Goedemorgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 06:17 schreef Brennel het volgende:
Goedemorgen!![]()
* Brennel zet vast een virtuele ontbijttafel klaar voor de mensjes hier
Dat was inderdaad wel heel erg, maar een halve minuut ofzoquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Start die plaat dan niet, Diergaarde.
Idd. En dan ook nog reageren alsof het reclameblok ineens out of the blue werd gestartquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:01 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel heel erg, maar een halve minuut ofzo
Mag die eindelijk de TROS jingles afspelenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom doet de Mega Top 50 vanmiddag.
Op een zaterdag? werken bij jullie de huisartsen op zaterdag? ik moet maandag...quote:
hier 7 dagen in de week huisarten en huisartenpost.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:12 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooeeeeeeeeeedemiddag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Op een zaterdag? werken bij jullie de huisartsen op zaterdag? ik moet maandag...
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedemiddag!!![]()
Dat plaatje van Gotye moet nog maar 's een keer luisteren. Klonk vaag, maar wel lekker.
Daar is helemaal niets mis mee. More please!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:35 schreef ScottTracy het volgende:
Al twee keer vanochtend de Last Shadow Puppets gehoord. Goede ontwikkeling imo
Ah. 'n Miss (@) Montreal die wél goede muziek maakt? Ik zal 's ff wat gaan luisteren, later vandaag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://letmelikeit.blogspot.com/2008/10/caroline-keating.html
Leuke muziek!Beetje Kate Nash-achtig plaatje, dat eerste
.
Rest van die blog is overigens ook een aanrader als je van singer-songwriters houdt.
Er waren wat weinig mensen aan het luisteren vannacht, maar je kan Nachtegiel gewoon terugluisteren via http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/zaterdag of zelfs terugkijken met beeld op www.uitzendinggemist.nl (zoeken naar 'nachtegiel').quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:16 schreef N.i.c.k het volgende:
Kwam gisternacht ergens tussen half 3 en half 4 thuis, en toen was er een lekkere dj bezig. Zijn muziek werd even vol opengedraaid na die boekpresentatie. Iemand die weet wie ik bedoel ?
Dat meen je niet.. Serieus?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie nu pas dat die rerelease van Robin S op één staat in de Mega top 50. Las 't @ Simone Angels blog
.
Vroeger (lang geledenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat meen je niet.. Serieus?![]()
De Nederlandse hitlijsten zijn echt niet serieus te nemen. Volgens mij stond vorige week die re-release van Infinity bovenaan. Krijgen we weer zo'n periode met 2008- en 2009-versies van oude platen..?
Ik hoorde daarstraks de top 3 van vorige weekquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie nu pas dat die rerelease van Robin S op één staat in de Mega top 50. Las 't @ Simone Angels blog
.
Ja. Dat deed ik vroeger ook. Toen vond ik 't nog leuk om te volgen. Ik volg 't nu al jaren niet meer, en als ik dan hoor dat zulke platen bovenaan staan (quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vroeger (lang geleden) volgde ik die hitlijsten
. Moest ik iedere week de top 40 en top 50 op papier hebben en die bewaarde ik dan braaf... Maar tegenwoordig... Nee, als ik dan op zaterdag richting supermarkt rijdt en dan wat vreselijk
Nederlands
geneuzel hoog in die lijst hoor staan, kán ik die lijst al helemaal niet meer serieus nemen
.
Sinds downloads en request ook meewegen is zo'n lijst niet meer serieus te nemenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja. Dat deed ik vroeger ook. Toen vond ik 't nog leuk om te volgen. Ik volg 't nu al jaren niet meer, en als ik dan hoor dat zulke platen bovenaan staan (), dan weet ik ook gelijk weer waarom ik 't niet meer volg.
Als alleen singleverkoop zou meetellen zou het toch ook niet serieus te nemen zijn? Het is in deze veranderende tijd met internet enzo heel moeilijk om een representatieve lijst te maken. Daarnaast is het natuurlijk wel zo dat er heel veel bagger instaat. Ik volg het zelf allemaal ook niet echt meer, terwijl ik vroeger echt een Top 40 fanaat was.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sinds downloads en request ook meewegen is zo'n lijst niet meer serieus te nemen
Jup. Mee eens. De tijden zijn denk ik té veel veranderd. En 't is blijkbaar erg moeilijk om al die manieren waarop je tegenwoordig muziek kunt luisteren samen te voegen, om zo 'n representatieve lijst te maken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Als alleen singleverkoop zou meetellen zou het toch ook niet serieus te nemen zijn? Het is in deze veranderende tijd met internet enzo heel moeilijk om een representatieve lijst te maken. Daarnaast is het natuurlijk wel zo dat er heel veel bagger instaat. Ik volg het zelf allemaal ook niet echt meer, terwijl ik vroeger echt een Top 40 fanaat was.
Ongeacht hoe ze het nu ook samenstellen, het is niet meer serieus te nemenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Als alleen singleverkoop zou meetellen zou het toch ook niet serieus te nemen zijn? Het is in deze veranderende tijd met internet enzo heel moeilijk om een representatieve lijst te maken. Daarnaast is het natuurlijk wel zo dat er heel veel bagger instaat. Ik volg het zelf allemaal ook niet echt meer, terwijl ik vroeger echt een Top 40 fanaat was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |