abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63000395
Ik heb een beetje dom probleem. Hoe krijg je een la uit een Ikea kastje? Gewoon uittrekken en optillen lukt niet. Moet ik nog ergens op drukken of zo? Kon eigenlijk niks ontdekken waar je uberhaupt op kunt drukken.

Het is een la met van die dempers achterin. Weet niet of dat nog iets uitmaakt?
pi_63001119
Wat voor een kastje is het?
pi_63001210
Een Faktum keukenkastje. Sorry, even vergeten te vermelden.
  donderdag 6 november 2008 @ 18:48:42 #154
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_63007548
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef rvdm het volgende:
Een Faktum keukenkastje. Sorry, even vergeten te vermelden.
1. Aan de onderkant zitten aan beide zijden een pinnetje oid waar je met een schroevendraaier in moet dan kan je hem losmaken.
2. Gewoon de lade uittrekken en aan de voorzijde van de lade pakken (onderkant) en dan met kracht naar boven trekken.
  donderdag 6 november 2008 @ 19:09:52 #155
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63008133
Ik heb een fok!ker gespot in het IKEA family magazine : http://fotoboek.fok.nl/zoeperzazke
(het artikel 'Mijn cavia's en ik')
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_63013716
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef Adelante het volgende:

[..]

wettelijk gezien mogen ze dat niet verbieden, het is een geldig betaalmiddel en zal geaccepteerd moeten worden
Ik heb het nagevraagd via de mail. En ze hebben aangegeven dat ze die cadeaupas gewoon accepteren!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_63026943
Probleem: het ontbreken van een doos bij de bezorging via de transport service (IKEA Utrecht).

Na het ontdekken hiervan (een half uur na de bezorging) bel ik dus meteen met de Ikea:
Eerst verklaarde iemand me dat ik binnen twee uur zou worden terug gebeld. Ik word niet binnen twee uur gebeld en bel de volgende dag dus maar weer op. "Nee meneer ik weet niet waarom u dat verteld is aangezien het ongeveer vijf werkdagen duurt voordat het is opgelost". Dus ik dacht nou lekker is dat maar ben maar vriendelijk gebleven en heb vijf dagen gewacht. Uiteindelijk na vijf dagen wordt ik weer opgebeld met de vraag of het probleem al is opgelost. Ik leg haar dus maar uit dat de kaboutertjes die s'avonds Ikea's transport problemen oplossen mij kennelijk zijn vergeten. Na een kort gesprek deelt ze me mee dat de klacht geregistreerd staat en dat ik binnen twee dagen zal worden terug gebeld. Na drie dagen geen gehoor te krijgen bel ik dus maar weer op, nu wordt me verklaart dat ik dezelfde dag terug zal worden gebeld waarna een afspraak voor nabezorging zal worden gemaakt. Nou belt er dus net iemand op die me verklaart dat het weer minstens een week zal gaan duren.

Ik heb de laatste persoon dus duidelijk gemaakt dat dit absurd is, ik betaal gewoon voor die transport service en verwacht dus ook dat ik alle spullen op tijd krijg. Nou snap ik dat er soms dingen kunnen misgaan, maar dat het minstens 2-3 weken duurt voordat het wordt opgelost slaat helemaal nergens op. Als ik normaal iets bij de IKEA bestel kan het de volgende dag bij mij op te stoep staan, maar als er wat ontbreekt bij die bezorging moet ik ineens 2-3 weken wachten? Daarnaast worden er keer op keer dingen beloftes gemaakt die simpelweg niet worden nagekomen.

Is dit nou de normale gang van zaken bij de transport service? Ik zou eigenlijk gewoon me geld terug moeten krijgen voor dit soort belabberde service. En waarom is het niet mogelijk die doos gewoon op het eerste de beste transport te zetten?
pi_63032918
Je had ook zelf ff kunnen controleren of alles bezorgd is alvorens je tekende he
Als je tekent en later erachter komt dat niet alles er bij zit is dit je eigen verantwoordelijkheid geworden. Dat het zo lang duurt komt omdat het systeem redelijk fraudebestendig is gemaakt en het transportverzoek dus door verschillende afdelingen behandeld zal worden (bv. ook om na te gaan waar het pakketje dan gebleven is).
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_63035002
KEUKEN VRAAG:

Ik wil rechts naast een hoge kast (zeg maar,uiterst links) direct een vaatwasser plaatsen. Is dit mogelijk? Hoe wordt dat dan gedaan met het werkblad. Aangezien mij lijkt dat een kastje op de "kopse kanten" meer steun zou geven.
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:58:38 #160
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_63036991
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:28 schreef JohDan het volgende:
KEUKEN VRAAG:

Ik wil rechts naast een hoge kast (zeg maar,uiterst links) direct een vaatwasser plaatsen. Is dit mogelijk? Hoe wordt dat dan gedaan met het werkblad. Aangezien mij lijkt dat een kastje op de "kopse kanten" meer steun zou geven.
Zou je een steun zelf moeten maken waarop het werblad aan de achterzijde en tegen de hoge kast leunt.
  vrijdag 7 november 2008 @ 22:45:19 #161
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_63043097
Weet iemand of de blauwe versie van de Pax Årdal schuifdeuren ergens in een filiaal (in de Randstad) te bewonderen is? In Delft hebben ze namelijk niet opgesteld staan en ik wil ze graag in het echt zien.
  zaterdag 8 november 2008 @ 10:09:27 #162
107521 Furia
snoopy weer
pi_63048806
Iemand nog een leuke suggestie als stoeltje voor de Hemnes kaptafel? Sowieso vreemd dat er niet standaard eentje is die erbij past!
pi_63061104
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:09 schreef Furia het volgende:
Iemand nog een leuke suggestie als stoeltje voor de Hemnes kaptafel? Sowieso vreemd dat er niet standaard eentje is die erbij past!
LANNI?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 8 november 2008 @ 23:19:15 #164
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_63064660
Ik wil graag deze:

maar ik heb deze:

Hoe kom ik hier vanaf? Iemand interesse?
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
  zondag 9 november 2008 @ 10:59:07 #165
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_63069959
Ik zou hem gewoon in V&A aanbieden, denk dat je daar meer aandacht trekt.
pi_63069995
Marktplaats?
Ik2a.nl?
Grof vuil?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_63070171
Hoi,

Gisteren in Ikea Utrecht een ondervloer gezien voor parket.
Het is een soort van folie, goudkleurig.

Dit is echter niet terug te vinden op de website, weet iemand waarom?
  zondag 9 november 2008 @ 11:33:45 #168
3185 Adelante
To let it go now
pi_63070352
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:01 schreef Cyan het volgende:
Marktplaats?
Ik2a.nl?
Grof vuil?
grof vuil is toch zonde van iets dat nog in perfecte staat is Geef het dan aan een kringloopwinkel
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63070949
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:19 schreef Double-U het volgende:
Ik wil graag deze:

[ afbeelding ]

maar ik heb deze:

[ afbeelding ]

Hoe kom ik hier vanaf? Iemand interesse?
Volgens mij kun je em goed verkopen als je em op marktplaats zet. Er is nog steeds veel vraag naar de MAGIKER serie
pi_63071000
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:17 schreef new_guy1 het volgende:
Hoi,

Gisteren in Ikea Utrecht een ondervloer gezien voor parket.
Het is een soort van folie, goudkleurig.

Dit is echter niet terug te vinden op de website, weet iemand waarom?
Dit artikel is vooralsnog alleen in Nederland in het assortiment en dan ook nog onder een tijdelijk artikelnummer. Het maakt dus officieel geen vast onderdeel uit van het assortiment en kan daarom niet op internet gezet worden.

De rol ondervloer is gecertificeerd door TNO (certificaat verkrijgbaar via de landelijke klantenservice), is 15m lang, heeft een oppervlakte van 15m2, kost 44,85 per rol.
  zondag 9 november 2008 @ 14:48:27 #171
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_63074094
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:01 schreef Cyan het volgende:
Marktplaats?
Ik2a.nl?
Grof vuil?

Ik kan het proberen, maar er staan er al aardig wat op marktplaats. Grof vuil is idd wel een beetje zonde ... Enne, Ik2a.nl? Nooit van gehoord maar ik ga es kijken!

[ Bericht 0% gewijzigd door Double-U op 09-11-2008 15:52:21 ]
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_63081809
Vraagje: wij waren gisteren op de keukenafdeling en hebben een definitieve keuken samengesteld. Maar de medewerkster kon 1 vraag van ons niet beantwoorden. We willen namelijk een Quooker en vragen ons af of die in een gootsteenkast (de apothekerskast-versie) past. Is er iemand hier die daar antwoord op weet?
  maandag 10 november 2008 @ 11:47:46 #173
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_63098142
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:13 schreef Bartjebart het volgende:

De rol ondervloer is gecertificeerd door TNO (certificaat verkrijgbaar via de landelijke klantenservice), is 15m lang, heeft een oppervlakte van 15m2, kost 44,85 per rol.
Da's nogal een hogere prijs dan dat ik betaald heb voor die witte ondervloer-rol . Is de gouden ondervloer dikker? Of komt 't door de certificering?
pi_63114617
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:47 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Da's nogal een hogere prijs dan dat ik betaald heb voor die witte ondervloer-rol . Is de gouden ondervloer dikker? Of komt 't door de certificering?
Het zit em vooral in de kwaliteit en het resultaat van de ondervloer inderdaad
  maandag 10 november 2008 @ 22:04:55 #175
107521 Furia
snoopy weer
pi_63115239
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

LANNI?
Dat is wel een lieve ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: