abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62667196
quote:
Links-Nederland
Kneus .
pi_62667255
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:08 schreef schoelje het volgende:

[..]

bron:Het Reformatorisch Dagblad Zo, van deze cijfers schrik ik toch wel even, wat is er aan de hand in Friesland???
Gewoon een hoop kansloze sletten, net zoals in de rest van Nederland. Ze willen stoer doen door er sexy bij te lopen, een exotische en veel oudere vriend te hebben en een blitse telefoon en ketting te hebben. Maar zoals met zoveel: eerlijk duurt het langst en wie het laatst lacht lacht het best: eerst lachen deze dames leeftijdgenootjes uit, maar nu zitten ze achter het raam. Eerlijk gezegd is het gewoon een wijze les voor ze!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:01:01 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62667841
Lekker wijf in de OP trouwens. Wie is dat?
Niet meer actief op Fok!
pi_62668138
Ik kan er niet van wakker liggen. Dit is dus een uiting van de keerzijde van het slappe allochtonenbeleid. Laat dit een reden zijn om die gasten eens keihard aan te pakken.
pi_62668149
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:01 schreef Viking84 het volgende:
Lekker wijf in de OP trouwens. Wie is dat?
Linda de Mol
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:21:19 #31
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_62668317
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:14 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Linda de Mol
Niet!..

Da's Chantal Jansen!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_62668353
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:21 schreef Tism het volgende:

[..]

Niet!..

Da's Chantal Jansen!..
Hmmm, nu je het zo zegt, daar heeft ze ook wel iets van weg.
pi_62668668
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gewoon een hoop kansloze sletten, net zoals in de rest van Nederland. Ze willen stoer doen door er sexy bij te lopen, een exotische en veel oudere vriend te hebben en een blitse telefoon en ketting te hebben. Maar zoals met zoveel: eerlijk duurt het langst en wie het laatst lacht lacht het best: eerst lachen deze dames leeftijdgenootjes uit, maar nu zitten ze achter het raam. Eerlijk gezegd is het gewoon een wijze les voor ze!
, er zit wel een kern van waarheid in
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_62668700
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:39 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

, er zit wel een kern van waarheid in
Ik ben het er ook wel mee eens hoor. Het is misschien wel wat hard, maar het is uiteindelijk een kwestie van boontje komt om zijn loontje.
pi_62669398
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:08 schreef schoelje het volgende:

Voor de mensen die het nog niet weten, "Loverboy" is een eufemisme voor het woord "Pooier". Door Links-Nederland wordt het woord pooier niet gebruikt uit angst om een groep jongeren uit een bepaalde cultuur te stigmatiseren.[/commentaar schoelje]
Ten eerste: een loverboy is niet hetzelfde als een pooier. Ten tweede: ik zou het geen eufemisme willen noemen. Loverboys hebben nou ook niet bepaald een positief imago, misschien nog wel beroerder dan pooiers.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_62669840
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:13 schreef servus_universitas het volgende:
Ik kan er niet van wakker liggen. Dit is dus een uiting van de keerzijde van het slappe allochtonenbeleid. Laat dit een reden zijn om die gasten eens keihard aan te pakken.
want voor de allochtonen bestond dit niet .. een of andere rechercheur bedenkt een nieuwe naam voor een oeroud verschijnsel en het is ineens een 'nieuw' probleem, te danken aan het 'slappe beleid' ?
pleased to meet you
pi_62670064
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 17:16 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Ten eerste: een loverboy is niet hetzelfde als een pooier. Ten tweede: ik zou het geen eufemisme willen noemen. Loverboys hebben nou ook niet bepaald een positief imago, misschien nog wel beroerder dan pooiers.
wat is er volgens jou anders dan .. het is nog steeds die kerel die zorgt dat jij verliefd wordt, van hem afhankelijk wordt, of emotioneel horig of als leverancier van de dope waaraan die jou verslaafd heeft gemaakt, en die je zover krijgt om seksuele diensten aan derden te verlenen waarvan de opbrengst hem ten goede komen .. en die werden dus vroeger gewoon pooiers genoemd, en voor die tijd souteneurs, maar het mechanisme is nog steeds hetzelfde
pleased to meet you
pi_62670864
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:30 schreef HuHu het volgende:

[..]

Kneus .
Kankermongool
  Moderator zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:34:07 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_62670942
slot
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')