abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2008 @ 14:32:27 #201
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62718714
Slijngard slentert daar ook alsof hij nog voor Groningen speelt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 27 oktober 2008 @ 14:34:06 #202
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_62718765
De keeper werd min of meer geraakt door een teamgenoot. Misschien vond hij dat niet kunnen?
pi_62718852
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:32 schreef Bullet-tooth het volgende:

Eeeeey man, rustig aan toch.. Jeweetz
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 27 oktober 2008 @ 14:37:18 #204
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_62718860
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kun je nagaan hoe slecht sparta was als hij nog een van de beteren op het veld bleek.
pi_62719194
Sparta heeft hem toch gehuurd van Ajax?
Want volgens mij vroegen ze destijds 2 miljoen euro voor hem. Waanzinnig bedrag natuurlijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door venomsnake op 27-10-2008 15:04:04 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62719225
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hij steekt ook nog zijn hand omhoog richting de scheids.. Waarvoor is mij een raadsel.
Hij appelleert voor een strafschop
pi_62725726
quote:
Martini Ziekenhuis heeft eigen skybox

GRONINGEN - Skyboxen zijn in de stad Groningen niet alleen meer voorbehouden aan voetbaltempel de Euroborg.

Ook het Martini Ziekenhuis in de stad Groningen heeft sinds maandagmiddag officieel een skybox in gebruik genomen. Voor zover bekend is het ziekenhuis het enige in Nederland met een eigen skybox. Daar zijn onder meer alle wedstrijden van FC Groningen live te volgen. De skybox oogt, hoe kan het ook anders, ietwat groen.

FC Groningen-voetballers Sepp de Rover en Berry Powel openden de skybox door een voetbal door een papieren deur te trappen. De skybox is een gulle gift van zowel de FC als de gemeente.

Bekijk de beelden

RTVNOORD
quote:
Xander blijft 'nachtblinde' Sepp de Roover trouw

GRONINGEN - De 7-jarige Xander van Trigt uit Rotterdam kon zijn grote idool Sepp de Roover elke week zien spelen bij Sparta Rotterdam. Maar toen de speler plots Rotterdam verruilde voor Groningen, had Xander het nakijken.

De superfan zat echter niet bij de pakken neer en reisde zijn idool gewoon achterna. En dus komt hij nu vaak met zijn moeder naar Groningen om de sympathieke Belg te zien spelen. Ook afgelopen zaterdag was hij van de partij, toen zijn eigen club Sparta in de Euroborg speelde.

In één van de skyboxen in het stadion juichte Xander even niet voor Sparta, maar voor het Groningen van zijn held. Sepp de Roover werd in de 61e minuut van de wedstrijd gewisseld. Xander weet als geen ander waarom. 'Sepp is nachtblind en daarom gaat ie er uit', zo verklaart de fervente supporter.

Bekijk de beelden

RTVNOORD
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:29:04 #208
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62725976
Haha, mooi verhaal over zo'n jonge fan.

Ik hoorde ooit zo'n verhaal over Rasmus Lindgren, het buurjongetje van het gastgezin waar hij in z'n eerste Ajaxtijd woonde ofzo, die kwam ook altijd speciaal voor hem. Jaar of zes, en altijd in het stadion zat ie op zn knietjes te slaan met beide handen en te roepen "Ras-mus! Ras-mus! Ras-mus! Ras-mus!". Gewoon 90 minuten lang, totdat ie helemaal gesloopt was en alle mensen om hem heen vonden het net zo irritant worden als grappig.

Die was ook ten einde raad toen jullie 'm huurden, geen idee of hij nog steeds elke wedstrijd zo zit nu hij weer terug is.
Gourmetten of steengrillen?
pi_62726499
Hehe, je zal er maar naast zitten.

Wel mooi dat die moeder van Xander gewoon de tijd neemt om elke 2 week naar Groningen op en neer te reizen om zijn held te bekijken.
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:45:46 #210
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_62726694
Hahaha, wat een top mama zeg.

Of mama is vrijgezel en wil Sepp thuis.
pi_62727227
Mama en Xander waren net op TV Noord, ik moest wel lachen hoor, zo serieus: "Ja maar Sepp is nachtblind die wordt er uitgehaald als het avond/donker is"

En hij gaf Sepp snelmonopoly, want hijs bijna jarig
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_62735254
John van Loen houdt van FC Groningen..
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:38:14 #213
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62735470
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:01 schreef clauwheee het volgende:
Mama en Xander waren net op TV Noord, ik moest wel lachen hoor, zo serieus: "Ja maar Sepp is nachtblind die wordt er uitgehaald als het avond/donker is"

En hij gaf Sepp snelmonopoly, want hijs bijna jarig
Ik heb het net ook gezien
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:38:30 #214
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_62735485
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:33 schreef venomsnake het volgende:
John van Loen houdt van FC Groningen..
Groningen niet van Van Loen...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:39:40 #215
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62735532
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:38 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Groningen niet van Van Loen...
De man die altijd zweet.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:31:30 #216
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_62743927
van gessel in dvhn vandaag.
- geen gebroken botten, nog wel onduidelijk wat het dan is.
-vond het een overtreding, maar geen kaart, voetbal is immers een contactsport.
- niet blij met andersson, maar stelde het telefoontje van petter wel op prijs.

Zoiets..
pi_62747275
quote:
Voetballer van het Jaar: Granqvist en Dembélé gedeeld aan kop

Andreas Granqvist (foto) en Moussa Dembélé delen het koploperschap in Sportweeks Voetballer van het Jaar-klassement. Tot vorige week duldden de verdediger van FC Groningen en de aanvaller van AZ het gezelschap van Eljero Elia, maar de vleugelspeler van FC Twente zakte naar de gedeelde derde positie door zijn 6 tegen Vitesse.

Granqvist liet tot dusver in elke wedstrijd een 7 noteren, Dembélé miste de laatste twee duels vanwege een blessure en komt nog maar net in aanmerking voor opname in de tabellen.

AZ’s herrijzenis blijkt uit de opmars van Niklas Moisander (zevende) en Mounir El Hamdaoui (negende). Verliezer van de week is NAC’er Matthew Amoah, die niet alleen zijn scorende serie zag worden doorbroken tegen FC Utrecht (0-0), maar ook werd beoordeeld met een 5. De Ghanees daalde van de derde naar de negende plaats.

Sportweek
quote:
Andersson biedt Van Gessel excuses aan

Sparta Rotterdam-verdediger Sander van Gessel raakte afgelopen zaterdag in het competitieduel met FC Groningen (3-0 verlies) geblesseerd aan zijn schouder.

Van Gessel moest na een harde schouderduw van FC Groningen-speler Petter Andersson het veld verlaten, waarbij het leek of hij zijn sleutelbeen had gebroken. Twee weken geleden nog maakte Van Gessel na een rugblessure zijn debuut voor Sparta in het duel met FC Utrecht.

"Hij heeft zijn excuses aan mij aangeboden," aldus van Gessel, die zijn voetballoopbaan bij de club uit de Martinistad begon, in een reactie tegenover Dagblad van het Noorden. "Dat hij dat heeft gedaan vind ik heel netjes van hem."

Goal
quote:
JANS LANGSTZITTENDE COACH FC GRONINGEN

Ron Jans is de langstzittende coach in de historie van FC Groningen geworden. De vijftigjarige trainer stond maandag precies zes jaar aan het roer van de noorderlingen en verbrak daarmee het record van Theo Verlangen. Laatstgenoemde had van 1 juli 1977 tot 30 juni 1983 vijf jaar en 364 dagen de leiding.

Hans Westerhof is de nummer drie op de lijst. Hij was tussen 1 juli 1988 en 30 juni 1992 drie jaar en 365 dagen coach van de Groningers.

Sport1
pi_62748343
Echt mooi nieuws.

Binnekort maar eens een clubkaart gaan ophalen zodat ik me clubbie bij uitwedstrijden kan supporten.

*Is een geassimileerde Feyenoorder..

En, nee, geen mooi weer supporter
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:58:19 #219
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62748472
Hoezo geen Feyenoorder meer?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_62748547
Woon nu al 8 jaar in de provincie, daarvoor (tijdens mijn basisschool jaren) in Zuid-H gewoond.
Nu ik op 500m van de Euroborg woon speelt het FC gevoel al helemaal op

Feyenoord is al jaren niet meer de club waarmee ik mij kan identificeren, grotendeels ook een onsympathiek team.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:03:21 #221
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62748629
Gewoon een ouderwetse overloper dus Als de FC nu 15 had gestaan, had je dan hetzelfde gevoel gehad?
pi_62748959
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:03 schreef Grulez het volgende:
Gewoon een ouderwetse overloper dus Als de FC nu 15 had gestaan, had je dan hetzelfde gevoel gehad?
Like I said, geen mooi weer supporter.

Volg de FC al vanaf dat ik in de provincie ben gaan wonen.
Daarvoor (lees: tot mij 12de) altijd standaard voor t clubje van pappie geweest.

Maar nu ik in Groningen stad woon is t nog mooier. Jammer genoeg zijn die seizoenskaarten zo lastig te krijgen.
pi_62749053
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:31 schreef Prosac het volgende:
van gessel in dvhn vandaag.
-vond het een overtreding, maar geen kaart, voetbal is immers een contactsport.
Nou Scorpie, kom d'r maar in..
pi_62749525
quote:
Stenman en Ajilore vraagtekens

Het is nog onzeker of Fredrik Stenman en Oluwafemi Ajilore morgenavond in Nijmegen in actie kunnen komen. De Zweed verdediger heeft last van de lies en de Nigeriaanse middenvelder kampt met klachten aan de bovenrug. Koen van de Laak is terug bij de selectie.

In de laatste training voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Sparta viel Gibril Sankoh geblesseerd uit. Hij bleek een dag later gewoon inzetbaar. De kwetsuren van Stenman en Ajilore oogden serieuzer, hoewel woensdag pas definitief zal blijken of het duo inzetbaar is in de uitwedstrijd tegen NEC. “We zullen binnen de technische staf nog bekijken wie we er eventueel nog bij gaan halen,” aldus FC-trainer Jans die sinds vandaag de langst zittende hoofdtrainer van FC Groningen is en het record (6 jaar) van Theo Verlangen met één dag brak. “Het was niet het plan om veel te wijzigen in de opstellen, maar zo zie je weer eens hoe de waan van de dag is en we mogelijk toch dingen moeten veranderen. Misschien worden we in de breedte van de selectie getest, maar het is zeker niet zo dat ik daar wakker van lig.”

Speelminuten
Evgeniy Levchenko en Tom Hiariej zijn er nog altijd niet bij. Zij hebben allebei te kampen met bovenbeenblessures. Martijn Meerdink traint na zijn enkeloperatie wel weer met de groep, maar heeft zelfs nog geen minuut in de Beloften gespeeld. “Gisteravond heeft Paul Matthijs een halve wedstrijd gespeeld met de Beloften. Jeroen Veldmate en Shkodran Metaj speelden een hele wedstrijd.”
Van de bankzitters van afgelopen zaterdag kwamen Ondrej Svejdik, Gonzalo Garcia en Brian van Loo niet in actie in het duel met Jong NEC dat in een 1-1 gelijkspel eindigde.

Tegenstander
Jans ziet aan NEC dat het goed draait, net als aan het einde van vorig seizoen. Maar ook ziet hij een verschil. “Toen speelden ze met spelers als Lens en Holman erg mooi voetbal. Nu staan er andere types, als Bouaouzan en Saidi. Dat zijn geen spelers met dezelfde ‘brille’, maar wel hele handige en snelle jongens.”
Ron Jans blikte vooruit op het duel met NEC. “We weten nog niet precies hoe zij zullen spelen. Ik vind Mario Been een tactisch sterke trainer en het is nog even afwachten of hij met spelers gaat rouleren. Uit de opstelling van Jong NEC van gisteravond viel een beetje af te leiden, maar lang niet alles. Ook is het nog de vraag of doelman Babos kan keepen. Anders hebben ze in Rein Baart een alternatief.”

FC Groningen
Nou, Metaj maar op de plek van Stenman, en Holla op de plek van Femi lijkt me..
Andersson op de plek van Lev.

Ik vond Femi sterk spelen tegen Sparta..

[ Bericht 1% gewijzigd door venomsnake op 28-10-2008 13:39:46 ]
pi_62750552
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nou Scorpie, kom d'r maar in..
Doe maar niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')