true...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:02 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Niet zeiken, je moet al blij zijn als je een kaartje hebt
Ik kreeg het naar 40 minuten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:02 schreef Rhapsody het volgende:
"Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid."
GODVERDEGODVER
wel op verschillende naam hoop ik anders gaan je ticketnummers door de schredderquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
Uhmm
Ik heb er 6![]()
Gelijk genoeg voor iedereen, dus nu stop ik ermee. Maar wat een drama, kwam er nu wéér zomaar ineens in. Het gaat gewoon totaal random ofzo![]()
Sterkte nog iedereen, en mocht er iemand afzeggen geef ik wel een gil!
Metallica kan hier ook niks aan doen helaas. Ticketmaster is degene die in de stront moet zakken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:03 schreef Deetch het volgende:
heb je een uur gewacht krijg je een melding dat je instellingen niet goed zijn, heb ik nog nooit last mee gehad en weet ook niet wat er nu verkeerd is want dat vertellen ze je niet. Ik stop er mee. Metallica zakt maar in de stront.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |