Wonen nu al een jaar samenquote:
Ja je moet het er niet in peperen hoor .. das niet lief van jequote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kruip mijn bedje in.
Lekker slapen allemaal, tot morgen!
haaksbergen nog welquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:41 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Wonen nu al een jaar samen( en dan ook nog een keer 3 maanden ofzo samen bij haar zus in Hengelo gewoont en een maand bij haar moeder in Haaksbergen )
En dat terwijl ik haar in December pas 2 jaar ken
Hallootjes!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind Haaksbergen wel een gezellig dorpje eigenlijk.![]()
Goedenavond trouwens.
Haha volgens mij ben ik de haaksbergenaar die de minste mensen kent en spreekt (of verleden tijd toen ik daar nog woonde)quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:20 schreef Fems het volgende:
Jullie hebben stiekem wel een beetje gelijk. In haaksbergen valt niet veel te beleven! Maar het is volgens een vriendin van me die nu naast me zit wel erg gemoedelijk!![]()
Als je op straat loopt zie je altijd wel iemand waarmee je een praatje kan maken...
Als je maar geen kerken in de hens zet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoi
Net terug uit Antwerpen, was niet veel aan
Maar ben wel een live CD van Judas Priest en een Noorse vlag rijker![]()
Hoe black metal van me he, die vlag
Ach ik heb een CD van <band even vergeten> met een papier waar je je eigen kerkje van kunt vouwen en plakken, en dan in de hens zetten, dus ik ben tevree!quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als je maar geen kerken in de hens zet.![]()
Ik ga nog een dvd kijken en dan ook naar bed. Welterusten alvast.
Ah, balenquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:42 schreef Fems het volgende:
Goeiemorgen!
De tv doet het oppeens niet meer, dus mijn ochtendje tv kijken gaat niet meer door!
Kan ook gezellig zijn, toch?quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:48 schreef Fems het volgende:
Dus nu maar met een koppie thee achter de pc! om kwart voor 10 's ochtends!
Praat zo'n beest 's nachts ook gewoon door?quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:57 schreef Fems het volgende:
Jaa! en ik heb een papegaai op de achtergrond die tegen me praat!
Oh, wat geinigquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:41 schreef Fems het volgende:
Nee, dan gaat die slapen, dan heeft die een doek over zijn kooi. Maar gisteravond wilde die aandacht, ik zat met twee vriendinnen op de bank tv te kijken. Hij de hele tijd de telefoon van mijn moeder na doen
En je hebt nog wel een extra uur!quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:49 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Ja opzich wel, alleen VEEL te kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |