Alleen als je vandaag Transport deed en ongeveer 1 meter 60 bent gok ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Heb je me uberhaupt nog gespot?
Bettina is tof en lief maar dat zijn bijna al mn collega's
Oja ik heb een naamgenootje bij Transportquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Alleen als je vandaag Transport deed en ongeveer 1 meter 60 bent gok ik
Of je moet bij de balie naast Transport hebben gestaan. Voor de rest heb ik alleen maar "oudere" dames en Bettina gezien
Bettina is inderdaad erg tof, die hielp me toen ook toen er zoveel van het kinderkamertje niet goed was
Ah okquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat meisje heet ook Astrid, maar de transportmedewerkers zijn van tsn niet van ikea zelf. (alleen opp zonm- en feestdagen staan ikeamedewerkers daaar omdat de eigenaar vamn tsn gelovig is en niet wil dat zijn bedrijf dan werkt)
Het dempt ook wel, maar naar verloop van tijd gaan de deurtjes scheef in de scharnieren zitten als deze steeds scheef opgevangen worden... Ik zou ze er maar allemaal op doen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:24 schreef Troel het volgende:
En het is dat ik toch nog wat dingen moet terugbrengen (wisten jullie dat het helemaal niet nodig is om alle scharnieren te dempen, bij 1 is de kast ook al stil, scheelt toch weer euro's), maar anders zou ik gewoon IKEA bellen hoor, ik blijft niet heen en weer rijden en al die hotdogs zijn ook niet goed voor me
Hmmm, maar als ik het in de middelste van de drie doe, zal dat dus wel weer loslopen toch? Maar misschien maar wel allemaal doen jaquote:Op zondag 16 november 2008 01:12 schreef WebForce het volgende:
[..]
Het dempt ook wel, maar naar verloop van tijd gaan de deurtjes scheef in de scharnieren zitten als deze steeds scheef opgevangen worden... Ik zou ze er maar allemaal op doen!
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:00 schreef Adelante het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70125803
bij baddoeken moet je even de grootte veranderen
Doe eens een foto posten, of een beschrijving geven? Of misschien zit er zelfs nog wel een stickertje op de onderkant waar de naam op staat?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
Vraag je he
Ik heb een oude ikea stoel gejat bij mn papa
En ik vroeg me af of het mogelijk is uit te zoeken of deze nog gemaakt worden zodat ik misschien een nieuwe hoes kan kopen?
Ik bedoel dus zo'n tv hang stoel he niet een eetkamer stoel
Vandaar ook de naamquote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Adelante het volgende:
Geldt wat mij betreft voor die hele TROLLSTA serie, ook het gele dressoir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |