abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69370342
quote:
Petacchi avec Quick Step ?
Alessandro Petacchi a visiblement très envie de faire le Tour. Après Silence-Lotto, le sprinteur de la LPR, vainqueur de deux étapes sur le Giro, serait désormais en contact avec l'autre équipe belge du Pro Tour, la Quick Step, d'après L'Équipe de ce dimanche. Tom Boonen étant indésirable sur la Grande Boucle en raison de son contrôle positif à la cocaïne, la formation de Partrick Lefévère pourrait être intéressée par cette pige. À la différence de Silence-Lotto, la Quick Step dispose dans son effectif de coureurs habitués à emmener les sprints pour leur leader.
Lefevere zie ik zoiets wel doen, zeker nu Boonen zeer waarschijnlijk niet mag starten.
pi_69370599
Ja dat lijkt me voor QS de beste kans op dagsucces in de tour.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_69370802
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:24 schreef wimderon het volgende:

[..]

Lefevere zie ik zoiets wel doen, zeker nu Boonen zeer waarschijnlijk niet mag starten.
Komt de van begin af aan logischere keus toch bovendrijven.
pi_69415259
Ik ben toch benieuwd naar Astana. Op het eerste gezicht zou je zeggen dat Contador niets te vrezen heeft van Armstrong (al valt Armstrong mij mee in de Giro). Maar wat als de Amerikaan na de eerste paar bergetappes nog steeds kort in het klassement staat, hoe gaat Contador daar mee om? Krijgen we weer een Hinault-Lemond spelletje, waarbij de eerste (Armstrong) zegt voor z'n jongere ploeggenoot (Contador) te rijden maar dit in werkelijkheid niet echt doet. Hij blijft The Boss en alles draait om hem. Het beste voor Contador zou zijn als de Amerikaan al snel op achterstand komt.
pi_69423342
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Krijgen we weer een Hinault-Lemond spelletje, waarbij de eerste (Armstrong) zegt voor z'n jongere ploeggenoot (Contador) te rijden maar dit in werkelijkheid niet echt doet. Hij blijft The Boss en alles draait om hem.
Dat denk ik. Dat zie je nu ook al in de Giro, waar in één van de eerste etappes Popovych op kop moet rijden voor Armstrong, en gisteren deed Armstrong zijn knechtenwerk wel vreemd, door eerst Sastre nog terug te brengen tot de groep Menchov en zich daarna pas te laten uitzakken (na enig nadenken en eerst toch nóg een keertje terugkomen).
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:36:48 #256
40566 Ericr
Livewrong
pi_69424221
Zie geen Lemond - Hinault scenario, Armstrong heeft nooit te kennen gegeven dat hij niet mee gaat doen voor de overwinning in de Tour. Hinault heeft na de winst in 1985 beloofd dat Lemond in 1986 zijn steun zou krijgen, om hem daarna bij de eerste beste mogelijkheid een oor aan te naaien. Die naaistreken van Hinault zie ik Armstrong niet herhalen en zeker niet als Contador in de eerste bergritten gewoon de beste blijkt.
pi_69425468
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:36 schreef Ericr het volgende:
Zie geen Lemond - Hinault scenario, Armstrong heeft nooit te kennen gegeven dat hij niet mee gaat doen voor de overwinning in de Tour. Hinault heeft na de winst in 1985 beloofd dat Lemond in 1986 zijn steun zou krijgen, om hem daarna bij de eerste beste mogelijkheid een oor aan te naaien. Die naaistreken van Hinault zie ik Armstrong niet herhalen en zeker niet als Contador in de eerste bergritten gewoon de beste blijkt.
Dus je denkt dat Armstrong niet voor eigen succes gaat, omdat hij itt tot Hinault zegt dat hij wellicht wel voor eigen succes gaat?

Als Armstrong de sterkste is, gaat hij voor eigen succes, zo niet, dan gaat hij opzichtig knechten.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:51:08 #258
40566 Ericr
Livewrong
pi_69426671
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dus je denkt dat Armstrong niet voor eigen succes gaat, omdat hij itt tot Hinault zegt dat hij wellicht wel voor eigen succes gaat?

Als Armstrong de sterkste is, gaat hij voor eigen succes, zo niet, dan gaat hij opzichtig knechten.
Voor eigen succes gaan terwijl je hebt aangegeven is wat anders dan aangeven dat je een dienende rol zal hebben terwijl je daarna je daarna kopman naait.

Contador zie ik overigens eerder breken dan Armstrong, de situatie lost zich dus vanzelf wel op.
pi_69426787
Astana is bovendien sterk genoeg voor meerdere kopmannen. Zie eigenlijk geen enkel probleem.
pi_69453997
quote:
Voorselectie Lampre:
Alessandro Ballan, Marzio Bruseghin, Simon Spilak, Simone Ponzi, Mirco Lorenzetto, David Loosli, Mauro Santambrogio, Angelo Furlan, Marco Bandiera, Marcin Sapa, Volodymyr Zagorodny, Paolo Tiralongo, Massimiliano Mori, Daniele Righi en Marco Marzano
Lampre maakt voorselectie bekend
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:30:20 #261
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_69456412
hm, geen Cunego. Eigenlijk ook niet verrasend.

Ben nog wel benieuwd of Astana nog alles kan betalen voor de Tour begint en wat de UCI gaat doen.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_69456555
Cunego heeft niks te zoeken in de Tour.
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:53:52 #263
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69459484
Voorselectie Cervelo

Sastre, Gerrans, Hunt, Deignan, Goestov, Cuesta, Florencio, Hammond, Haussler, Lloyd, Hushovd, Lancaster, Klier, Gomez Marchante, Rasch, Roulston
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69548064
Voorselectie Caisse d'Epargne:
quote:
Alejandro Valverde, Xavier Zandio, Oscar Pereiro, Luis León Sánchez, Arnaud Coyot, Iván Gutiérrez, Txente García, Vasil Kiryenka, Luis Pasamontes, Rigoberto Urán, David Arroyo en Anthony Charteau.
pi_69548096
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:53 schreef Szura het volgende:
Voorselectie Cervelo

Sastre, Gerrans, Hunt, Deignan, Goestov, Cuesta, Florencio, Hammond, Haussler, Lloyd, Hushovd, Lancaster, Klier, Gomez Marchante, Rasch, Roulston
Chique ploeg kun je daar van maken.
  Moderator zaterdag 30 mei 2009 @ 10:26:59 #266
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_69548226
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:16 schreef TheArt het volgende:
Voorselectie Caisse d'Epargne:
[..]
Valverde mocht toch niet meedoen? Of loop ik nu weer hopeloos achter?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_69548249
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ze zullen hem wel in de voorselectie hebben gezet, in de hoop dat hij de zaak bij het CAS wint en alsnog mee mag doen.
pi_69548257
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Nee dat mag hij inderdaad niet, maar hij is bij het CAS in beroep gegaan tegen de straf van het CONI, die de straf uitgesproken heeft. En aangezien Caisse hem verdedigt, hebben ze hem in afwachting van die uitspraak gewoon opgenomen in de voorselectie.
  Moderator zaterdag 30 mei 2009 @ 10:30:58 #269
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_69548285
Ah, ok. Bedankt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:27:58 #270
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_69560315
Bruseghin gaat de triple weer doen?
  zondag 31 mei 2009 @ 10:58:15 #271
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_69569971
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:28 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nee dat mag hij inderdaad niet, maar hij is bij het CAS in beroep gegaan tegen de straf van het CONI, die de straf uitgesproken heeft. En aangezien Caisse hem verdedigt, hebben ze hem in afwachting van die uitspraak gewoon opgenomen in de voorselectie.
In theorie mag hij trouwens wel meedoen , maar hij zal moeten afstappen voor ze in Italië zijn of hij zal daar opgepakt worden ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_69608769
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:23 schreef TheArt het volgende:

[..]
McEwen niet dus. Bovenbeen gebroken!

Mooi kijkje achter de schermen trouwens bij de Rabogroep toen Menchol viel ! Ze leven echt wel met elkaar mee daar...

Zin in de tour !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_69630304
Armstrong gaat echt wel top 5 rijden deze tour, misschien geen podium maar hij moet toch achter Contador, Evans, Menchov, Leipheimer kunnen rijden.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:23:52 #274
148059 Pritt
Atheïst
pi_69630584
Wat een matig parcours in vergelijking met vorig jaar, alleen de aankomst op de Ventoux is natuurlijk legendarisch. Spreek allemaal niet echt in het voordeel van Contador. Ik heb er natuurlijk wel weer ontzettend veel zin in.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_69654192
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:10 schreef Elwood1802 het volgende:
Armstrong gaat echt wel top 5 rijden deze tour, misschien geen podium maar hij moet toch achter Contador, Evans, Menchov, Leipheimer kunnen rijden.
Ik schat Armstrong wel hoger in dan Leipheimer (de manier waarop hij de laatste week een paar keer op kop heeft gereden voor Levi), maar daarvoor krijg je Sastre terug

Maar ach, het lijkt me allemaal heel dicht bij elkaar liggen. Zelfs Contador zie ik niet oppermachtig rondrijden daar.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')