Misschien zelfs al van Lopez.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:31 schreef TheArt het volgende:
Wat nog wel belangrijker is dan de toernooizege, is plaatsing voor de Masters. De verschillen zijn heel klein. Na deze week hebben Del Potro en Simon de laatste twee plaatsjes in handen ten koste van Ferrer en Blake.
Echter komt ook het plaatsje van Roddick in gevaar. Zeker als hij in Parijs vroeg verliest van Simon.
Dat Roddick in de 2e ronde van Lopez kan verliezen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat van Lopez? Ik volg je even niet. Lopez staat namelijk 32e in de race naar Shanghai.
Monfilsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:23 schreef VegaKip het volgende:
Wat een leuke auto's
Marat in de 2e ronde tegen Nadal als ie de 1e wint
Ah, duidelijk. Die kans is inderdaad ook al groot.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat Roddick in de 2e ronde van Lopez kan verliezen.
Ik wou het net zeggen....die 2 weten elkaar de laatste tijd wel te vindenquote:
Ik keek scheefquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Monfils.
Maar in principe kan hij van iedereen winnen, dus de hoop is er altijd!
Absoluut. Nalbandian op zijn best vind ik geloof ik indrukwekkender dan om het even welke andere speler op zijn best.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:15 schreef TubewayDigital het volgende:
die irritante verschijning uit servie, kunnen we hem niet verbannen van de tennisvelden.
Ik vind die Del Potro echt helemaal niets zeg. Behalve als 'ie ruzie maakt met Murray natuurlijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:15 schreef TubewayDigital het volgende:
die irritante verschijning uit servie, kunnen we hem niet verbannen van de tennisvelden.
hoe dan ook, zet mijn geld op del potro, hoop echter op fed.
Je volgt alleen de grote toernooien zeker? Hij won nog een toernooitje in Thailand, o.a. van Djokovic en staat nu in de SF in Lyon.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:08 schreef TubewayDigital het volgende:
tsonga zat ik ook aan te denken alleen sinds australie geen hele bijzondere dingen meer laten zien
ik zei "hele bijzondere".quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je volgt alleen de grote toernooien zeker? Hij won nog een toernooitje in Thailand, o.a. van Djokovic en staat nu in de SF in Lyon.
Hij heeft dan ook veel last van blessures gehad.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:08 schreef TubewayDigital het volgende:
tsonga zat ik ook aan te denken alleen sinds australie geen hele bijzondere dingen meer laten zien
Nee, wie wel buiten Nadal en Murray?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |