quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:06 schreef feelsgoodman het volgende:
Oh, leuk. Ik kom er net achter dat mijn tentamen is verschoven van donderdag naar aankomende maandag, en ik ben nog niet eens begonnen met leren. No way dat ik dat allemaal in twee dagen kan opnemen.
Welkom eerste onvoldoende.
Ik moet hier de hele Anatomie van een mens onder de knie krijgen, in twee dagen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:22 schreef mordradead het volgende:
Ik ga denk ik ook onvoldoende's scorenvan alle tentamenvakken pas 1 les gevolgd dus ik zie de bui al hangen... de stof die ik nu dus leer komt me ook totaal niet bekend voor
nou ja we zien wel
Wat voor studie doe je dan? Niet wat blijven hangen uit colleges enzo?... daar wist ik voorheen altijd wel 6jes mee te scoren maar nu heb ik er dus bijna geen gevolgd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:27 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik moet hier de hele Anatomie van een mens onder de knie krijgen, in twee dagen.En natuurlijk heb ik geen enkele voorkennis (nouhja, minimaal) want mijn havo pakket bevatten dat niet.
/huilt
Jij ook succes trouwens.![]()
Ik doe Forensic Science. (klinkt wel fancy hè?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je dan? Niet wat blijven hangen uit colleges enzo?... daar wist ik voorheen altijd wel 6jes mee te scoren maar nu heb ik er dus bijna geen gevolgd.
Maarja, 1e tentamenweek pas dus rustig aan alles is nog te herkansen
Uit de "...."-tjes haal ik dat ze niet al te positief overkwamen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:36 schreef mordradead het volgende:
HBO? Hier in Leeuwarden zit die studie ook, heb wel eens met wat lui gesproken die dat ook doen..... mijn tentamens zijn meerkeuze dus ga ik lekker gokken
Nee hoor, ze klonken wel enthousiast alleen toen ik vroeg hoe ze erop kwamen zeiden ze dat ze csi zo'n geweldige serie vonden omdat er mooie vrouwen in speeldenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:39 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Uit de "...."-tjes haal ik dat ze niet al te positief overkwamen?![]()
Hier is het geloof ik ook iets van 80% meerkeuze, en 20% openvragen. Dus ik ga ook maar op de goktoer.
Suikerloos sowieso niet, in fruit zitten altijd suikers, maar het past wel binnen een suikerarm dieet denk ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:05 schreef cyclechick het volgende:
Zelf Bapao maken, dat klinkt ecth lekker! volgens mij heb ik ook nog een stoommandje wat ik ooit 1x heb gebruikt
Mijn lijstje moet even bijgesteld:
O: weetabix
T:Peer
L: 4 crackers met philidephia, kipfilet, pindakaas en roomboter (elk 1, niet allemaal door elkaar;))
T: klein handje amandelen
Straks half 4, Maaltijdsalade(gerookte kip en ananas), soort van avondeten voor mn wedstrijd
Daarna misschien nog evergreen ofzo
Is dat suikerloos?
Mooi bed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:35 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Vanavond BBQ-en in de kroeg bij een vriendin. En deze keer geen rosé want mijn buik is nog overstuur van de hoeveelheden van gisteravond
Vik, welke 2-persoons bank heb je op het oog? En welk bed?
Ik ga waarschijnlijk deze kopen: (de Malm)
[ afbeelding ]
En mijn vriend riep meteen dat ik ook wel een nieuwe bank kon kopen, maar zoveel geld heb ik helemaal nietAl zou een nieuwe bank wel heel fijn zijn. Deze staat op instorten (er staat een waterflesje onder als steun omdat ie anders aan een kant doorzakt
)
Maar goed, ik moet dus ook nog een wasmachine regelen.
Thanks! Jij suikerloos gaat idd niet echt werken, maar iig zo min mogeljikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Suikerloos sowieso niet, in fruit zitten altijd suikers, maar het past wel binnen een suikerarm dieet denk ik. De evergreen moet je dan wel laten liggen, koek uit pakjes zijn juist suikerbommetjes
.
Forensic science? Wordt je dan forensic detective?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:33 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik doe Forensic Science. (klinkt wel fancy hè?)
Persoonlijk heb ik ook nogal wat hoorcolleges gemist. Maar wat daar vooral aan de orde kwam was toch specifieke ziektes/aandoeningen. De basics van Anatomie haast niet, en dat is gewoon stampen, waar ik nu dus geen tijd meer voor heb.![]()
Maar zoals je zelf al zegt, genoeg herkans opportunities.
Die is ook mooi. Ik wil er alleen één met een zo laag mogelijke achterkant, omdat ik mijn boekenkast er tegenaan ga zetten. En ik wil nog wel graag bij mijn boeken kunnen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooi bed.
Ik heb nu nog niks op het oog. Eerst maar zorgen dat ik werk krijg. Pas dan heb ik weer geld. Heb wel iets moois gezien. Ff plaatje zoeken
.
Dees lijkt me wel wat:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29849771
Ik wil gewoon een stevig bed hebben met een stevige lattenbodem. Ik heb nu een bed met een lattenbodem waar ik constant doorheen zak. En nee, dat komt niet door m'n gewicht. Toen ik nog 40 kg woog zakte ik er ook al doorheen.
Haha, geweldige motivatie!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
Nee hoor, ze klonken wel enthousiast alleen toen ik vroeg hoe ze erop kwamen zeiden ze dat ze csi zo'n geweldige serie vonden omdat er mooie vrouwen in speelden
Beetje andere benaming maar het komt op het zelfde naar, namelijk Technisch Rechercheur.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:50 schreef MissBliss het volgende:
Weer boezems
[..]
Forensic science? Wordt je dan forensic detective?
[TK] Bankstel!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:35 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Vanavond BBQ-en in de kroeg bij een vriendin. En deze keer geen rosé want mijn buik is nog overstuur van de hoeveelheden van gisteravond
Vik, welke 2-persoons bank heb je op het oog? En welk bed?
Ik ga waarschijnlijk deze kopen: (de Malm)
[ afbeelding ]
En mijn vriend riep meteen dat ik ook wel een nieuwe bank kon kopen, maar zoveel geld heb ik helemaal nietAl zou een nieuwe bank wel heel fijn zijn. Deze staat op instorten (er staat een waterflesje onder als steun omdat ie anders aan een kant doorzakt
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |