Gauw doen dan!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:13 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ja die heb ik nog nooit gehad!
* TheGirlNextDoor aait Tamara over haar bolletje.quote:
Eens!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:22 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ja, klopt!
En Tamara is het nog steeds!
Aiiii, ik vind het extreem koud buiten! En het is nog niet eens officieel winter!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:25 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ik vind het echt bagger, want ik heb een hele gave roze sjaal en een lichtbeige jas en het staat TOTAAL niet bij elkaar
Zondequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:29 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ja klopt, maar het is echt een knalroze sjaal
Ik vind het niet staan, vorig jaar had ik een zwarte jas, daar stond ie wel bij maar die zwarte jas is me wegens grof gewichtsverlies 2 maten te groot
Ik lag gelukkig lekker warm tegen mn lief aan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is koud!
Gisternacht zat ik te rillen in bed! heb 3 uur wakker gelegen daardoor
Ja ach, het is lekker dubbelop, ben heel blij dat de jas te groot is maar ik hield van die jas, hij was moooooooi...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonde![]()
Goed excuus om een nieuwe sjaal te kopen!
Ik wil ook een lief tijdens deze winterdagenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lag gelukkig lekker warm tegen mn lief aan.
Maar het was inderdaad erg koud afgelopen nacht.
Mjah, ik lig maar een keer per week ofzo alleen in bed alleen is de persoon naast me niet de goede persoon om tegenaan te kruipenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil ook een lief tijdens deze winterdagen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil ook een lief tijdens deze winterdagen
Hoezo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:33 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Mjah, ik lig maar een keer per week ofzo alleen in bed alleen is de persoon naast me niet de goede persoon om tegenaan te kruipen
Nouja, ik woon samen met mijn beste vriendin & die maft eigenlijk elke nacht wel bij mij in bed behalve als ze bij haar vriend isquote:
Vet!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:37 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Nouja, ik woon samen met mijn beste vriendin & die maft eigenlijk elke nacht wel bij mij in bed behalve als ze bij haar vriend is
Soort van verlengd slaapfeestje zegmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |