Jup! maar dat is ook al weer een tijd geleden hoor. Denk nu iets van 2 jaar geleden dat ik iets met em had?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die foto van jou hyves komt me idd niet bekend voor.
komt die wessel uit haaksbergen dan?
Nu High on Fire. En zometeen Jihad van Slayer.quote:
ik heb nu weer sonata arctica op staan. dat rammelt wel lekker doorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nu High on Fire. En zometeen Jihad van Slayer.
ik heb nu mijn haar iets langer hequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup! maar dat is ook al weer een tijd geleden hoor. Denk nu iets van 2 jaar geleden dat ik iets met em had?
Ik weet ook niet of je me kent. Jou gezicht komt me bekend voor, maar dat is 't ook..
Sonata Arctica.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nu weer sonata arctica op staan. dat rammelt wel lekker door
aj me ziet lopen moej me maar 'n skop verkoop'nquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:00 schreef Fems het volgende:
Jaa, die had ik gezien! ach, misschien komen we elkaar ooit tegen;)!
Misschien doe ik binnenkort wel een normale foto in mn fobo!
ken je deze?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Sonata Arctica.![]()
Ben vandaag echt in een metal-bui.
grote meidquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben ik weer.
Buikje lekker rondgegeten
dus zometeen een rondje hardlopen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En mijn buik is al zo rond
quote:
hij is echt tofquote:
Knocked up?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En mijn buik is al zo rond
veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:10 schreef Fems het volgende:
Jongens, ik ga fok denk ik maar even verlaten! Vriendinnekes komen zo!![]()
doeg!Prettige avond en misschien tot vanacht ofzo! x
ook veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:11 schreef Blawh het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Even wassen, scheren, etc. en dan even de kroeg in.
Fijne avond allemaal.
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:10 schreef Fems het volgende:
Jongens, ik ga fok denk ik maar even verlaten! Vriendinnekes komen zo!![]()
doeg!Prettige avond en misschien tot vanacht ofzo! x
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:11 schreef Blawh het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Even wassen, scheren, etc. en dan even de kroeg in.
Fijne avond allemaal.
Doei Justin!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zometeen lekker ongewassen en ongeschoren in een metalkroeg in Antwerpen naar bandjes kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |