quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:32 schreef MaryyJane het volgende:
Sulemanji is over een weekje terug op het veld.
So i have heard :$
Toevallig kwam me homie de pomie em gister tegen toen ik godverdeurie ergens anders was![]()
MICKY![]()
Neem er nog een!quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:32 schreef MaryyJane het volgende:
Sulemanji is over een weekje terug op het veld.
So i have heard :$
Toevallig kwam me homie de pomie em gister tegen toen ik godverdeurie ergens anders was![]()
OF NIET DAN
Kwoon in heerenveen, wat zo doods is als de tering. Toevallig was hij in de enigste 'disco' hieroquote:
Doelpuntje zou eens leuk zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Hopelijk laat Cvitanich eindelijk wat zien.
Wel als je de 2 backs ver laat opkomen wat wel kan in deze opstelling.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:51 schreef Chadi het volgende:
Je krijgt zo een vol centrum . Huntelaar krijgt geen bruikbare ballen op deze manier.
Wanneer is dat eigenlijk?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:54 schreef VoreG het volgende:
Cvitanich heeft eigenlijk ook nog geen kans gehad natuurlijk. Het is een centrumspits, dus daar moet je hem op gaan beoordelen.
Laat hem maar spelen voor de beker tegen Volendam.
Idd, hij hoort niet op de flanken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:54 schreef VoreG het volgende:
Cvitanich heeft eigenlijk ook nog geen kans gehad natuurlijk. Het is een centrumspits, dus daar moet je hem op gaan beoordelen.
Laat hem maar spelen voor de beker tegen Volendam.
Ze moeten juist wel opkomen om een extra afspeelmogelijkheid te hebben . Een speler aan de zijkant moet niet constant in de spits hangen of op 2 meter van Huntelaar.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel als je de 2 backs ver laat opkomen wat wel kan in deze opstelling.
Dat bedoel ik ook.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze moeten juist wel opkomen om een extra afspeelmogelijkheid te hebben . Een speler aan de zijkant moet niet constant in de spits hangen of op 2 meter van Huntelaar.
Hopelijk spelen we zo:quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:44 schreef sagagiuh het volgende:
Cvitanich linksbuiten... geen De Jong of Leonardo. En geen Silva.
Volledige opstelling er maar even bij dan:
Vermeer, V.d. Wiel, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson, Gabri, Lindgren, Vertonghen, Suarez, Huntelaar, Cvitanich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |