abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62665496

Het vorige deel: Slank de herfst door #285 - Boezems. O+.

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:11:20 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62665541
Hoi, ben jij weer een nieuweling ofzo?
Niet meer actief op Fok!
pi_62665552
Ja, hoi.
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:06 schreef feelsgoodman het volgende:
Oh, leuk. Ik kom er net achter dat mijn tentamen is verschoven van donderdag naar aankomende maandag, en ik ben nog niet eens begonnen met leren. No way dat ik dat allemaal in twee dagen kan opnemen.

Welkom eerste onvoldoende.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:12:03 #4
331 Merel
Be here now.
pi_62665558
Die tt ook weer

Anyway, weet je wat ik zo lekker vind aan sporten en gezond eten? Ik word er ook bij andere dingen veel actiever van! Net even een stad verderop gaan shoppen, daar zou ik vroeger altijd de bus voor genomen hebben, maar nu ben ik gewoon lekker gaan fietsen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:22:03 #5
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62665740
Ik ga denk ik ook onvoldoende's scoren van alle tentamenvakken pas 1 les gevolgd dus ik zie de bui al hangen... de stof die ik nu dus leer komt me ook totaal niet bekend voor nou ja we zien wel
Bernie en ik zijn tof.
pi_62665849
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:22 schreef mordradead het volgende:
Ik ga denk ik ook onvoldoende's scoren van alle tentamenvakken pas 1 les gevolgd dus ik zie de bui al hangen... de stof die ik nu dus leer komt me ook totaal niet bekend voor nou ja we zien wel
Ik moet hier de hele Anatomie van een mens onder de knie krijgen, in twee dagen. En natuurlijk heb ik geen enkele voorkennis (nouhja, minimaal) want mijn havo pakket bevatten dat niet.

/huilt

Jij ook succes trouwens.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:30:04 #7
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62665906
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:27 schreef feelsgoodman het volgende:

[..]

Ik moet hier de hele Anatomie van een mens onder de knie krijgen, in twee dagen. En natuurlijk heb ik geen enkele voorkennis (nouhja, minimaal) want mijn havo pakket bevatten dat niet.

/huilt

Jij ook succes trouwens.
Wat voor studie doe je dan? Niet wat blijven hangen uit colleges enzo?... daar wist ik voorheen altijd wel 6jes mee te scoren maar nu heb ik er dus bijna geen gevolgd.

Maarja, 1e tentamenweek pas dus rustig aan alles is nog te herkansen
Bernie en ik zijn tof.
pi_62665977
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:30 schreef mordradead het volgende:

[..]

Wat voor studie doe je dan? Niet wat blijven hangen uit colleges enzo?... daar wist ik voorheen altijd wel 6jes mee te scoren maar nu heb ik er dus bijna geen gevolgd.

Maarja, 1e tentamenweek pas dus rustig aan alles is nog te herkansen
Ik doe Forensic Science. (klinkt wel fancy hè? )

Persoonlijk heb ik ook nogal wat hoorcolleges gemist. Maar wat daar vooral aan de orde kwam was toch specifieke ziektes/aandoeningen. De basics van Anatomie haast niet, en dat is gewoon stampen, waar ik nu dus geen tijd meer voor heb.

Maar zoals je zelf al zegt, genoeg herkans opportunities.
pi_62666043
TVP
Ik ga maar weer eens lekker fotograferen
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:36:40 #10
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62666057
HBO? Hier in Leeuwarden zit die studie ook, heb wel eens met wat lui gesproken die dat ook doen..... mijn tentamens zijn meerkeuze dus ga ik lekker gokken
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:39:21 #11
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_62666128
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:36 schreef mordradead het volgende:
HBO? Hier in Leeuwarden zit die studie ook, heb wel eens met wat lui gesproken die dat ook doen..... mijn tentamens zijn meerkeuze dus ga ik lekker gokken
Uit de "...."-tjes haal ik dat ze niet al te positief overkwamen?

Hier is het geloof ik ook iets van 80% meerkeuze, en 20% openvragen. Dus ik ga ook maar op de goktoer.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:39:23 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62666132
Succes met leren jullie twee

Lijstje tot nu toe voor het OT-gehalte van mijn gemiddelde post :
O: 2 sneetjes brood + 2 gekookte eitjes
T: kiwi
L: snee brood met anijshagel
T: plakje komijnekaas
D: Wordt hutspot met tartaartje
Leesvoer: Haruki Murakami

[ Bericht 1% gewijzigd door MariaEtcetera op 25-10-2008 16:42:40 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:46:51 #13
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62666287
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:39 schreef feelsgoodman het volgende:

[..]

Uit de "...."-tjes haal ik dat ze niet al te positief overkwamen?

Hier is het geloof ik ook iets van 80% meerkeuze, en 20% openvragen. Dus ik ga ook maar op de goktoer.
Nee hoor, ze klonken wel enthousiast alleen toen ik vroeg hoe ze erop kwamen zeiden ze dat ze csi zo'n geweldige serie vonden omdat er mooie vrouwen in speelden
Bernie en ik zijn tof.
pi_62666990
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:05 schreef cyclechick het volgende:
Zelf Bapao maken, dat klinkt ecth lekker! volgens mij heb ik ook nog een stoommandje wat ik ooit 1x heb gebruikt

Mijn lijstje moet even bijgesteld:
O: weetabix
T:Peer
L: 4 crackers met philidephia, kipfilet, pindakaas en roomboter (elk 1, niet allemaal door elkaar;))
T: klein handje amandelen
Straks half 4, Maaltijdsalade(gerookte kip en ananas), soort van avondeten voor mn wedstrijd
Daarna misschien nog evergreen ofzo

Is dat suikerloos?
Suikerloos sowieso niet, in fruit zitten altijd suikers, maar het past wel binnen een suikerarm dieet denk ik . De evergreen moet je dan wel laten liggen, koek uit pakjes zijn juist suikerbommetjes .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62667286
TVP. Vanavond BBQ-en in de kroeg bij een vriendin. En deze keer geen rosé want mijn buik is nog overstuur van de hoeveelheden van gisteravond

Vik, welke 2-persoons bank heb je op het oog? En welk bed?

Ik ga waarschijnlijk deze kopen: (de Malm)

En mijn vriend riep meteen dat ik ook wel een nieuwe bank kon kopen, maar zoveel geld heb ik helemaal niet Al zou een nieuwe bank wel heel fijn zijn. Deze staat op instorten (er staat een waterflesje onder als steun omdat ie anders aan een kant doorzakt )

Maar goed, ik moet dus ook nog een wasmachine regelen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:39:30 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62667375
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:35 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Vanavond BBQ-en in de kroeg bij een vriendin. En deze keer geen rosé want mijn buik is nog overstuur van de hoeveelheden van gisteravond

[ afbeelding ]

En mijn vriend riep meteen dat ik ook wel een nieuwe bank kon kopen, maar zoveel geld heb ik helemaal niet Al zou een nieuwe bank wel heel fijn zijn. Deze staat op instorten (er staat een waterflesje onder als steun omdat ie anders aan een kant doorzakt )

Maar goed, ik moet dus ook nog een wasmachine regelen.
Mooi bed.
Ik heb nu nog niks op het oog. Eerst maar zorgen dat ik werk krijg. Pas dan heb ik weer geld . Heb wel iets moois gezien. Ff plaatje zoeken .

Dees lijkt me wel wat:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29849771

Ik wil gewoon een stevig bed hebben met een stevige lattenbodem. Ik heb nu een bed met een lattenbodem waar ik constant doorheen zak. En nee, dat komt niet door m'n gewicht. Toen ik nog 40 kg woog zakte ik er ook al doorheen .
Niet meer actief op Fok!
pi_62667470
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Suikerloos sowieso niet, in fruit zitten altijd suikers, maar het past wel binnen een suikerarm dieet denk ik . De evergreen moet je dan wel laten liggen, koek uit pakjes zijn juist suikerbommetjes .
Thanks! Jij suikerloos gaat idd niet echt werken, maar iig zo min mogeljik
Zal de evergreen wel vervangen door volkorenbrood dan! Of een banaan na de wedstrijd, nou ja, kijk wel even...

Ciao! Ik ga (met m'n team) de tegenstander even in de pan hakken!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_62667623
Weer boezems
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:33 schreef feelsgoodman het volgende:

[..]

Ik doe Forensic Science. (klinkt wel fancy hè? )

Persoonlijk heb ik ook nogal wat hoorcolleges gemist. Maar wat daar vooral aan de orde kwam was toch specifieke ziektes/aandoeningen. De basics van Anatomie haast niet, en dat is gewoon stampen, waar ik nu dus geen tijd meer voor heb.

Maar zoals je zelf al zegt, genoeg herkans opportunities.
Forensic science? Wordt je dan forensic detective?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62667737
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mooi bed.
Ik heb nu nog niks op het oog. Eerst maar zorgen dat ik werk krijg. Pas dan heb ik weer geld . Heb wel iets moois gezien. Ff plaatje zoeken .

Dees lijkt me wel wat:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29849771

Ik wil gewoon een stevig bed hebben met een stevige lattenbodem. Ik heb nu een bed met een lattenbodem waar ik constant doorheen zak. En nee, dat komt niet door m'n gewicht. Toen ik nog 40 kg woog zakte ik er ook al doorheen .
Die is ook mooi. Ik wil er alleen één met een zo laag mogelijke achterkant, omdat ik mijn boekenkast er tegenaan ga zetten. En ik wil nog wel graag bij mijn boeken kunnen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:05:12 #20
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_62667944
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:46 schreef mordradead het volgende:

[..]

Nee hoor, ze klonken wel enthousiast alleen toen ik vroeg hoe ze erop kwamen zeiden ze dat ze csi zo'n geweldige serie vonden omdat er mooie vrouwen in speelden
Haha, geweldige motivatie!
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:50 schreef MissBliss het volgende:
Weer boezems
[..]

Forensic science? Wordt je dan forensic detective?
Beetje andere benaming maar het komt op het zelfde naar, namelijk Technisch Rechercheur.

Alleen ben ik nog niet echt zeker of ik dat wel echt wil gaan doen. Eerst maar eens stage in de US lopen en misschien daar dan aan de slag.. *dromen dromen dromen*
pi_62668093
Alweer boezems? Ik heb helemaal geen boezem....
pi_62668396
Viking: denier is zoiets als aantal steken per cm of inch ofzo. Hoe meer steken, hoe dichter en dus hoe warmer.

Chico: ja, het gemiddelde moet wel een 6 zijn, vind ik. Maar ze hebben veel oefenmateriaal; als ik het makkelijk maak, is het gemiddelde een 8
pi_62668462
Ik denk dat ik vanavond al mijn nieuwe tuniekje aantrek, ookal blijf ik thuis
Mijn vriendje vind het vast ook wel leuker dan spijkerbroek en topje
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:31:05 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62668512
Kim!

Oh..deze is ook leuk..

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:33:29 #25
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62668557
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:35 schreef Ewelina het volgende:

[ afbeelding ]

[TK] Bankstel!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')