watjequote:
Hehe I'm inquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:42 schreef Terpentin07 het volgende:
motherfuckin ticketmaster.En die gasten op marktplaats mogen lekker een vuist krijgen.Alleen daarvoor zou ik kaartjes bestellen.
Dat willen we juist zo graag maar dat kan niet meer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Echt hè, hebben jullie nu nóg niet door dat je véél beter in alle vroegte voor het postkantoor kan gaan liggen?.
Het was danook niet ons idee om het alleen online te doen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Echt hè, hebben jullie nu nóg niet door dat je véél beter in alle vroegte voor het postkantoor kan gaan liggen?.
ik 2 minuten later ongeveerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:41 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Goed man!!! Ik sta nog steeds in de wachtrij (fat chance) maar CostadiB. had ze om 10.02 al binnen!!!
Zeker proberen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:43 schreef TAV74 het volgende:
nou, zoals verwacht heeft ticketmaster het dus idd weer niet voor elkaar. ik ga dus wel een klacht indienen bij ticketmaster en Kassa, in de hoop dat er iets veranderd daar. Ik hoop dat iedereen dat gaat doen,misschien helpt het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |