1. Aan de onderkant zitten aan beide zijden een pinnetje oid waar je met een schroevendraaier in moet dan kan je hem losmaken.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef rvdm het volgende:
Een Faktum keukenkastje. Sorry, even vergeten te vermelden.
Ik heb het nagevraagd via de mail. En ze hebben aangegeven dat ze die cadeaupas gewoon accepteren!quote:Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
wettelijk gezien mogen ze dat niet verbieden, het is een geldig betaalmiddel en zal geaccepteerd moeten worden
Zou je een steun zelf moeten maken waarop het werblad aan de achterzijde en tegen de hoge kast leunt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:28 schreef JohDan het volgende:
KEUKEN VRAAG:
Ik wil rechts naast een hoge kast (zeg maar,uiterst links) direct een vaatwasser plaatsen. Is dit mogelijk? Hoe wordt dat dan gedaan met het werkblad. Aangezien mij lijkt dat een kastje op de "kopse kanten" meer steun zou geven.
LANNI?quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:09 schreef Furia het volgende:
Iemand nog een leuke suggestie als stoeltje voor de Hemnes kaptafel? Sowieso vreemd dat er niet standaard eentje is die erbij past!
grof vuil is toch zonde van iets dat nog in perfecte staat isquote:
Volgens mij kun je em goed verkopen als je em op marktplaats zet. Er is nog steeds veel vraag naar de MAGIKER seriequote:Op zaterdag 8 november 2008 23:19 schreef Double-U het volgende:
Ik wil graag deze:
[ afbeelding ]
maar ik heb deze:
[ afbeelding ]
Hoe kom ik hier vanaf? Iemand interesse?
Dit artikel is vooralsnog alleen in Nederland in het assortiment en dan ook nog onder een tijdelijk artikelnummer. Het maakt dus officieel geen vast onderdeel uit van het assortiment en kan daarom niet op internet gezet worden.quote:Op zondag 9 november 2008 11:17 schreef new_guy1 het volgende:
Hoi,
Gisteren in Ikea Utrecht een ondervloer gezien voor parket.
Het is een soort van folie, goudkleurig.
Dit is echter niet terug te vinden op de website, weet iemand waarom?
Ik kan het proberen, maar er staan er al aardig wat op marktplaats. Grof vuil is idd wel een beetje zonde ... Enne, Ik2a.nl? Nooit van gehoord maar ik ga es kijken!quote:
Da's nogal een hogere prijs dan dat ik betaald heb voor die witte ondervloer-rolquote:Op zondag 9 november 2008 12:13 schreef Bartjebart het volgende:
De rol ondervloer is gecertificeerd door TNO (certificaat verkrijgbaar via de landelijke klantenservice), is 15m lang, heeft een oppervlakte van 15m2, kost 44,85 per rol.
Het zit em vooral in de kwaliteit en het resultaat van de ondervloer inderdaadquote:Op maandag 10 november 2008 11:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's nogal een hogere prijs dan dat ik betaald heb voor die witte ondervloer-rol. Is de gouden ondervloer dikker? Of komt 't door de certificering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |