet erg hoor. Maar op een gegeven moment is het minder leuk...
En dit zeg ik op een vriendelijke manier zodat HIW ook weer tevreden is
De BIATCH?quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarschuwing kwam aangezien hij ze vorige week wel tegen het lijf was gelopen
maar op 16 december ga je mij gewoon gelijk geven
Het is echt zo, soms echt letterlijk achter elkaar... En dus ook achter elkaar antwoord krijgtquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG stel ik echt zoveel dezelfde vragen?
ik weet niet de background van iedereen dus als iedereen steeds een beetje info post, nog al logish dat ik questions vraag
(ik moet echt ophouden met engels en nederlands doorelkaar te halen, sorry)![]()
ik mag open dat ze kont en tietenschuddende meisjes snel wegjagen bij pallaz want die hebben daar niets te zoeken. Nee gaat hier om de dramaqueen van vestiging Eindhovenquote:
Het voordeel van medewerker zijn hequote:Op zondag 26 oktober 2008 00:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die had ik gelukkig al voor de uitzet aangeschaft. Ik heb er 3, je mag er wel1tje overnemen als je wilt? Ze zijn nogal groot namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |