abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62681391
Ik moet wel zeggen dat ik al een kaartje had maar in vak DM.Dus ik heb me zeker verbeterd.
pi_62681410
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 05:33 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik al een kaartje had maar in vak DM.Dus ik heb me zeker verbeterd.
DM was niet echt ideaal idd, dan zit je nu stukken beter zeker als het podium idd in het midden komt

En nog steeds kaartjes voor rang 2 op dit idiote tijdstip.
Ik hoop zo dat er nog iemand van hier geluk heeft
pi_62681417
Ik had echt niet verwacht dat om dit tijdstip nog zo goeie tickets beschikbaar zijn.Je ziet maar het geluk is met de dommen.Hopelijk gaan er nog een paar scoren.
  FOK!fotograaf zondag 26 oktober 2008 @ 06:20:32 #244
159915 -Menn0-
MNO
pi_62681474
quote:
Categorie: Rang 4 (Excl. Servicekosten)
Niveau Vak Rij Stoel Informatie
INGANG OOST CL 3 51
INGANG OOST CL 3 52
Ik wil gewoon staan
,,/
pi_62681752
En er zijn nog losse stoelen hoor, wij hebben zonet ook nog twee kunnen scoren
Wel los van elkaar, maar we gaan in ieder geval. Wellicht dat we nog ergens wat kunnen ruilen.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_62681793
ik tel serieus 137 "metallica ahoy" resultaten op marktplaats met de meest belachelijke smoezen:

"ik heb in al mijn enthousiasme kaarten gekocht maar heb die week tentamen dus kan helaas niet gaan, maar voor 300 euro issie van jou"
pi_62681823
http://www.nietnuttig.nl/(...)serviceticketmaster/

Metallica komt naar Nederland. 30 maart 2009 om precies te zijn. Ik ga eigenlijk weinig naar concerten toe maar dit is er eentje die ik niet wilde missen. Dus, vanochtend om 10:00 precies zat ik en nog iemand op een andere locatie achter de computer, F5′en tot de button “bestel kaarten” getoond werd. Toen begon de ellende. Wat een onrecht. Ik heb een en ander samengevat in een open brief aan Livenation / Ticketservice / Ticketmaster.

Open brief aan Ticketservice.nl/Ticketmaster.nl/Livenation.nl

Beste Ticketservice/Ticketmaster/Livenation of wie jij ook mag zijn. Ik kende je nog niet goed. Vandaag, omdat de kaarten van Metallica in de verkoop gingen, heb ik je beter leren kennen. Het stuk dat ik van je heb leren kennen vind ik echter niet leuk. Dat was namelijk jou wachtrij.

Ik heb niets tegen wachtrijen, met een dagje efteling doe je niets anders. Als je ergens echt in de rij moet staan voor een voorverkoop vind ik dat ook niet erg. Ik weet dat als ik maar geduld heb, ik vanzelf aan de beurt ben.

Wel heb ik iets tegen jou wachtrij. Die is namelijk niet eerlijk. Exact om 10:00 ben ik bij jou in de wachtrij gaan staan. Zoals jij wilde dat ik dat zou doen. Met mij nog iemand op een andere locatie, in dezelfde wachtrij. Beide in de hoop 2 kaartjes voor het concert van Metallica te krijgen. Komen wij even van een koude kermis thuis.

Weet je wat het is Ticketservice/Ticketmaster/Livenation, je hebt het lef gehad ons steeds terug in de wachtrij te zetten. Iets wat je in het echt niet zou lukken bij ons. We hadden dat nooit toegestaan. Hier hopeloos achter onze computer zittend kunnen we er niets tegen doen. Alleen maar hopen dat je wachtrij nog eens eerlijk gaat worden.

Het is nu 10:35, we staan al 35 minuten in je wachtrij en zijn al meerdere keren uit de wachtrij gegooid. De keren dat we er bijna waren, zette je ons doodleuk weer terug naar het begin van de rij. Waarom? Ik weet het niet. Misschien omdat je weet dat het kan, en we er niets tegen kunnen doen. Ik vind dit onrecht, en ik kan slecht tegen onrecht.

Omdat ik veel geduld heb ben ik zo vrij geweest printscreens te maken van de wachtrij, van dit onrecht, met tijdsvermelding op de computer zodat je zelf kunt zien wat je me geflikt hebt, deze achterbakse streek. Ik hoop dat je blij bent met jezelf, dat je met je gebreken kunt leven, wetend dat je op deze manier geen vrienden maakt en wetend dat je ook techniek op een eerlijke manier in kunt richten.

Zonder vriendelijke groeten,

Nietsnut
  zondag 26 oktober 2008 @ 09:00:15 #248
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_62681947
er zijn nog vollop kaarten alleen wel kut plekken maar toch... zit nu al ff 15 min te f5 en maar heb al best het een en ander voorbij zien komen...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_62681967
geloof me, in Ahoy wil je echt niet op de tribune zitten... het is staanplaatsen of niets.
  zondag 26 oktober 2008 @ 09:23:07 #250
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_62682112
toch voor mn meissie maar een kaart BF gekocht....

als t podium in t midden is is dat volgens mij lang zo slecht nog niet
pi_62682148
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 09:03 schreef monco76 het volgende:
geloof me, in Ahoy wil je echt niet op de tribune zitten... het is staanplaatsen of niets.
Alsof je daar veel keus in hebt om zo'n moment. Ben allang blij dat ik er uberhaupt bij kan zijn.
pi_62682251
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 09:28 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Alsof je daar veel keus in hebt om zo'n moment. Ben allang blij dat ik er uberhaupt bij kan zijn.
Inderdaad.

De volgende plaats komt nog steeds naar voren toe op Ticketmaster:
Vak DM
Rij 13
Stoel 49
Beperkt zicht
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_62682254
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 09:28 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Ik ook!
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:11:25 #254
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_62682639
quote:
tja dit hadden wij ook de hele tijd maar om 10: 39 hadden we toch 2 veldkaarten...

ik zou dat 35 minuten verhaal er maar uithalen want das wel erg vroeg geklaag...

gewoon zeggen dat je om 12:00 nog geen kaart had maakt misschien wat beter verhaal
pi_62683179
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 05:24 schreef Terpentin07 het volgende:
Eigenlijk te gek voor woorden.Er zijn nog steeds genoeg tickets beschikbaar,Jammer voor de mensen die nu slapen en nog graag kaartjes willen hebben.
En dan te bedenken dat er op de Ticketmaster-site al heel lang staat dat het uitverkocht is. Zonder die deeplink kom je er niet eens meer.
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:50:41 #256
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_62683218
Hahaha geweldig hé, hoe je weer op je wenken bediend wordt door Livenation, wie weet, misschien toch even toegeven dat ik gelijk heb dat Clearchannel een crimineel bedrijf is?
pi_62683276
ik snap t ff niet, ben ook geen geweldig iemand met kaarten bestellen, en heb gister na een uur vernieuwen en uit wachtrijen gesmeten te worden de mededeling gekregen dat de kaarten zijn uitverkocht. Nu zie ik hier staan dat er af en toe kaarten te bestellen zijn...via ticketmaster?
pi_62683308
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:53 schreef muisje-eliza het volgende:
ik snap t ff niet, ben ook geen geweldig iemand met kaarten bestellen, en heb gister na een uur vernieuwen en uit wachtrijen gesmeten te worden de mededeling gekregen dat de kaarten zijn uitverkocht. Nu zie ik hier staan dat er af en toe kaarten te bestellen zijn...via ticketmaster?
Ja, wacht ik zal er eentje voor je zoeken...

http://www.ticketmaster.nl/html/discount.htmI?CNTX=1200235&l=NL&C=&msgNum=

NU BESTELLEN!!! Je hebt een paar minuten om je bestelling te voltooien!!

Edit,,, hij is alweer weg...
Echt gewoon als een kip zonder kop blijven proberen!
pi_62683344
Sorry maar ik dacht dat ik de link met de bestelling hier kon plaatsen, maar dat doet ie dus niet. Het was een zitplaats in vak BM...
pi_62683373
Aah 2x2 kaarten nog kunnen kopen in vak BM(rij2) en DN(rij1) allang blij dat ik kan gaan!

Het podium staat met deze tour toch in het midden? (gezien de MetOnTour website)
pi_62683479
ik krijg wel vaak de melding *voor uw bestelling is het grootst aantalbestellingen 1*

Of iets in die geest
pi_62683520
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:05 schreef muisje-eliza het volgende:
ik krijg wel vaak de melding *voor uw bestelling is het grootst aantalbestellingen 1*

Of iets in die geest
Dat komt omdat er waarschijnlijk alleen nog maar "losse" zitplaatsen zijn te verkrijgen op dit moment, niet 2 naast elkaar.
Als je bij aantal "1" invult, heb je meer kans om een kaart te krijgen.
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:08:24 #263
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_62683535
ik probeer ook steeds tussendoor, maar ik krijg gewoon steeds de melding dat er geen kaarten beschikbaar zijn. het is hoe dan ook het meest fucked up systeem ooit dit. Het zou op volgorde moeten, en daarna bijvoorbeeld een reservering op volgorde voor mensen die net buiten de boot vallen, zodat kaarten die alsnog vrij komen daar naar toe gaan. De Toppers-fan Henk uit Lutjegast logt nu in om half negen 's avonds en krijgt vrolijk veldkaarten, terwijl de fans vergeefs uren hebben zitten klikken...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_62683585
oh dit krijg ik dus

*Er zijn problemen met uw aanmelding
Voor uw selectie is het grootste aantal aaneengesloten stoelen 1
*

wat ze er nou precies mee bedoelen, geen idee, want als ik dan 1 kaartje doe is er helemaal niks
pi_62683620
Als jullie kijken in post 180 van dit topic, dan zie je hoe je kaarten kunt zoeken.
pi_62683665
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 18:01 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Ah okee...
Naja, ik wil bewust geen zitplaatsen hebben. Vrienden van mij hebben al wat veldkaartjes, als ik dan als enige op de tribune zit voel ik me knap lullig
Heb vandaag al genoeg zitplaatsen kunnen krijgen via de site, maar die heb ik allemaal laten schieten.

Als je nu even firefox en de iMacro plugin downloadt, gooi je dit scriptje er even in, dan checkt ie elke 4 seconden op beschikbare plaatsen.
[ code verwijderd ]

Wel om de 3 minuten even kijken, anders verloopt de time-out periode van die site en heb je nog niks

ik snap niet hoe dat werkt

edit: vroeger kon je ze nog bellen, kan dat nu ook niet meer?
pi_62683720
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:15 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

Wacht, ik zal je PM'en.
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:19:28 #268
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_62683735
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:18 schreef Felixa het volgende:

[..]

Wacht, ik zal je PM'en.
Dat scheelt mij weer een hoop typwerk
pi_62683801
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Dat scheelt mij weer een hoop typwerk
I know!
pi_62683898
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:15 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

edit: vroeger kon je ze nog bellen, kan dat nu ook niet meer?
Bellen kan wel, maar vandaag niet!
quote:
Telefonisch zijn kaarten te bestellen via 0900-3001250 (45 cpm), bereikbaar van maandag t/m zaterdag, van 9.00 uur tot 23.00 uur.
Daar weten ze in Engeland wel beter raad mee. Daar heeft Seetickets een 24-uurs Ticket Hotline!
pi_62683941
damn er zijn nu zeker helemaal geen kaarten verkrijgbaar meer
belachelijk dat allerlei resellers nog honderden kaarten kunnen aanbieden voor de driedubbele prijs...
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:36:16 #272
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_62684031
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:31 schreef Armin het volgende:
belachelijk dat allerlei resellers nog honderden kaarten kunnen aanbieden voor de driedubbele prijs...
gister continue uit de rij geflikkerd, en ik zie dit topic nu pas...
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_62684154
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:31 schreef Armin het volgende:
Net nog ff geprobeerd, maar zelfs voor de laagste rang kan je niet 1 ticket meer krijgen. Het wordt echt tijd voor een grotere hal in Nederland. Van wat ik begrepen heb moet er binnen 2 jaar ee in A'dam staan waar 15.000 mensen in kunnen, gebouwd door dezelfde mensen die de Heineken Hall hebben gebouwd en ontworpen.
pi_62684200
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:18 schreef Felixa het volgende:

[..]

Wacht, ik zal je PM'en.
pm terug
  zondag 26 oktober 2008 @ 11:47:29 #275
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_62684242
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:42 schreef kriele het volgende:

[..]

Net nog ff geprobeerd, maar zelfs voor de laagste rang kan je niet 1 ticket meer krijgen. Het wordt echt tijd voor een grotere hal in Nederland. Van wat ik begrepen heb moet er binnen 2 jaar ee in A'dam staan waar 15.000 mensen in kunnen, gebouwd door dezelfde mensen die de Heineken Hall hebben gebouwd en ontworpen.
Ik ben benieuwd naar het geluid van die tent!
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:54:02 #276
28208 BP2
Nothin' like BP2
pi_62685575
Tegen beter weten in, onderstaande maar gestuurd naar ticKUTservice. Ik was er zo ziek van. Gelukkig ben ik daarin niet de enige en dat is dan nog een schrale troost.

Gefeliciteerd!

Jullie hebben net 3 uur van mijn leven verneukt met die site van jullie.

Ik zie alleen maar blauwe wachtbalken. Als ze klaar zijn krijg ik dit: "Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid." Onderdeel van het bestelproces??? Waarom werkt mijn internet bankieren dat het zelfde beveiligingsniveau vereist (of misschien nog wel hoger) dan WEL gewoon met standaard browser instellingen? Je zal maar huismoeder zijn en toevallig fan van Metallica of een andere band... Ik verwacht dan ook dat de Ahoy straks vol staat met IT-ers.

Waarop ik vervolgens wel verder kan, maar dan weer de melding krijg: "Er zijn op dit moment teveel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens." Dat blijft daar staan en dat veranderd niet. na heel veel klikken is het me 1 keer gelukt om het scherm: "kies rang en bestel kaarten" te benaderen. Ik klik op bestellen, de site hangt en ik krijg doodleuk weer een nieuwe wachtbalk.

En als klap op de vuurpijl hebben jullie de verkoop ook nog eerder open gegooid als aangekondigd. Dat is geen eerlijke manier van verkopen.

Ik wil overigens wel nog even opmerken dat ik van Mojo niet snap dat ze alleen digitaal kaarten aanbieden. Dus van die blaam zijn jullie dan nog gezuiverd.

Verder wil ik nog even zeggen dat ik het walgelijk vind dat een bedrijf dat zich professioneel voordoet, op zo'n amateuristische wijze met de achterliggende technologie omgaat. Maar goed, ik lees net dat alles uitverkocht is dus ik kan weer op marktplaats gaan struinen naar kaarten van een paar honderd euro. Want die mensen hebben het altijd wel voor elkaar.

Verder een slechte dag toe gewenst.
POTJES EN PANNETJES DIE BADEN GAAN, HEFFEN EEN VROLIJK LIEDJE AAN!
pi_62685630
quote:
En als klap op de vuurpijl hebben jullie de verkoop ook nog eerder open gegooid als aangekondigd. Dat is geen eerlijke manier van verkopen.
Het begon toch gewoon om 10 uur of heb ik dat nou?
pi_62685711
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:56 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Het begon toch gewoon om 10 uur of heb ik dat nou?
Inderdaad, als je voor 10 uur op de bestelsite kwam, dan stond er vermeld dat de tickets pas om 10 uur werden vrijgegeven.
pi_62685733
Het begon echt niet te vroeg!
pi_62685785
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:54 schreef BP2 het volgende:
Tegen beter weten in, onderstaande maar gestuurd naar ticKUTservice. Ik was er zo ziek van. Gelukkig ben ik daarin niet de enige en dat is dan nog een schrale troost.

Gefeliciteerd!

Jullie hebben net 3 uur van mijn leven verneukt met die site van jullie.

Ik zie alleen maar blauwe wachtbalken. Als ze klaar zijn krijg ik dit: "Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid." Onderdeel van het bestelproces??? Waarom werkt mijn internet bankieren dat het zelfde beveiligingsniveau vereist (of misschien nog wel hoger) dan WEL gewoon met standaard browser instellingen? Je zal maar huismoeder zijn en toevallig fan van Metallica of een andere band... Ik verwacht dan ook dat de Ahoy straks vol staat met IT-ers.

Waarop ik vervolgens wel verder kan, maar dan weer de melding krijg: "Er zijn op dit moment teveel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens." Dat blijft daar staan en dat veranderd niet. na heel veel klikken is het me 1 keer gelukt om het scherm: "kies rang en bestel kaarten" te benaderen. Ik klik op bestellen, de site hangt en ik krijg doodleuk weer een nieuwe wachtbalk.

Ik wil overigens wel nog even opmerken dat ik van Mojo niet snap dat ze alleen digitaal kaarten aanbieden. Dus van die blaam zijn jullie dan nog gezuiverd.

Verder wil ik nog even zeggen dat ik het walgelijk vind dat een bedrijf dat zich professioneel voordoet, op zo'n amateuristische wijze met de achterliggende technologie omgaat. Maar goed, ik lees net dat alles uitverkocht is dus ik kan weer op marktplaats gaan struinen naar kaarten van een paar honderd euro. Want die mensen hebben het altijd wel voor elkaar.
Verder een slechte dag toe gewenst.

Ik snap niet dat iemand veel geld gaat betalen aan woekeraars. Zo houd je die woekerhandel zelf in stand.
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:04:15 #281
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_62685812
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:02 schreef kriele het volgende:

[..]

Ik snap niet dat iemand veel geld gaat betalen aan woekeraars.
Waarschijnlijk zou zo iemand erg graag naar het concert willen.
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:09:49 #282
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62685933
quote:

[..]

Ik snap niet dat iemand veel geld gaat betalen aan woekeraars. Zo houd je die woekerhandel zelf in stand.
ik denk dat de opmerking gemaakt is zodat nog eens duidelijk wordt dat er ondanks deze antizwarthandel maatregelen er toch een veelvoud van kaartjes zwart worden aangeboden.

en wil je succes hebben met een brief sluit dan normaal af, degene die de brief te lezen krijgt zal er ook weinig aan kunnen doen dus wordt gelijk in de prullenbak gedeponeerd.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:09:50 #283
28208 BP2
Nothin' like BP2
pi_62685934
quote:

[..]

Nee, dat ga ik natuurlijk ook niet doen. Was alleen maar om aan te geven hoe verschrikkelijk slecht het is dat die kaarten voor honderden euro's doorverkocht worden op marktplaats en dat wij als liefhebbers daar heel veel geld voor moeten neerleggen.
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:12:50 #284
28208 BP2
Nothin' like BP2
pi_62686003
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:09 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk dat de opmerking gemaakt is zodat nog eens duidelijk wordt dat er ondanks deze antizwarthandel maatregelen er toch een veelvoud van kaartjes zwart worden aangeboden.

en wil je succes hebben met een brief sluit dan normaal af, degene die de brief te lezen krijgt zal er ook weinig aan kunnen doen dus wordt gelijk in de prullenbak gedeponeerd.
Joh...

Ik was er gewoon ff doodziek van. Ik snap ook wel dat dat niet handig is.
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:13:43 #285
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_62686021
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:41 schreef Downer het volgende:

[..]

Inderdaad

Ik nog 2 extra op vak Ae, nou heeft geloof ik iedereen die mee wil wel kaarten

Steeds ander account aangemaakt, met andere naam, maar zelfde adres, nou maar hopen dat het goed gaat
soms controleren ze dit wel. hoop voor je dat het goed gaat. Kun je niet het adres van ouders/buren/ooms en tantes opgeven?
pi_62686158
Of via ander rek. nummer bestalen!
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:23:32 #287
28208 BP2
Nothin' like BP2
pi_62686224
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:59 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Inderdaad, als je voor 10 uur op de bestelsite kwam, dan stond er vermeld dat de tickets pas om 10 uur werden vrijgegeven.
hmmmm Misschien wel. Ik was om 9 uur ingelogd op ticketservice en daar stond toen ipv "tickets kopen", "meer info". Rond half tien ofzo wederom ingelogd en toen stond er wel "tickets kopen" dus ik ging er vanuit dat ze eerder vrij waren gegeven. Misschien heeft dat te maken met het rammelen van die website. Zal wel niet goed gekeken hebben, overkomt me vaker
pi_62686268
Ik heb er vanaf uur of 8 achter gezeten en er stond inderdaad tickets kopen, maar op de volgende pagina stond dan; 'blabla om 10 uur vrijgegeven blabla'. Dus pas vanaf 10 uur waren ze daadwerkelijk vrij gegeven.
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:26:05 #289
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62686281
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:13 schreef AgeEll het volgende:

[..]

soms controleren ze dit wel. hoop voor je dat het goed gaat. Kun je niet het adres van ouders/buren/ooms en tantes opgeven?
ze controleren op log in, IP en betaalgegevens...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_62686374
ik heb mn frustraties ook maar ergens opgeschreven. Het helpt deze keer alleen niet om mn boosheid van me af te schrijven
pi_62686391
En wat zou dan doorslaggevend zijn om de kaarten niet uit te leveren?
pi_62686469
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:26 schreef Re het volgende:

[..]

Met een beetje pech kan dat bij mij ook nog misgaan... Heb 2x1 kaartje besteld met dezelfde account, IP, betaalgegevens, adres en noem maar op.
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:33:01 #293
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_62686486
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:32 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Met een beetje pech kan dat bij mij ook nog misgaan... Heb 2x1 kaartje besteld met dezelfde account, IP, betaalgegevens, adres en noem maar op.
Er werd vermeldt dat je max 2 kaarten per persoon mocht bestellen.
2x1 is toch 2?

Niks aan de hand hoor
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:34:04 #294
28208 BP2
Nothin' like BP2
pi_62686519
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:25 schreef Empathologica het volgende:
Ik heb er vanaf uur of 8 achter gezeten en er stond inderdaad tickets kopen, maar op de volgende pagina stond dan; 'blabla om 10 uur vrijgegeven blabla'. Dus pas vanaf 10 uur waren ze daadwerkelijk vrij gegeven.
Dat verklaard een hoop
pi_62686520
Ik heb gisteren vanaf 1 computer 2x2 kaarten besteld, met wel 2x een andere account.
Heb ook meteen de e-tickets gehad dus ik denk niet dat het IP-adres een doorslaggevend criterium geweest is. Volgens mij eerder creditcard en adres.

Dit staat er ook bij:
quote:
Als u de ticketlimiet overschrijdt, behouden wij het recht om de extra boeking(en) te annuleren. Daar horen ook twee of meer boekingen op dezelfde naam, hetzelfde adres of credit card nummer bij.
pi_62686527
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:33 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Er werd vermeldt dat je max 2 kaarten per persoon mocht bestellen.
2x1 is toch 2?

Niks aan de hand hoor
Toch maak ik me stiekem een beetje zorgen. Haal pas opgelucht adem als de kaartjes binnen zijn.
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:35:12 #297
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_62686544
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:26 schreef Re het volgende:

[..]

Dan is Downer de sjaak denk ik.

Al die debiele maatregelen. Het helpt toch niet.

Vind trouwens wel dat Metallica een xtra concertje mag geven. Hoeveel man past er in de Ahoy, 10.000 ofzo. Das toch veel te klein. Volgens mij kwam DM hier op 1 binnen. Dan weet je toch dat je een aardige fan-base hier hebt, als ze dat al niet wisten. Ik snap dat ze een kleine-zaal-tour doen, maar doe dan wat extra concerten zoals ze wel in Parijs en Kopenhagen doen.
pi_62686575
Hier heb ik alleen hetzelfde IP adres gebruikt. Twee verschillende accounts en NAW, betaalgegevens
pi_62686605
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:34 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Toch maak ik me stiekem een beetje zorgen. Haal pas opgelucht adem als de kaartjes binnen zijn.
Volgens mij annuleren ze die dubbele bestellingen binnen een paar uur. Dus bij jou zit het wel goed hoor!!
Maar ik kan me voorstellen dat je pas opgelucht bent als je ze in je handen kunt vasthouden! Daarom heb ik ook voor e-tickets gekozen.
pi_62687124
ik kreeg net een mail van iemand die ze aan mij voor 200 euro tesaam wil verkopen (zitplaatsen)

zal ik het doen? Of begin ik gek te worden
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:00:14 #301
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_62687168
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:58 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kreeg net een mail van iemand die ze aan mij voor 200 euro tesaam wil verkopen (zitplaatsen)

zal ik het doen? Of begin ik gek te worden
Da's 36 euro duurder per kaartje dus...
Mja, als je zekerheid wil hebben, 100 euro vind ik opzich een best redelijke prijs.

Daarentegen heb je nog best kans dat er later eea vrijkomt, maar daar moet je ook maar net mazzel mee heben!

Hier verder;
Metallica #15 In anger with Ticketmaster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')