Ongeacht hoe ze het nu ook samenstellen, het is niet meer serieus te nemenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Als alleen singleverkoop zou meetellen zou het toch ook niet serieus te nemen zijn? Het is in deze veranderende tijd met internet enzo heel moeilijk om een representatieve lijst te maken. Daarnaast is het natuurlijk wel zo dat er heel veel bagger instaat. Ik volg het zelf allemaal ook niet echt meer, terwijl ik vroeger echt een Top 40 fanaat was.
Dat klinkt alvast erg goed!! Woensdagavond maar eens de radio aanknallenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
Scotty, heb je The Last Shadow Puppets live @ Paradiso al gehoord?
Woensdag tussen 23:00u en 00:00u wordt de rest uitgezonden.
hier niet, gewoon maandag t/m vrijdagquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hier 7 dagen in de week huisarten en huisartenpost.
*gooit* Alstu!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:59 schreef Brennel het volgende:
Wat is er Elies?![]()
Heeft iemand een pallet zakdoekjes, neusspray, tijmsiroop en zuurstof voor me? Dank u.
Ah, danku!quote:
neeeeehquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:03 schreef Brennel het volgende:
Heb je die nog niet dan?
[..]
Ah, danku!
N0000essssssssssssssss!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeeeeh![]()
![]()
![]()
er was een wachtrij om op de wachtlijst te komen en binnen een uur is het hele concert uitverkocht!
![]()
![]()
*ontroostbaar*
Ja dat las ik, maar zegt me alsnog niets.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De beruchte provincialeweg de koelaan, tussen bunnik en zeist.
soort dodemansweg , hoevaak daar niet een auto in de problemen komt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat las ik, maar zegt me alsnog niets.
Mr Brightside
luister jij dezelfde zender, hier is het sugarbabes - push the buttonquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:06 schreef borisz het volgende:RObert Miles - Children (Orchestral version)
Naar MP3FMquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
luister jij dezelfde zender, hier is het sugarbabes - push the button
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |