Hoe weet je dan dat ze blaftequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:36 schreef Tism het volgende:
Ik ben nu alleen, bij mijn ouders thuis, en was even een kopje koffie in de keuken aan 't pakken.
Hoor ik ineens voetstapjes op 't parketvloer in de kamer, kijk ik over de bar heen, staat daar ineens de geest van onze (een paar jaar geleden) overleden hond. Ze keek naar me en blafte naar me (hoorde haar niet).
Daarna liep ze de hoek om van de openhaard, en weg was ze..![]()
..
Dat is toch hartstikke lief en mooiquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:36 schreef Tism het volgende:
Ik ben nu alleen, bij mijn ouders thuis, en was even een kopje koffie in de keuken aan 't pakken.
Hoor ik ineens voetstapjes op 't parketvloer in de kamer, kijk ik over de bar heen, staat daar ineens de geest van onze (een paar jaar geleden) overleden hond. Ze keek naar me en blafte naar me (hoorde haar niet).
..
Ja..Ergens wel, ja!..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke lief en mooi![]()
Wat een leuke mooie ervaring !quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:36 schreef Tism het volgende:
..
Nooit een hond ZIEN blaffen? Dat kun je zien dus.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:58 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ze blafteen hoorde je haar lopen
![]()
![]()
![]()
Waarom zou ik 't niet gezien kunnen hebben?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nooit een hond ZIEN blaffen? Dat kun je zien dus.
Maar dat TS daadwerkelijk iets gezien heeft: I think not
..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:48 schreef Roi het volgende:
Dit is serieus een teken dat jij binnenkort gaat verongelukken.. You're seeing dead animals!
Van ongedronken koffie?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:47 schreef Topspin het volgende:
Ik zeg nogmaals: " Een caffeine hallucinatie".
Don't under estimate the power van de geur van koffie. Mensen staan op als ze koffie ruiken en gaan ook honden zien die dood zijn alleen al door de lucht van koffie. Het is gewoon een zware hard drugquote:
je moet helemaal niks , het is jouw ervaring , mij zou het iig leuk lijken om dat te ervaren , dat doe je niet elke dag .quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Waarom zou ik 't niet gezien kunnen hebben?
En waarom zou ik dit eigenlijk moeten zien als hartstikke lief en mooi, en als een mooie ervaring?..
Mja, dat kun je wel zeggen, ja!..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:02 schreef Summers het volgende:
[..]
je moet helemaal niks , het is jouw ervaring , mij zou het iig leuk lijken om dat te ervaren , dat doe je niet elke dag .
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:45 schreef -SG- het volgende:
Paas mij is wat van die drugs!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:51 schreef Quir het volgende:
It's one hell of a drug, no?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:01 schreef viezerdt het volgende:
drugs are bad hmmkaay
Oh ja, ik heb nog nooit een halucinerende drug gebruikt, dus daar kan 't niet aan liggen!..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |