Jammer ditquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Beter anders staat ie weer in de basis..
quote:
Ik wens hem toch ook nietsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je gaat je eigen spelers toch geen blessures toewensen? Mafkees.
Echte Ajaciedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Beter anders staat ie weer in de basis..
quote:Ja heren en mevrouwen van RTL, we hebben jullie gewaarschuwd! De samenvatting van Aston Villa – Ajax heeft meer kijkers getrokken dan de live-uitzending van AS Nancy tegen een Nederlandse degradatiekandidaat. De Rotterdammers konden 450.000 fans interesseren. Ajax wist op een later tijdstip -met slechts een samenvatting- duizend kijkers meer te trekken. En we zwaaien met z'n allen naar RTL!
Alsof dat dat bepaald. Ik ze hem liever buiten de basis dan erin, kennelijk ziet de trainer dat anders dus wordt mijn wens op een andere manier vervuld.quote:
Toen was natuurlijk wel Heerenveen aan de gang he. Dus de neutrale kijker zal daar op afgestemd hebben.quote:
Dat is mooi opzich, hopen dat het zo blijft en dat de eeuwenoude regel niet in werking treedt mocht PSV verliezen, want dan verspeelt Ajax ook echt al-tijd punten...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:14 schreef Dvm86 het volgende:
PSV staat na een klein half uur spelen achter met 0-1Afellay speelt blijkbaar niet.
Vorige week niet hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is mooi opzich, hopen dat het zo blijft en dat de eeuwenoude regel niet in werking treedt mocht PSV verliezen, want dan verspeelt Ajax ook echt al-tijd punten...
Zo had ik het nog niets eens gezien ja, ik dacht: ah mooi, PSV verspeelt misschien punten. Maar dat doen wij dan vaak later jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is mooi opzich, hopen dat het zo blijft en dat de eeuwenoude regel niet in werking treedt mocht PSV verliezen, want dan verspeelt Ajax ook echt al-tijd punten...
Het is nog steeds heel vroeg hoor, maar het zou me dit seizoen niet verbazen als een club buiten de "top" 3 kampioen gaat worden...
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:34 schreef finsdefis het volgende:
Vandaag kwam Lucky Ajax bij ons in Oss op bezoek bij de afscheidswedstrijd van een stel voetballers van OSS'20 (amateurclubje). Had een foto meegenomen van mij + Sjaak Swart van 13 jaar geleden bij De Meer, en nu, 13 jaar later heeft ie er een handtekening opgezet: "Toen verfde ik m'n haar nog"
Wat een held is het toch ook, die Sjaak. 70 jaar oud en volop meeknokken in het oud Ajax team
En wat een geweldige techniek hebben die gasten ook, balaannames en -controle is ZO veel beter dan het huidige Ajax (ookal was het tempo lager, maar dan nog).
Als AZ zo stabiel blijft spelen als dat ze nu doen geef ik AZ de grootste kans. Ik gun het ze dan ook wel het meeste van alle (sub)toppers (na Ajax of course). Ook een beetje nav 2 seizoenen geleden, toen PSV net op het nippertje kampioen werd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is nog steeds heel vroeg hoor, maar het zou me dit seizoen niet verbazen als een club buiten de "top" 3 kampioen gaat worden...
Laat Heerenveen maar mooi winnen. Die halen we toch nog wel inquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:43 schreef Dvm86 het volgende:
Edit: nooit gedacht dat ik morgen zou hopen dat 010 gaat winnen
Dat gevoel had ik vandaag ook. Als je ziet hoe makkelijk clubs als AZ en Groningen momenteel de punten pakken met ruime overwinningen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben tegen kleine clubs als de Graafschap, Sparta, Volendam gespeeld.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:45 schreef Noshiba het volgende:
Ik vrees nu meer voor az!
Maar laten we eerst PSV maar even afwachten. Lazovic streept zojuist de 1-2 binnen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:59 schreef sagagiuh het volgende:
PSV Roda 0-2. Met een overwinning morgen komen we iig boven PSV, NEC en Heracles.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:01 schreef Dvm86 het volgende:
en 0-2 bij PSV
Lazovic? Het was die Hongaar die heeft gescoord Djujzak of hoe je zijn naam ook schrijft.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:04 schreef sagagiuh het volgende:
[..]
Maar laten we eerst PSV maar even afwachten. Lazovic streept zojuist de 1-2 binnen.
quote:
Precies. Jammer dat Been een kakkerlak is anders had ie over een paar jaar goed bij Ajax op de bank kunnen zittenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:15 schreef VoreG het volgende:
Laten we eerst maar zorgen dat we van NEC kunnen winnen voordat we gaan lachen om PSV. NEC draait fantastisch en speelt goed voetbal.
Hoop het ja!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:43 schreef Black-Death het volgende:
Oke nu moet Ajax morgen knallen!
Wat mooi <3quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:34 schreef finsdefis het volgende:
Vandaag kwam Lucky Ajax bij ons in Oss op bezoek bij de afscheidswedstrijd van een stel voetballers van OSS'20 (amateurclubje). Had een foto meegenomen van mij + Sjaak Swart van 13 jaar geleden bij De Meer, en nu, 13 jaar later heeft ie er een handtekening opgezet: "Toen verfde ik m'n haar nog"
Wat een held is het toch ook, die Sjaak. 70 jaar oud en volop meeknokken in het oud Ajax team
En wat een geweldige techniek hebben die gasten ook, balaannames en -controle is ZO veel beter dan het huidige Ajax (ookal was het tempo lager, maar dan nog).
Misschien juist daarom.. Meestal als psv op de zaterdag verloor liet Ajax het zondag liggen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:52 schreef RayMania het volgende:
Vorige week was het ook al bekend dat PSV had verloren van NAC en toen moest Ajax nog één helft spelen tegen Groningen. En dat ging ook goed, dus ik heb hoop.
Morgen 420?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:52 schreef RayMania het volgende:
Vorige week was het ook al bekend dat PSV had verloren van NAC en toen moest Ajax nog één helft spelen tegen Groningen. En dat ging ook goed, dus ik heb hoop.
Elke wedstrijd. Behalve Zilina en Slavia, dan op 428.quote:
Ik heb hier ook 4 kaartjes liggen voor zilina en slavia vak 428, rij 5.. Beetje mooi uitzicht daar?quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Elke wedstrijd. Behalve Zilina en Slavia, dan op 428.
Daar zit je heerlijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:17 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik heb hier ook 4 kaartjes liggen voor zilina en slavia vak 428, rij 5.. Beetje mooi uitzicht daar?
Als de spelers dezelfde inzet hebben als tegen Villa dat winnen we zeker weten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Morgen is best cruciaal eigenlijk.. Als je verliest en NAC wint wel, loop je alweer achter de feiten aan na 7 wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |