abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62683248
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:19 schreef versteegrob het volgende:
Hopen dat de Jong speelt en ben echt blij dat eindelijk Sarpong niet meer speelt.
Wil nu voetbal zien!
Volgens de Telegraaf is het waarschijnlijk dat Leonardo in de basis start als vervanger van Sarpong
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:56:28 #127
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_62683313
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:52 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Volgens de Telegraaf is het waarschijnlijk dat Leonardo in de basis start als vervanger van Sarpong
Waarom geen Cvitanich vraag ik me dan af...
pi_62683321
quote:

[..]

Begrijpelijk dat van Basten 4-4-3 wil spelen. Maar sinds Sulejmani geblesseerd is heb je geen speler die zijn rol als linksbuiten goed kan invullen. Daarom moeten we 4-4-2 gaan spelen en het liefst zo:

-----------------Vermeer-------------
vd Wiel----Oleguer--Vermaelen--Emanuelson
------------------Lindgren------------
--------Gabri-----------Vertonghen--
------------------de Jong-------------
---------Suarez------Huntelaar------
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:10:00 #129
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62683563
Vanmiddag alweer boven PSV?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62683577
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
Vanmiddag alweer boven PSV?
eerst winnen, dan juichen en lachen.
pi_62683595
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:10 schreef _Mike_ het volgende:
Onzin, vorige week verspeelde PSV punten en wonnen wij er ook 3 van Groningen
en we hebben er nog 0 tegen dit seizoen thuis. Ook een verschil.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_62683603
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:56 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Waarom geen Cvitanich vraag ik me dan af...
Omdat Leo meer heeft laten zien dan Cvita?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:12:31 #133
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_62683613
Nou, vandaag weer een dag van de waardheid. Als ze vandaag weer averij oplopen wordt het vertrouwen in een goede seizoen wel erg klein. Als ze nu eindelijk weer eens wat willen winnen moeten ze PSV op achterstand zien te krijgen nu ze nog zo slecht draaien, na de winter kan de wereld in Eindhoven er weer heel anders uit zien. Ik leef een beetje tussen hoop en vrees, NEC wordt alles behalve een makkie..
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_62683670
Gewoon naar de eigen wedstrijden kijken. Ajax moet doen wat het moet doen. Wat PSV of Feyenoord of welke andere opkomer doet daar moeten we ons niet op gaan focussen.
pi_62683692
Ajax
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_62683725
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:12 schreef TAV74 het volgende:
Nou, vandaag weer een dag van de waardheid. Als ze vandaag weer averij oplopen wordt het vertrouwen in een goede seizoen wel erg klein. Als ze nu eindelijk weer eens wat willen winnen moeten ze PSV op achterstand zien te krijgen nu ze nog zo slecht draaien, na de winter kan de wereld in Eindhoven er weer heel anders uit zien. Ik leef een beetje tussen hoop en vrees, NEC wordt alles behalve een makkie..
Ik denk dat Ajax juist in de lijn up zit. Zodra onze creativiteit terug is op het middenveld heb je gewoon een voorhoede en middenveld waar iedere tegenstander rekening mee gaat houden. Verder alsnog Wielaert ophalen in de winter en een extra verdediger en kijken voor een creatieve middenvelder.
pi_62683770
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 01:30 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ach, NAC is voor de winst van deze competitie toch geen bedreiging. Als concurrenten voor Ajax zie ik PSV, Feyenoord, AZ, Heerenveen, Twente en Groningen.
Twente , Groningen en Heerenveen zijn niet meer als NAC hoor
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62683792
quote:

[..]

Wat ziet Van Basten toch in die Leonardo zeg. Buiten het feit om dat hij een kutkarakter heeft kan ie toch ook gewoon het niveau van Ajax niet aan. Keer op keer verprutst hij kansen en neemt vaak de verkeerde beslissing
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:26:21 #139
164283 Luco
Buongiorno!
pi_62683854
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:18 schreef Chadi het volgende:

[..]
kijken voor een creatieve middenvelder.
Pardon? Je hebt Aissati, de Jong die daar kunnen spelen. Zelfde geldt voor Sulejmani, waarom zou je dan NOG iemand voor het middenveld hale?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_62683864
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:22 schreef Breach het volgende:

[..]

Wat ziet Van Basten toch in die Leonardo zeg. Buiten het feit om dat hij een kutkarakter heeft kan ie toch ook gewoon het niveau van Ajax niet aan. Keer op keer verprutst hij kansen en neemt vaak de verkeerde beslissing
Het mooiste was nog wel bij Villa uit dat ie achterin ging verdedigen, inplaats dat ie die bal gewoon wegknalt gaatie een beetje proberen de tegenstander uit te spelen
pi_62683874
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:22 schreef Breach het volgende:

[..]

Hij gaat vandaag schitteren

Als hij scoort neem jij een week lang een avatar met zijn hoofd en de tekst: Ik had het fout

En anders doe ik dat, deal ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62683877
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:27 schreef Jasza het volgende:

[..]

Het mooiste was nog wel bij Villa uit dat ie achterin ging verdedigen, inplaats dat ie die bal gewoon wegknalt gaatie een beetje proberen de tegenstander uit te spelen
Dat was wel degelijk een penalty trouwens
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62683905
Pffff waarom toch altijd weer die Leonardo.....

Maakt altijd wel een paar leuke acties maar het rendement is echt dramatisch laag. Dat ziet Marco toch ook wel? Misschien kiest hij hem omdat hij redelijk langs de zijlijn speelt en daarmee het veld breed houdt. Dat is echt het enige wat ik kan bedenken.
AFC Ajax
pi_62683911
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:27 schreef denthemen het volgende:

[..]

Hij gaat vandaag schitteren

Als hij scoort neem jij een week lang een avatar met zijn hoofd en de tekst: Ik had het fout

En anders doe ik dat, deal ?
Ik zeg schoen-opeten-topic, kom er maar in
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62684084
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:29 schreef Tvduijn het volgende:

Maakt altijd wel een paar leuke acties maar het rendement is echt dramatisch laag. Dat ziet Marco toch ook wel? Misschien kiest hij hem omdat hij redelijk langs de zijlijn speelt en daarmee het veld breed houdt. Dat is echt het enige wat ik kan bedenken.
Acties zijn leuk, veel snelheid maar rendement is echt 0%

We moeten echt winnen om de aansluiting te vinden. Win je stijg je zo een paar plaatsen
pi_62684085
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:26 schreef Luco het volgende:

[..]

Pardon? Je hebt Aissati, de Jong die daar kunnen spelen. Zelfde geldt voor Sulejmani, waarom zou je dan NOG iemand voor het middenveld hale?
Toch is er weinig creativiteit als je kijkt naar de laatste opstellingen. En van Rechts kunnen w enog wel wat creativiteit gebruiken achter Suarez.

Niet dat die 3 niet creatief zijn en dat je straks met 4 creatieve mensne moet spelen. Je hebt ze nu niet voor handen .. Ik weet ook niet of er wat rond loopt bij de beloftes die op die positie uit de voeten kan.
pi_62684088
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:29 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik zeg schoen-opeten-topic, kom er maar in
pi_62684110
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:29 schreef Tvduijn het volgende:

Ik vind hem nu wel erg slecht hoor. In het begin had ik nog hoop dat die jongen wat zou worden.. maar jezus .. hij heeft bijna alles om top te worden.. actie snelheid maar kan helaas niet verder denken dan de actie.
pi_62684158
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:27 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hij mist voetbal intelligentie denk ik.
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:43:22 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62684173
Opzich zal het me worst zijn als Leo speelt ipv Cvitanisch, maar wel een tikje falende tranferbeleid van MvB dan, Leo moest perse weg en Cvitanich kostte 6 miljoen euro....

En dan is er dus nog het gerucht dat Cvitanich alweer terug naar Argentinie wil omdat ie niet met MvB kan opschieten, nee dan heb je lekker wat aan zo'n coach . Als Leo nou alleen beter presteerde ofzo, maar het gaat WEER om een akkefietje met MvB...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')